Se indlæg
 Udskriv debat
Hvad er det billigste tidspunkt at rejse til Thailand på?
YesPeople

Og hvilket rejse bureau er billigst / bedst?

Jeg overvejer at rejse omkring 1.Februar - 1.Marts...
www.yespeople.dk

www.yespeople.dk
natty
Der kommer tit tilbud, men februar er vist stadig høj sæson, har tit fundet gode tilbud i april og maj og igen efter den danske "sommerferie".
Skal det være en pakkerejse? Ellers er der er masser af søgemaskiner, men jeg ville vælge en som er registreret i Danmark.
Købte for 14 dage siden en rejse med SAS for 5000 kr. i december, den kostede Thai 9000 kr. på samme datoer, efter SAS tilbuddet sluttede koster den samme rejse 9800 kr med SAS, men billeterrene med Thai er sat ned til omkring 6600 kr. Så søg igen og igen ligepludselig kan der komme et tilbud op. I øvrig kunne jeg ikke finde min billet billigere en på sas.dk. alle bureauer undtagen rejsefeber.dk tog mindst 200 kr. mere for den.
Redigeret af natty d. 03/11-2010 19:26

SteenJ
Det er: Når du kigger på diverse søgesider med fly til Bangkok, og kigger på forskellige datoer hvor du har tænkt dig og skal afsted...vær lidt fleksipel og vupti, så er der en rejse der er til at betale.
Men ved du hvornår du vil afsted, er det bedste råd og bestille rejsen straks, hvis du finder en fornuftig pris og den mener jeg er op til 6000,00 kr.
Jeg rejste sidste gang i sept kr, 4600, næste gang feb. 2011, kr. 5200

per p
Der er ingen trivl den billigste tid. og tage til Thailand er i September det er lavsesonen og der er altid til at få hotelværelser.Kick you

Nirvana
Vis det er priser på hoteller så er det lavsæson fra 16.4 - 31.10.
thai airways pleger at have tilled i januar med af rejse i april
Come As You Are

Joe
Marts er billigere end februar.. September er den billigste måned på året. Har flere gange købt billetter til 3800 tur/retur i september uden mellemlandinger.

maik
Ja, september er en billig måned at rejse i. Det samme gælder slutningen af maj og første halvdel af juni.

http://www.maikjensen.dk
SteenJ
Jeg prøver igen: Du kan på enhvert tidspunkt af året få "billige" billetter. Det ER kun et spørgsmål om, HVOR tidligt du bestiller/betaler.
SteenJ

fckguld
YesPeople skrev:

så skal du vente til 1 marts - Singapore airline er bedst ,
DU FÅR HVAD DU GIVER Cool GRIB LIVETWink I MORGEN ER DET MÅSKE FORBI

natty
fckguld skrev:
YesPeople skrev:

så skal du vente til 1 marts - Singapore airline er bedst ,

Ja hvis du gider flyve frem og tilbage og er ligeglad med points. Men ellers et okay flyselskab.

Spring til debat: