Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
|
Glædelig Jul og godt Nytår.
|
|
| huratho |
Lagt på d. 17/12-2010 12:21
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 913 |
Hej Jeg har tit tænkt, og gør det endnu. Jeg tror ikke der er mange at de små børn i DK som ved hvorfor vi egentlig fejre jul. Shu-bi-dua synger så smukt "Jesus blev født på 2. sal" i et eller anden varehus. Sangen er da smukt, men det er jo løgn det de synger og giver børnene en forkert opfattelse af jul Alle siger vi skal være gode ved hinanden i julen, så kan vi "nakke" dem efter julen. Igen løgn, vi skal være gode ved alle hele året, så vil alting også gå nemmere. Med disse ord vil Nang og Jeg ønske alle en god jul og et godt og fredfyldt nytår. Hilsen Hugo ![]() At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let. |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 17/12-2010 12:43
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
God jul og godt nytår til jer alle.... [img]http://www.hilariousheadlines.com/wp-content/uploads/2010/01/funny-santa-claus-pictures.jpg[/img] is not a valid Image. |
|
|
|
| Dalton |
Lagt på d. 21/12-2010 18:49
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 326 |
Ja, også fra mig en Rigtig Glædelig Jul og et Godt Nytår til DTW´s brugere Tager selv i lufthavnen i morgen....i Desværre ikke for at rejse til Thailand denne gang men for at tage 14 dage på job på Nordsøen ![]() Regner dog med at tage revanche senere på året... ![]() GOD JUL MVH Dalton |
|
|
|
| sank |
Lagt på d. 22/12-2010 02:37
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1131 |
Ja en Rigtig Glædelig Jul og et dejligt Nytår til alle her på DTW. Vi bliver og kæmper igennem i Thailand ![]() |
|
|
|
| chaingmai |
Lagt på d. 22/12-2010 05:28
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 811 |
sank, du er ikke alene herfra skal der også lyde, en rigtig glædelig jul og et godt nytår ![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 22/12-2010 06:29
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Hej! I oenskes alle en rigtig God Jul og et lykkebringende Nytaar her fra Chiang Rai. Suphaphon og Brian |
|
|
|
| sula |
Lagt på d. 22/12-2010 08:24
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 222 |
En Rigtig Glædelig Jul samt et Godt og lykkeligt Nytår til alle ønskes herfra. Udon Thani |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 22/12-2010 11:59
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3992 |
Glædelig Jul og Godr Nyt År ønskes I allesammen og jeres kære. I må gerne også sende en Jul hilsen (Postkort eller E-post) til Hugos børn i Doi Law og "mine børn" i Sung Noen(Korat). Har I et stort hjerte, er I mere end velkommen til at sende et bidrag til dem ![]() Desvære ville omkostninger til Netbank overførsel til T-C-H fra DK, være næsten lige så store som selveste bidraget. (Dog ikke hvis I overfører fra jeres NetBank konto i LOS. Jeg har ikke lige som Hugo oprettet en konto til dem i DK). T-C-H = www.thailandchild... . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 22/12-2010 22:25
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1899 |
God Jul hvor i end er
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
|
| waree |
Lagt på d. 24/12-2010 10:37
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 304 |
http://ak.imgag.c...7/graphic1 ønskes til alle brugere på dtw |
|
|
|
| Saendaeng |
Lagt på d. 24/12-2010 22:57
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1277 |
Michael B Kristensen
|
|
|
|
| Thomas72 |
Lagt på d. 24/12-2010 23:57
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1392 |
Håber i alle har haft en god Jul. Redigeret af Thomas72 d. 25/12-2010 00:09 Til Jer der rejser til Thailand for første gang, pas på!.
Thailand er vanedannende, stærk vanedannende!. Jeg ved hvad Jeg taler om. |
|
|
|
| ubon lynge |
Lagt på d. 25/12-2010 05:10
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 858 |
Jo Tak og Glædelig Bag Jul.
Ubon.
![]() |
|
|
|
| ban-chang |
Lagt på d. 25/12-2010 05:22
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 173 |
Og også rigtig glædelig jul fra provinsen.![]() |
|
|
|
Side 2 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

(Dog ikke hvis I overfører fra jeres NetBank konto i LOS. Jeg har ikke lige som Hugo oprettet en konto til dem i DK).