Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Jeg rejser på torsdag til bangkok, derfra vil jeg gerne hen et sted med sol og god strand. Men kan se udfra vejrudsigten at det regner meget i phuket.. Nogle ideer til hvor jeg skal tage hen ?
Jeg rejser på torsdag til bangkok, derfra vil jeg gerne hen et sted med sol og god strand. Men kan se udfra vejrudsigten at det regner meget i phuket.. Nogle ideer til hvor jeg skal tage hen ?
Pft.
Dbh. Torben
Man kan ikke læse vejrudsigten i Thailand, ligesom i Danmark.
Når det regner i Danmark, så er det ofte hele dagen, men når det regner i Thailand, så er det ofte i relativ kort tid.
Vi er jo også lige kommet ud af regntiden, og den er for hele Thailand, både her og der, om end der er en lille forskel mellem områderne.
Jeg var 14 dage på Phuket i omkring maj (dog 1980), og der regnede det hver nat, men vi vidste kun, at det regnede, fordi håndklæderne, der hang til tørre, var våde om morgenen...
Med andre ord, hvis man vurderer, at der kan komme regn i 30 min på et tidspunkt, ja, så siger vejrudsigten regn...
"Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman,
hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel,
men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget."
ja hvor skal du rejse hen.?? Hvad med Pattaya, der er jo mange herinde der siger god for den by..
Da jeg startede mit Thailandseventyr, tog jeg altid de første dage i Bangkok, for derefter at finde ud af hvor jeg ville hen og hvad jeg ville.. I mine helt unge dage, endte det altid med Pattaya.. Men ønsker dig en god tur, Mugga..
Tja..
Pattaya = varmt, men ikke nogen super strand (Ikke en jeg ville bade fra), men massere af aktiviteter.
Hua Hin = varmt og bedre strande, men ikke så mange aktiviteter.
Koh Samet = varmt og virkeligt flotte strande, men ikke super meget andet at lave...
Ellers start et sted og tag det derfra.. ingen der siger du behøver blive et sted jo..
Jeg ville ikke satse på Koh Samuie lige nu, eller for den sags skyld det sydelige Thailand! Ville selv enten Hua Hin eller Jomtien. Kunne også være sydligere med Koh Samet eller Koh chang
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!!
Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage