Se indlæg|
Hvilken internet udbyder bruger i ??
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 23/12-2010 13:08
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 230 |
Hejsa.. Skal jo snart til at bo i thailand, og ville derfor lige høre hvilken udbyder i bruge, hvad er prisen, hvilken speed i download/upload med, er de stabil... Og andre tips hvis der er nogle... Skal bo i Old nonthaburi (Bangkok) hvis det betyder noget... Vil også lige høre om nogle ved, hvilken satellit pakker jeg skal købe (gad ikke åben en post mere for det) for at kunne se sport fra USA, tænker her på NFL, NHL, NBL, NBA med mere... 1000 tak på forhånd.. Mvh Per |
|
|
|
| helligaben |
Lagt på d. 23/12-2010 13:25
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 111 |
Hej Per Velkommen, Mit bedste råd er, at gå ind på de lokale netcafeer og høre hvad de har. de har somregl OK tjek på det, de lever trods alt af at det :-] de råd du kan få her fra folk omkring i hele landet kan du desværre ikke bruge til meget da det er helt afhænigigt af hvor du bor. prøv om du kan få kabel tv, det er billigere og smartere. Good luck J Long live the king !
[img]http://lh3.ggpht.com/_5MqBH1uljdI/TGP8k8UwMQI/AAAAAAAAAQ8/siTFo5veVIg/king.jpg[/img] is not a valid Image. |
|
|
|
| jens |
Lagt på d. 23/12-2010 16:41
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 810 |
Hej Sidder lige nu i Bangkok og har købt et simkort ved http://www.i-kool...hp?lang=en De kører på TOTs net som har 3G i hele Bangkok selv om det ikke er officelt. Hastigheden er nok ca 1Mbit det kører ganske rimeligt, og til 100baht for en Gb trafik kan man heller ikke sige noget til prisen. Men ellers så jeg de solgte noget adsl der hedder 3BB i den lokale Tops 599 baht/md for 6 Mbit. God Jul til jer derhjemme i sneen Jens |
|
|
|
| Payanak |
Lagt på d. 23/12-2010 16:45
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2597 |
Jeg benytter True med 6GB op 512kb ned. Virker for det meste, men er i perioder ustabilt. Men det er velsagtens mere eller mindre ens for alle udbydere, hvad angår kvaliteten. |
|
|
|
| Payanak |
Lagt på d. 23/12-2010 16:48
|
|
Og internet på smartphonen via DTAC kører faktisk pænt hurtigt. Har en lille pakke med 20 timers forbrug pr. måned, så jeg kan benytte det når jeg er på farten. |
|
|
|
| AL 48 |
Lagt på d. 23/12-2010 17:19
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 868 |
Payanak skrev: Jeg benytter True med 6GB op 512kb ned. Virker for det meste, men er i perioder ustabilt. Men det er velsagtens mere eller mindre ens for alle udbydere, hvad angår kvaliteten. Det er nok fordi du vender om på op og ned ![]() |
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 23/12-2010 17:42
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2882 |
Jeg benytter TOT har 2 GB pris 490 bath vil god havde 6 GB men det kan ikke lade sig gøre.
Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
| Payanak |
Lagt på d. 23/12-2010 17:54
|
|
AL 48 skrev: Payanak skrev: Jeg benytter True med 6GB op 512kb ned. Virker for det meste, men er i perioder ustabilt. Men det er velsagtens mere eller mindre ens for alle udbydere, hvad angår kvaliteten. Det er nok fordi du vender om på op og ned ![]() Ja det er selvfølgelig omvendt. |
|
|
|
| Robert Kronberg |
Lagt på d. 23/12-2010 18:01
|
![]() Antal indlæg: 3779 |
Benytter 6 megabites ned og 1 megabit op hos True. True har større nedhastigheder, men det kan ledningerne i gaden ikke trække. Vist nok omkring 1.000 baht per måned. Den med 1 megabite op, frem for omkring det halve, er for at få en bedre kvalitet for modtageren via fx Skype. Og så flat rate hos DTAC til telefonen til 999 per måned. Når jeg ikke har wifi, så kobler jeg min netbook på via telefonen. Hilsen, Robert Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group - Visum til Danmark - Consular Services Asia "Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman, hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel, men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget." |
|
|
|
| helligaben |
Lagt på d. 23/12-2010 18:29
|
|
Robert Kronberg skrev: Benytter 6 megabites ned og 1 megabit op hos True. True har større nedhastigheder, men det kan ledningerne i gaden ikke trække. Vist nok omkring 1.000 baht per måned. Den med 1 megabite op, frem for omkring det halve, er for at få en bedre kvalitet for modtageren via fx Skype. Og så flat rate hos DTAC til telefonen til 999 per måned. Når jeg ikke har wifi, så kobler jeg min netbook på via telefonen. Hilsen, Robert Hi Robert er det 100% flatrate du har på mobilen ? jeg har kun kunne finde 4-6 GB og derefter er det modem hastighed, dog ikke ekstra charges. j Long live the king !
