Se indlæg
 Udskriv debat
Lønniveau
Robert Kronberg
jesperfrb skrev:
minimumsløn for en udlændning er ca 50000 baht om mdr, for at få arbejdstilladelse! Har før hørt/læst om disse selskaber. Brug søge funktionen her på siden!

Det er den kun, hvis man skal have sit visum forlænget. I modsat fald er den blot 35.000 baht.

Hilsen, Robert
Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group
- Visum til Danmark - Consular Services Asia

"Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman,
hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel,
men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget.
"

http://www.danishschool.dk/thailand/
on og kent
mon ikke det er det her job, har jo nok ikke noget med bakuri at gøre.

Telemarketing sælgere, Bangkok, Thailand
Destination Beauty, by Hygeia Healthcare Ltd.
Thailand
Vores firma formidler plastikkirurgi til Skandinavere der ønsker opererationer i Thailand.

Vi søger medarbejdere til følgende jobfunktioner:

- telesalg - email salg
- kundekontakt når danske patienter er i Thailand

Kvalifikationer:
god til dansk og engelsk i skrift og tale

Bolig : vi kan tilbyde bolig
Løn: THB 20000 eller mere + kommission.

Du bør kontakte din a-kasse/fagforening om dagpenge og lønforhold.

Ansættelsesvilkår : Fastansat eller 1 års kontrakt
Arbejdstid : 9-18
Tiltrædelse : Snarest

Ansøgningsfrist : 20.01.2011
Antal stillinger : 3

Arbejdsgiveradresse :
1st Fl., Benjamas Building
330, 332 Charansanitwong Rd., Bang-O
Bangplad, Bangkok 10700, Thailand

Kontaktperson : Martin Olsen
Telefon : : +45 36980111
Email :
Kontaktform : email

332 Charansanitwong Rd.
10700 Bangkok
Thailand

Tel: +45 36980111
E-mail:
www.destinationbe...

personligt ville jeg meget nødig skulle klare mig for 20000 thb pr mån. så må da håbe at provisionen er godWink

hilsen kent

Maze
Ja se det er jo bare endnu et eksempel på et firma i Bangkok der søger danskere til deres kundeservice.
Tak for linket :-) .. men det var nu ikke det firma jeg hentydede til ;-)

filihankat
Maze skrev:
Ja se det er jo bare endnu et eksempel på et firma i Bangkok der søger danskere til deres kundeservice.

Måske det var nemmere hvis du bare skrev hvilket firma der er tale om?

Fido
Maze skrev:

Ja, det er fantastisk så stor efterspørgsel der er på dansk arbejdskraft i Thailand.

Rolll
One man's ceiling is another man's floor

Maze
Ja det er det faktisk - dette firma er også dansk, det ligger i Chiang Mai og de søger også danskere til deres kundeservice og salgsafdeling: www.vsi-group.dk. Danske ansatte og en dansk direktør ;-)
Og de er ikke det eneste danske firma i Chiang Mai med danske ansatte.
Nu har jeg ikke kigget så meget i Bangkok og Chiang Mai, men der ligger helt sikkert flere danske firmaer de steder, og så er der jo uden tvivl også andre steder i Thailand hvor der ligger danske firmaer.
Så hvis man bruger lidt tid på at kigge rundt, ja så er der store muligheder for danskere i Thailand ;-)

Hilux
Kig dig godt for Maze. Jonas Overgaard, som er en af personerne bag vsi, er forhenværende bakuri mand. Ikke at det derfor absolut er helt galt, men det skader aldrig at være forsigtig.

Maze
Hvad er bakuri?

cesse
Du kunne jo kikke lidt rundt her på siden

[url]http://www.dansk-thai.dk/search.php?stype=forums&stext= bakuri&method=OR&datelimit=0&fields=2&sort=datestamp&order=0&chars=50&forum_id=0&[/url]

Maze
fatter ikke en skid af det link der.. der kommer jo ikke noget frem??

jens
prøv at kopiere linket ind på adresselinjen uden klammerne og url i begge ender, jeg kan heller ikke for det til at være aktivt ellers.
Redigeret af jens d. 09/01-2011 11:39

cesse
Tag Dette her væk i begge ender [/url]
Kopierer rasten (gør det blåt og tryk på ctrl + c)
gå nu op i adressefeltet (gør det blåt og tryk på ctrl + v)
Tryk på enter
Og vupti min ven så er du der Smile

John
Dette link virker

http://tinyurl.co...
john@dansk-thai.dk

http://www.j-s.dk/hus
filihankat
Maze skrev:
Ja det er det faktisk - dette firma er også dansk, det ligger i Chiang Mai og de søger også danskere til deres kundeservice og salgsafdeling: www.vsi-group.dk. Danske ansatte og en dansk direktør ;-)
Og de er ikke det eneste danske firma i Chiang Mai med danske ansatte.
Nu har jeg ikke kigget så meget i Bangkok og Chiang Mai, men der ligger helt sikkert flere danske firmaer de steder, og så er der jo uden tvivl også andre steder i Thailand hvor der ligger danske firmaer.
Så hvis man bruger lidt tid på at kigge rundt, ja så er der store muligheder for danskere i Thailand ;-)

Jeg tvivler meget på at du har ret. Hvis der virkelig var så store muligheder for danskere, som du påstår, så er jeg sikker på at mange flere ville tage springet - inklusive mig selv.

Danske firmaer, som etablerer sig i Thailand, har vist kun ét motiv: At spare penge på omkostninger og ikke mindst lønninger. Så hvis ikke du direkte bliver snydt, så kommer du i bedste fald til at knokle for en latterlig løn.

mvh. filihankat

Spring til debat: