Se indlæg
 Udskriv debat
rejse 3 januar
styrt3
ka det virkelig være rigtigt at jeg ska af med 10.000 hvis jeg vil flyve direkte 3 januar og en måneds tid frem ???? ka da ik mindes det har været så dyrt før................
http://www.yeha.dk/

Big-Viking
Kan komme derud for 8500 den 5 med Thai..Cheers

SteenJ
3. jan 2011-3. feb. kr. 7024

Amagerdreng
Du vil sikkert kunne finde et hav af priser og der hele kommer jo an på om du VIL flyve direkte (som du selv skriver) eller mellemlande.???
Her er feks to. Aerosvit 7054. Finnair 8411. Har selv prøvet Finnair det er udemærket også med et enkelt stop i kort tid.
Men prøv at søge på www.kilroy.dk de er efter min mening dem der giver de bedste indput om priser. God tur.

keniko
Hvis jeg var dig ville jeg prøve mig lidt frem med www.momondo.com . Evt flytte rejse datoen med nogle dage, evt. tage en rejse med 1 stop.

Jeg kunne i hvert i fald finde rejser til omkring kr. 5000 - 5400 kr. uden problemer med disse forudsætninger!

http://da.momondo...sult&pos=1

K.
Du skal ikke lægge puslespil hvis du ikke fatter en brik.

SteenJ
Er der nogen der har rejst med Aero over Moskva fornylig???
Jeg har fundet en billet 4000/retur-Bkk, med kort ventetid i det nye år.
Er det blevet bedre end det var for år tilbage?
Hilsen og tak
Steen

ingolf
Tog en tur med dem sidste år, og for min del, var de helt OK, men ventetiden i Moskva på hjemresen var döden!

OK airbus fly hele vejen--så godt, at de har ändret tidstabellen til "menneskelige" ventetider, så kan da godt finde på at flyve med dem igen i fremtiden.

Men tänk på, det er transport fra A til B--lufthavnen i Moskva er trals og dyr, og om der skal drikkes alkohol på flyet koster det.
.
Redigeret af ingolf d. 09/11-2010 14:21
Mvh Ingolf

Svenske ord, stavelser og vendinger kan forekomme!

styrt3
jeg ska under ingen omstændigheder mellemlande i moskva ! ku til nød acceptere et stop i frankrig, finland eller holland men vil godt betale lidt xtra for at flyve direkte ! men har godt nok aldrig betalt så meget som det ser ud til jeg kommer til den her gang !

natty
Ja sådan er det, udbud og efterspørgsel, og i absolut højsæson, men Lufthansa, Austrian og Swiss er faktisk også gode, hvis det er med en kort mellemlanding, og hvis de kan fås et par tusinde billigere pr. billet. De flyver da lidt mere "på rute" end over paris, amsterdam eller london.
Tror heller ikke jeg selv ville flyve med Aeroflot, med mindre jeg var helt flad, men her er lidt reviews
http://www.airlin...roflot.htm

SteenJ
ingolf skrev:
Tog en tur med dem sidste år, og for min del, var de helt OK, men ventetiden i Moskva på hjemresen var döden!

OK airbus fly hele vejen--så godt, at de har ändret tidstabellen til "menneskelige" ventetider, så kan da godt finde på at flyve med dem igen i fremtiden.

Men tänk på, det er transport fra A til B--lufthavnen i Moskva er trals og dyr, og om der skal drikkes alkohol på flyet koster det.
.

Hej Ingolf
Vil du godt uddybe "transport" a-b og pris/tid, da der jo ikke er lang ventetid på nogler afgange begge veje.

Hilsen
Steen

ingolf
Med transport fra A til B mener jeg, at det er jo ikke nogen luksus--hvilke selskaber har forresten det i monkey class? Og al den snak om fin service begriber jeg ikke, de smider lidt mad og drikke til dig, og det gör alle selskaber. Om de gör det med et smil er ej, er jeg bedövende ligeglad med.

Om den fine service består af fri sprut, kan man köbe mange flasker toldfri i lufthavnen for de sparede penge

Jeg skal CPH-BKK og retur, og helst uden omveje som London, Amstedam, Singapore, Kina og lignende, og i nogenlunde fornuftige fly, og ikke i Thai Airways frygtelige udslitte "träbrädder" til säder, og til en nogenlunde fornuftig pris--mine penge kommer ikke flyvende ind af dören, selvom thaierne tror detWink

Har ikke noget imod en mellemlanding på vejen, om der kan spares 20-40.000baht--dem kan jeg altid bruge til noget andet.

Det var den gamle tidstabel, hvor man fik vente-tror det var12 timer-i Moskva på hjemvejen. Den nye tidstabel er meget bedre.

Mener at jeg betalte ca 3.500kr for en månedsbillet i januar.
.
Redigeret af ingolf d. 11/11-2010 06:15
Mvh Ingolf

Svenske ord, stavelser og vendinger kan forekomme!

SteenJ
ingolf skrev:
Med transport fra A til B mener jeg, at det er jo ikke nogen luksus--hvilke selskaber har forresten det i monkey class? Og al den snak om fin service begriber jeg ikke, de smider lidt mad og drikke til dig, og det gör alle selskaber. Om de gör det med et smil er ej, er jeg bedövende ligeglad med.

Tak for svar/indlæg.
Jeg har nu igen kigget over Moskva, men kan lige pludselig ikke finde en rejse med kort ventetid, nue r der pludselig 30 timer på returen.
Hilsen
Steen

.

Redigeret af SteenJ d. 11/11-2010 09:09

styrt3
af de selskaber jeg har prøvet er thai nu det bedste ! sæderne er da ok !! nå men fandt lige rejsen med thai til 8.533 så det ser ud til at gå den rigtige vej Smile

jens
Du kan komme med SAS/China airlines via amsterdam for 5749kr .
4 timers ventetid ud og 1t 25min hjem.

afg 3 Jan 08:15 København
ank 3 Jan 09:45 Amsterdam SK2551

afg 3 Jan 14:00 Amsterdam
ank 4 Jan 06:45 +1 dag Bangkok CI66

Hjemrejse
afg1 Feb 02:30 Bangkok
ank1 Feb 09:00 Amsterdam CI65

afg1 Feb 10:25 Amsterdam
ank 1 Feb 11:45 København SK552
Fundet her
http://budjet.dk/...4592382976

Jeg ville til enhver tid vælge China airlines der er Taiwans nationale flyselskab frem for Thai.
Vi har fløjet med dem en del gange fra billund via amsterdam, fin service som den var engang ved Thai.
Fri drikkevarer og sandwich og nudelsuppe når du har lyst mellem måltiderne.
Men det er ikke alle deres 747-400 der har fået skærme i sæderne endnu, så det er vist et spørsmål om held om det er der.
Vi har dog ikke fløjet med dem de sidste 4 år da de ikke har haft gode priser, men vil da bestemt overveje dem igen.

http://www.china-...fault.aspx

thailandforever
udrejse 3 januar SAS rejsetid 16.30 time 1 stop

Hjemrejse china airlines rejsetid 15.15 time 1 stop.

begge selvskaber OK syntes jeg 5600 kr tur /retur

GOD REJSE. PS JEG FLYVER SELV D: 4. DECEMBER Grin

thailandforever

www.tekniknord.dk
Dalton
Er lige kommet hjem i mandags via Amsterdam med China Airlines og synes bestemt ikke de er bedre end Thai.
Nedslidt fly med dårlige sæder, kedelig forplejningen (tror det er første gang jeg ikke har spist op) Det gamle system med 1 storskærm.
Det mest irriterende var at jeg skulle betale for overvægt, det har jeg ikke prøvet før ved de andre selskaber jeg har fløjet med, men ved selvfølgelig godt at det er min egen skyld. Synes dog 1300 Bath pr kg er rimeligt peberet og når så flyet kun er halvt fyldt op kunne de måske godt have set imellem fingrene med det...
Når det er sagt vil jeg dog flyve med dem igen hvis prisen er den rigtige. For mig gælder det, ligesom for så mange andre at komme ud og hjem så billigt og hurtigt som muligt, og sålænge pris og ventetid står i et rimeligt forhold ser jeg stort på hvem der flyver eller hvordan underholdnin og service ellers er.
Dalton

thongsala
Det som "styrt 3" som udgangspunkt,spurgte om,var direkte fly,og jeg er helt enig ----- hvis jeg havde råd-----det har jeg ikke!
Derfor tager jeg også de billige, med et par stop-overs til det halve af nonstopprisen,det er i sandhed mange baht. at spare.
Cathay Pacific er nok det bedste selskab i tiden,i hvert fald når vi taler "monkeyclass"

Spring til debat: