Se indlæg|
DF: 100.000 i garanti for ægtemål
|
|
| hiks |
Lagt på d. 07/11-2010 13:29
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 209 |
http://nyhederne....-34824823: http://nyhederne....-34824059: DF siger: Ny udlændingeaftale skal forhindre "en fuldstændig uuddannede, tilhyllede kvinde fra Pakistan eller Somalia" for nogen sinde at kunne blive familiesammenført. Jeg synes: Der er stor stor forskel hvor menesker kommer fra, jeg forstå godt pakistan og somalia, der er ingen danskere der ønsker at gifte sig med en fra de 2 lande. det sørgeligt os danskere skal indrette os under alle de nye regler, vi ved godt hvem der er skyld i det er blevet sådan. Redigeret af hiks d. 07/11-2010 14:02 |
|
|
|
| Djan |
Lagt på d. 07/11-2010 14:20
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 176 |
hiks skrev: http://nyhederne....-34824823: http://nyhederne....-34824059: DF siger: Ny udlændingeaftale skal forhindre "en fuldstændig uuddannede, tilhyllede kvinde fra Pakistan eller Somalia" for nogen sinde at kunne blive familiesammenført. Jeg synes: Der er stor stor forskel hvor menesker kommer fra, jeg forstå godt pakistan og somalia, der er ingen danskere der ønsker at gifte sig med en fra de 2 lande. det sørgeligt os danskere skal indrette os under alle de nye regler, vi ved godt hvem der er skyld i det er blevet sådan. Okay, så hvis du er 3.-4. generationsindvandrer med dansk pas, så er du ikke dansker? Tja, jeg er 3. generationsindvandrer, da min familie stammer fra Sverige/SKÅNE. Har dansk pas, gået i dansk skole, gymnasiet, universitetet. Job i dansk virksomhed, betaler dansk skat.. taler og skriver dansk. Men jeg er ikke dansker i dine øjne. Pointen er, at jeg er meget lig en 3. generationsindvandrer med pakistansk baggrund - kender en del, der har samme baggrund som mig - uddannelsesmæssigt, job osv. Næh, lad folks uddannelsesniveau afgøre, hvem de må gifte sig med. Mine veluddannede pakistanske venner vil da ikke gifte sig med en fra en reaktionær landsby. Ligesom jeg heller ikke vil gifte mig med en svensk pige, som stadig lever, som de gjorde i 1850. |
|
|
|
| Bjarne30 |
Lagt på d. 07/11-2010 15:50
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 59 |
Djan. Hvad f..... er det for noget at skrive hvad har den eller de piger der kommer ud fra landet og som ikke har haft muliheden til at få en uddannelses gådet DIG. mange gang er det dem ud fra landet det er de mest stabile. For det skal må ske være at en som mig der ikke har den stor uddannelses heller ikke må få de samme retdeheder som en som DIG som har en STOR og god uddannelse. |
|
|
|
| Nirvana |
Lagt på d. 07/11-2010 16:08
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 615 |
Danmark er ved udvikle sig til et rent Helvedet vår det er tilladt at Grovsoter i folk og lave det til et land vår det kun er tilladt at bo vis man har en akademiker uddannelse og folk der ikke er Akademier skal nedbrydes psykisk til de flygter ud af landet. Ja vad skal jeg sige jeg er 1/8 svensker fra min Fars side og for min Mors side så er det fra de dansk vestindiske øer Tyskland og øst Europa og Danmark Redigeret af Nirvana d. 07/11-2010 16:10 Come As You Are
|
|
|
|
|
Lagt på d. 07/11-2010 16:21
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
I forbindelse med de igangværende forhandlinger om en ændring af 24-års-reglen foreslår Dansk Folkeparti at den nuværende bankgaranti på 50.000 kroner - som man skal stille for at få sin ægtefælle til Danmark - fordobles til 100.000 kroner. så Peter Skaarup, prøver altså at bilde danskerne ind af en garanti står i 50.000 kr. fortiden, han ved ligeså godt som alle andre at ved familiesammenføring skal ægtefællen/partneren i Danmark (referencen) stille en økonomisk garanti på 62.231 kr. (2010-niveau). det beløb vil med normalt prisstigning nå ca. 65.000 kr. i 2011, men nu hæves beløbet altså til 100.000 kr. men det bliver vel det sædvanlige, hvor somaliske flygtninge og alle andre, der har fået asyl, har ret til familiesammenføring, pga. FN og andre systemer. ligesom folk med særbarn heller ikke rammes, de her regler vil ramme alle de dansker, der ikke har netværk i hele EU, som de fleste muslimer har, de kan så bruge eu reglerne, imens danskerne evt. vil fraflytte den synkende skude, som Danmark er ved at blive. Redigeret af d. 07/11-2010 16:25 |
|
|
|
|
Lagt på d. 07/11-2010 16:52
|
|
BKK de 50000 kr. er basisbeløbet, som bliver pristalsreguleret hvert år. det beløb foreslåes så reguleret op til 100000 kr..= med en pristalsregulerering bliver det reelle beløb nok omkring 114000 kr. Så mange ægte danskere vil nok få problemer med at få en bank til at stille en garanti. |
|
|
|
|
Lagt på d. 07/11-2010 16:59
|
|
girobank hvis din teori holder, med at det er basisbeløbet på 50.000, som bare skal fordobles, så skal 62.231 ganges med 2 så er beløbet ca. 124.462 kr. som stiger hvert år. og det må jeg give dig ret i er en hel del penge, man må da håbe at folk har nogle kontanter. |
|
|
|
| hiks |
Lagt på d. 07/11-2010 17:47
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 209 |
djan Jeg ser ingen problemer i typer som dig kommer til denmark, men regeringen skal tænke strekke reglerne ordentligt sammen, så det ikke rammer skævt, jeg kender 2 russiske piger og 3 thai piger, alle kom til denmark uden uddannelse, men de 3 har idag en uddannelse, og de 2 gør rent på en skole, rengøringsfirmaet er faktisk mere glad for de 2 thaièr ind danskerne som er ansat. Jeg ønsker selv at ta en thai pige til landet næste år, hun har gået i skole 3år for at uddanne sig til at arbejde i en bank, hun har papir på det, men hun mangler 2 år mere for at afslutte det, men familien havde ikke penge til de sidste 2år. jeg er selv uddannet elektriker, har aldrig været arbejdsløs, men fra næste år ville jeg ikke kunne tage hende til landet, det vil sige jeg skal spare op og tag alle mine penge og flytte ned til hende, det er det jeg er sur over, jeg har købt og betalt min lejlighed mm., jeg må flygte væk fra mit ejet land på grund af nogle tosede regler, og sælge min lejlighed og tage penge med. |
|
|
|
| Funnyboy |
Lagt på d. 07/11-2010 22:56
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 154 |
Ja hvis der så bare kom en eller anden form for åbning i bankerne så de kunne tvinges til at lave en garanti til dem der nu engang søger hvis de ellers har arbejde og normal styr på deres økonomi. Jeg ved ikke hvor mange danskere der rent faktisk har 100000+ til at stå i deres bank. Men jeg tror ikke det er ret mange. Og jeg tror seriøst heller ikke der er ret mange der kan få lavet en bankgaranti på 100000+ når alt kommer til alt. Men så er det da godt at vi har Sverige istedet for eller tyskland for den sags skyld. Der er det da noget nemmere både at få arbejde og også få sin drømme pige til. Jeg gad nok se hvor mange af politikerne der i deres borgerlige job inden de kom i folketinget kunne gå ud og få en bankgaranti i den størrelse. Ta nu bare Pia K. Hun var hjemmehjælper inden hun kom i folketinget. Hun ville ha en løn på 27000 om måneden idag før skat. Mon hun med normale udgifter ville kunne få en bank garanti i den størrelse? Jeg tror det næppe efter bankerne de har modtaget de nye bankpakker. |
|
|
|
| Big-Viking |
Lagt på d. 07/11-2010 23:20
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 815 |
Er der nogen der kan tilbyde mig et lån.?? ![]() ![]() |
|
|
|
| Rasmus |
Lagt på d. 08/11-2010 06:01
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 772 |
Funnyboy skrev: Men så er det da godt at vi har Sverige istedet for eller tyskland for den sags skyld. Der er det da noget nemmere både at få arbejde og også få sin drømme pige til. Der er ingen tvivl om at der i fremtiden vil komme et meget stort pres på det svenske Migrationsverk her i Malmø, ikke mindst af etniske dansker. Da der i forvejen er magen ny og skrappere regler for dansker som vil flytte hertil, bliver et nystartet dansk / Thai forhold nærmet umuligt for rigtig rigtig mange. Rasmus Redigeret af Rasmus d. 08/11-2010 06:02 |
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 08/11-2010 06:54
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2882 |
Rasmus Hvad er det for nogen nye svenske regler for dansker der vil flytte til Sverige.? Der ikke fordi jeg vi har tænk os at flytte til Sverige med mere for at kunne sammenlige regler med de danske. Kan du sætte et link ind. Redigeret af thaikurt1 d. 08/11-2010 07:00 |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.