Se indlæg
 Udskriv debat
Pattaya hadere
Gokinok skrev:
Husk nu kondomer og KY Jelly, det kan blive stramt for enhver!

Budgettet altså...Bvdrrr

Rolll

Doc. Gonokok

he he,,,ja nu må jeg se hvor stramt det bliver........det er jo kun 10 gang jeg er der....men der sker altid nye oplevelser..........jeg er jo stadig kun falang, men jeg kan da tale lidt thai efterhånden...og det bliver hele tiden bedre....Smile

Jay
tja, en dødssejler kan vi godt blive enige om...men man kan jo ligeså vænne nye medlemmer til holdningen herinde...specielt til én som selv har familie og søskende derude...

desuden skrev jeg jo blot sandheden...den sandhed som kan findes ved at læse denne tråd igennem...

Selvom jeg snart selv skal til Thailand igen så kan i roligt slappe af...jeg holder mig langt væk fra jer små konger og jeres kongerige Pattaya...så kan i sidde der som fordrukne imperialister, liderlige sømænd og blive enige om at livet er skønt, mens i boller løs i de så evigt glade og villige piger sammen med andre fordrukne skandinavere, britiske hooligans, russiske mafiafolk, bedrageriske thai'er, og arabiske sexturister...alt sammen i den skønneste by i Thailand, hvor alt går op i en større enhed...Cheers

Resten af indlæget er fjernet af Admin. og Jay er ikke længere medlem på DTW
Redigeret af John d. 20/10-2010 21:22

John
Soi7 og Sank

Jeg har fjernet jeres indlæg her og i replikboksen.

Selvom Jay ikke er medlem mere gider vi ikke se personfnidder.

Admin.
Redigeret af John d. 20/10-2010 22:06
john@dansk-thai.dk

http://www.j-s.dk/hus
John skrev:
Soi7 og Sank

Admin.

hvorfor ik fjerne "jays"? irrellevant 100% igen igen.......
Redigeret af d. 20/10-2010 22:42

Webmaster
soi7 skrev:
John skrev:
Soi7 og Sank

Admin.

hvorfor ik fjerne jays? irrellevant 100% igen igern.......

At du og evt. andre ikke er enig med Jay er ikke det samme som om at Jay ikke skal have lov til at give sin mening til kende. Uanset hvad man kan mene om Jay's mening og holdning, så må man tage hatten af for at han gav sin mening og sine holdninger til kende.

Vi i admin ser så gerne at alle herinde undgå personangreb og generaliseringer. Og der har Jay måske nok trådt over stregen nogle gange, ligesom enkelte af de reaktioner han fik tilbage også har været over stregen. Men det ændre ikke ved at Jay trods alt har haft en pointe og også i en vis grad har haft ret i flere af sine argumenter - om man så er enig i om problemet er så udbredt og så stort et problem som Jay har givet udtryk for er en helt anden snak.

Nu ved jeg ikke hvor mange af jer der nåede at læse den fulde version af Jay's sidste indlæg. Men dem der gjorde vil nok være helt enig med undertegnende og John i at det var absolut unødvendigt med det slettede indhold og at det ikke hører sig til her på siden.

Men på den anden side så hjælper det hellere ikke at brugere herinde sidder og rapporter ellers velformuleret indlæg som spam bare fordi de er skrevet af en bestemt person og/eller fordi man ikke er enig i indlægget. Ligeså ødelæggende personangreb, generaliseringer og spam er for forumet og debatten, lige så ødelæggende er det at bare lukke sine øjne og sind for andre folks meninger.

Dette er et debatforum. Ingen siger man skal være enig med hinanden herinde, men opfører sig ordentlig og debattere på ordentlig vis det kan man i det mindste gøre.

Og at straks poste indlæg som vi så det her i tråden efter udelukkelsen/udmelding af Jay af den slags som blev postet, og så tilmed på et tidspunkt hvor Jay ikke engang kan komme til genmælde. Det hører sig hellere ikke til.

Som b_j3ns3n allerede har været inde på i replikboksen, så er det ærgerligt at en god debattør forsvinder herinde fra. Men det kan selvfølgelig også være svært at debattere hvis modparten ikke ved eller er interesseret i at debattere på gængs vis.

Derfor ses der ingen grund til at fjerne Jay's indlæg.
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
Stautz
Jeg boede kort tid i Pattaya og personligt kan jeg godt lide byen. De er ligeså gæstfrie og hyggelige at snakke med og alt foregår stille og roligt dernede.

Der er dog nede på promenaden eller den der lange vej nede langs vandet lidt ubehageligt og gå om aftenen.
Der er forskellige barer og værtshuse (kald dem hvad i vil) med et specielt lys, og man skal hverken være dum eller blind for at gætte sig til hvad der sker derinde når man ser letpåklædte kvinder samt stripperstænger der er ved bordene eller på gulvet.

Pattaya var førhen på INGEN måde et egnet sted for børnefamilier, men af hvad jeg ved er det slet ikke så slemt at være der længere som det var før.

Smile
Pigen fra sporløs

Anonym Bruger
Efter en god gåtur med luft til hjernen og tid til selvransagelse, bringer jeg hermed en undskyldning, eftersom flere ting nu står klart for mig.

Jeg er ikke vild med Pattaya og jeg synes stadigvæk ikke om de mennesker der udnytter situationen og friheden der.

Jeg er dog nu blevet klar over at det ikke er op til mig at dømme folk og at jeg alligevel ikke kan ændre situationen da dette ville kræve mere end en debat på nettet.

Det står nu klart for mig hvad mangfoldighed er, og at der skal være plads til dette, jeg sammenligner dette emne med situationen omkring fristaden ”Christiania”. For selvom jeg ikke slår mine folder der og ej heller nyder mig en joint, så behøves stedet jo ikke at nedlægges el. smudses til af den grund...Selvfølgelig skal der være plads til alle, en fejl at jeg ikke har indset dette noget før.

Set i her bagefter kan jeg godt se at jeg har været noget frelst i min tilgang, måske jeg alligevel troede jeg kunne ændrer verden, men den form for ændring vil blot strømligne den og gøre det hele mere kedeligt. Selvfølgelig skal der være plads til lidt af hver, men stadig alt med måde…

Vi har diskuteret prostitution, og ja, kan da godt se folks point omkring at det måske ikke er verdens undergang der foregår der, så længe folk kan overholde nogle usynlige moralske grænser. I min verden kunne dette fx være at vælge folk over 20 år, bruge kondom, ej systematisk underbetale samt egentlig bare være sød og rar mod dem man nu køber denne ydelse af. Jeg tror bare at grunden til at jeg har flippet sådan ud, er at jeg har været mange gange i Pattaya og set at tingene er så koncentreret og overdrevet der at det hele bliver lidt svært at forholde sig til.

Men nok om det, kan man ikke lide duften i bageriet, kan man jo bare undvære, hvilket er det valg jeg har taget idet jeg i dag er overvejende familiemennesker som elsker min kone og livet i Korat hvor jeg elsker at være på besøg hos familien.

Endnu engang undskyld til de personer jeg måtte have sjoflet i denne og tidligere debatter, jeg håber min undskyldning vil blive taget imod og stor tak til webmaster for at have slettet mit åndssvage indlæg så hurtigt. Når denne undskyldning er givet vil jeg gerne opfordrer folk til at være mere åbne for andre meninger og fx argumentere mere i fremtidige debatter frem for blot at skyde folk ned uden egentlig at bidrage med noget til debatten selv. Dette kunne jeg fx godt lide ved Rinpoche’s indlæg o.lign. Dvs. at man lige spørger selv sig om det man nu skriver er konstruktivt for tråden (uanset om man er enig el. uenig i en påstand). Dette er en ting jeg selv vil prøve at efterleve for fremtiden.

Til slut vil jeg sige at jeg hverken er syg el. skizofren, men egentlig ret fin og normal fyr, jeg har blot været for ensporet og haft de små sko på langt hen ad vejen. Men bag brugernavn og billede er det jo let at ryge i den fælde.

Undskyld og rigtig god nat / dag til alle, hvor i verden i måtte befinde jer.

Jay

Stautz skrev:
Jeg boede kort tid i Pattaya og personligt kan jeg godt lide byen. De er ligeså gæstfrie og hyggelige at snakke med og alt foregår stille og roligt dernede.

Der er dog nede på promenaden eller den der lange vej nede langs vandet lidt ubehageligt og gå om aftenen.
Der er forskellige barer og værtshuse (kald dem hvad i vil) med et specielt lys, og man skal hverken være dum eller blind for at gætte sig til hvad der sker derinde når man ser letpåklædte kvinder samt stripperstænger der er ved bordene eller på gulvet.

Pattaya var førhen på INGEN måde et egnet sted for børnefamilier, men af hvad jeg ved er det slet ikke så slemt at være der længere som det var før.

Fuldstændig rigtig observeret af dig,Smile
jeg har været der mange mange gange og det er en skøn by...
jeg har gået på beachroad om natten- og mange andre steder..
( promenaden- beachroad) med 5 bath skinnende guld om halsen og aldrig følt mig truet....jeg føler mig mere sikker i Pattaya kl 3 el 4 om natten alene end jeg gør i Århus...el KBH....jeg er aldrig blevet truet eller har følt mig utryk i LOS heller ikke i BKK el Phuket .....der har været så meget skrevet om patty, men jeg gider ikke høre om det mere.......Grin, jeg er frygtløs, og jeg respekterer folk der og opfører mig pænt, og folk gør det samme over for mig.

Smile

Spring til debat: