Se indlæg|
En hvid drøm om sort kærlighed
|
|
| helligaben |
Lagt på d. 19/12-2010 18:46
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 111 |
Til dem der har veninder der ikke helt kan acceptere at hvide mænd finder en mørk pige fra de varme lande kan roligt sende nedenstående link videre. Hyggelig læsning :-] http://www.inform....dk/254121 Long live the king !
[img]http://lh3.ggpht.com/_5MqBH1uljdI/TGP8k8UwMQI/AAAAAAAAAQ8/siTFo5veVIg/king.jpg[/img] is not a valid Image. |
|
|
|
| Gokinok |
Lagt på d. 19/12-2010 18:59
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 578 |
Hohohohohoho!! "Same same but different" ![]() Doc Gonzo PS: Fantastisk avatar, helligaben, jeg går i trance hver gang jeg ser den! Redigeret af Gokinok d. 19/12-2010 19:01 |
|
|
|
| Fido |
Lagt på d. 19/12-2010 19:55
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 994 |
"Vi var forlovet og var sammen et år. Jeg har skrevet smser og e-mails til ham, men han har kun svaret, at jeg skal sende ham penge, fordi han ikke har fået sin løn. Det har jeg nægtet at gøre, og så er han holdt op med at skrive.« »Han er selvfølgelig blevet sur, og det gør ondt. For det betyder, at han kun elskede mig på grund af pengene. Og så er det ikke kærlighed. Det er som at betale en eller anden for omsorg og opmærksomhed.« Velkommen til den barske virkelighed ![]() Når man ser alle de lækre unge kvinder der vimser rundt i Mombasa, så skal man sgu da være ualmindelig naiv hvis man tror at de lokale mænds interesse i de gamle rynkede europæiske kvinder skyldes andet end penge.
One man's ceiling is another man's floor |
|
|
|
| Robert Kronberg |
Lagt på d. 20/12-2010 07:55
|
![]() Antal indlæg: 3779 |
Fido skrev: "Vi var forlovet og var sammen et år. Jeg har skrevet smser og e-mails til ham, men han har kun svaret, at jeg skal sende ham penge, fordi han ikke har fået sin løn. Det har jeg nægtet at gøre, og så er han holdt op med at skrive.« »Han er selvfølgelig blevet sur, og det gør ondt. For det betyder, at han kun elskede mig på grund af pengene. Og så er det ikke kærlighed. Det er som at betale en eller anden for omsorg og opmærksomhed.« Velkommen til den barske virkelighed ![]() Når man ser alle de lækre unge kvinder der vimser rundt i Mombasa, så skal man sgu da være ualmindelig naiv hvis man tror at de lokale mænds interesse i de gamle rynkede europæiske kvinder skyldes andet end penge. ![]() Sjovt begreb: "go bush". Hilsen, Robert |
|
|
|
| AL 48 |
Lagt på d. 20/12-2010 10:04
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 868 |
helligaben skrev: Til dem der har veninder der ikke helt kan acceptere at hvide mænd finder en mørk pige fra de varme lande kan roligt sende nedenstående link videre. Hyggelig læsning :-] http://www.inform....dk/254121 Det viser jo tydeligt, at det ikke kun er os mænd, der kan blive for svage (dumme). Det at "go bush" svarer vel til at nogle "holder fri". Redigeret af AL 48 d. 20/12-2010 10:09 |
|
|
|
| ebeth |
Lagt på d. 20/12-2010 13:15
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 586 |
Det er da fuldkommen det samme, mange hvide mænd praktiserer i Thailand! |
|
|
|
| MM |
Lagt på d. 20/12-2010 13:41
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 293 |
ebeth skrev: Det er da fuldkommen det samme, mange hvide mænd praktiserer i Thailand! Det var også det der blev refaret til i indlæg #1
Redigeret af MM d. 20/12-2010 13:43 |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 20/12-2010 14:42
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
Det er også meget udbredt i Gambia. Mødte 2 ældre danske damer gift med langt yngre gambianere. Og man kunne se mange ulige par hånd i hånd. . |
|
|
|
| MM |
Lagt på d. 20/12-2010 15:01
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 293 |
Grækenland, skulle, eller har også været populært for ældre hvide kvinder.
|
|
|
|
| helligaben |
Lagt på d. 20/12-2010 17:54
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 111 |
ebeth skrev: Det er da fuldkommen det samme, mange hvide mænd praktiserer i Thailand! Det kan jeg ikke tro :-] Long live the king !
[img]http://lh3.ggpht.com/_5MqBH1uljdI/TGP8k8UwMQI/AAAAAAAAAQ8/siTFo5veVIg/king.jpg[/img] is not a valid Image. |
|
|
|
| Robert Kronberg |
Lagt på d. 20/12-2010 18:02
|
![]() Antal indlæg: 3779 |
ebeth skrev: Det er da fuldkommen det samme, mange hvide mænd praktiserer i Thailand! Ja, og det samme som Klaus Riskær og andre velhavere praktiserer i Danmark. Hilsen, Robert |
|
|
|
| Gokinok |
Lagt på d. 20/12-2010 18:08
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 578 |
MM skrev: Grækenland, skulle, eller har også været populært for ældre hvide kvinder. Kamaki kaldes de: http://ekstrablad...404974.ece Doc Gonzo |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 20/12-2010 18:19
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3992 |
MM skrev: ebeth skrev: Det er da fuldkommen det samme, mange hvide mænd praktiserer i Thailand! Det var også det der blev refaret til i indlæg #1 ![]() Det kunne Ebeth ikke se, for hun står jo på hovedet ![]() Men hun kunne have tilføjet:...OGSÅ mange hvide mænd....... ![]() . Redigeret af Lung Yao d. 20/12-2010 18:21 Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.