[img]http://lh3.ggpht.com/_5MqBH1uljdI/TGP8k8UwMQI/AAAAAAAAAQ8/siTFo5veVIg/king.jpg[/img] is not a valid Image. |
|
|
|
| Robert Kronberg |
Lagt på d. 23/12-2010 20:06
|
![]() Antal indlæg: 3779 |
helligaben skrev: Robert Kronberg skrev: Benytter 6 megabites ned og 1 megabit op hos True. True har større nedhastigheder, men det kan ledningerne i gaden ikke trække. Vist nok omkring 1.000 baht per måned. Den med 1 megabite op, frem for omkring det halve, er for at få en bedre kvalitet for modtageren via fx Skype. Og så flat rate hos DTAC til telefonen til 999 per måned. Når jeg ikke har wifi, så kobler jeg min netbook på via telefonen. Hilsen, Robert Hi Robert er det 100% flatrate du har på mobilen ? jeg har kun kunne finde 4-6 GB og derefter er det modem hastighed, dog ikke ekstra charges. j Ja, 100 % flat rate - har aldrig fået en ekstra regning igennem omkring et år, og min telefon kører på internettet 18 timer om dagen (email og den slags hvert 5. minut). Dertil kommer, hvad den ellers trækker, når jeg ikke har WiFi til min netbook. Hilsen, Robert Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group - Visum til Danmark - Consular Services Asia "Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman, hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel, men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget." |
|
|
|
| helligaben |
Lagt på d. 24/12-2010 20:51
|
|
Robert Kronberg skrev: helligaben skrev: Robert Kronberg skrev: Benytter 6 megabites ned og 1 megabit op hos True. True har større nedhastigheder, men det kan ledningerne i gaden ikke trække. Vist nok omkring 1.000 baht per måned. Den med 1 megabite op, frem for omkring det halve, er for at få en bedre kvalitet for modtageren via fx Skype. Og så flat rate hos DTAC til telefonen til 999 per måned. Når jeg ikke har wifi, så kobler jeg min netbook på via telefonen. Hilsen, Robert Hi Robert er det 100% flatrate du har på mobilen ? jeg har kun kunne finde 4-6 GB og derefter er det modem hastighed, dog ikke ekstra charges. j Ja, 100 % flat rate - har aldrig fået en ekstra regning igennem omkring et år, og min telefon kører på internettet 18 timer om dagen (email og den slags hvert 5. minut). Dertil kommer, hvad den ellers trækker, når jeg ikke har WiFi til min netbook. Hilsen, Robert Det er da det bedste bud på en netforbindelse så, hvis man ikke bor her permanent. Tak for info, jeg brugt 3G på min telefon og når vi er ude bruger jeg simkortet i min 3G router. men jeg har kun 500mb til 100 bath Long live the king !
|
|
|
| jens |
Lagt på d. 25/12-2010 05:32
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 810 |
Jeg forstår det ikke helt, i skriver True og 3G. Mig bekendt er det kun TOT der har 3G net, det hedder TH ACT-1900 Når man laver en søgning af tilgængelige netværk er det det eneste der er 3G symbol ved på min SE telefon. Så efter min mening må det bedste valg for turisten stadig være I-KOOL hvis man ellers er et sted hvor TOT har 3G net det skulle så være i stort set hele Bangkok Chiang Mai Pataya også kan jeg ikke se hvor der ellers er dækning da deres hjemmeside er håbløs på trods af at man vælger engelsk er meget af det stadig Thai. http://tot3g.net/..._point.php http://www.i-kool...hp?lang=en Men 99 baht for 1Gb trafik er stadig meget billigt, eller 500baht for 5 Gb, også vidt jeg forstår får man dobbelt op på startpakken hvis man registrerer sig på deres hjemmeside lige PT, tiden er løbet fra tidsafregnet dataadgang også i Thailand. God Jul Jens |
|
|
|
| Top High Class Fashion |
Lagt på d. 25/12-2010 07:19
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 398 |
Har TOT & MB NED og det virker perfekt
|
|
|
|
| AL 48 |
Lagt på d. 25/12-2010 10:49
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 868 |
Top High Class Fashion skrev: Har TOT & MB NED og det virker perfekt Dit autolink fungerer ikke, - men bixen er måske gået på r....?.--Undskyld uden for tråd. Redigeret af AL 48 d. 25/12-2010 10:54 |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 25/12-2010 15:41
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 230 |
1000 tak til alle de gode bud, så har jeg lidt jeg kan begynde at se efter, når jeg rammer thailand igen om 53 dage ![]() Og har fundet en lejlighed... Forsat god jul samt et godt nytår til alle sammen.. Mvh Per ![]() |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.