Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Hør nu her. Vi vil ha Prins Henrik ved roret........... En venstre regeringhvad er det ?????? De vil have min Thailandske kone ikke må opholde sig i Danmark. Ok, selvfølgelig skal vi værne om vores dejlige land men ægtefolk må vel leve sammen. Men nu kommer det værste sku, da min datter er blevet kandidat på en dansk univercitet i år skal hun nu betale for at komme ud af Danmark. Hun elsker at rejsa rundt i den store verden men hvis hun rejser ud inden for de næste 3 år skal hun betale hele sin SU tilbage. Llle LØKKE ffra Nordsjælland skulle lade pensionsalderen sænke så han kan komme i beskyttet bolig og undlade flere dumheder.
Vi flyver til Thailand i december, så må vi se hvadLøkke/pia og lene finder på julen over. De er sku sjovere end de fleste HE HE de er en STOR OMMER:
Tja jeg har hørt at Flyvevåbnet og flere Rederier skriver kontrakt om et antal år ? før de udeler eksamensbeviser ? og man kan jo gøre det samme med Studenter ?
Redigeret af sank d. 25/11-2010 09:11