Se indlæg|
Gravid Thai i Danmark
|
|
| madsjx |
Lagt på d. 30/11-2005 10:12
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 72 |
Aloha, Hurra, hurra, min kone er blevet gravid - men hun savner vist nogen at være gravid sammen med... Trods utallige opfordringer er ingen af vores venner blevet gravide i en fart og konens veninder befinder sig jo stadig i Thailand ![]() Hvad er jeres erfaringer med en gravid Thai i Danmark? Nogen gode ideer til hvordan man gør det hele lidt nemmere ifht. fx. at snakke med andre i samme situation? Og har i nogen gode ideer til hvor man finder al den mærkelige mad som ens gravide kone vil spise. Min kone er fast kunde hos thai supermarket her i København, men hun savner fx. rigtig, autentisk papaya salat (som dam). Mange tak for hjælpen. Mvh. Mads |
|
|
|
|
Lagt på d. 30/11-2005 11:08
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
hejsa madsjx Jamen hvis hun er fast kunde i et thai sipermarket så kan de vel skaffe hende de ingrienser hun skal bruge. Prøv at fortælle hvor du bor i nærheden af, så er det nemmere for folk måske at sige jamen min kone bor i nærheden lad dem snakke lidt Jeg kender en sød thaipige som har fået en baby så måske kunne hun være god at snakke med.hun bor på vesterbro i kbh bamsen |
|
|
|
| rolan |
Lagt på d. 30/11-2005 16:46
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 669 |
eller du kan komme til julefrokosten der kommer min kone og hun er i 6måned så kan hun da få en snak der ![]() |
|
|
|
| madsjx |
Lagt på d. 01/12-2005 08:23
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 72 |
Tak for svarene. Jeg oversætter dem lige til engelsk og shipper dem videre til min kone. Vi bor selv i København. Mvh. Mads |
|
|
|
| sol |
Lagt på d. 27/12-2005 09:32
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 50 |
Hej..Bamsen Tillykke.... Man kan købe alt muligt ting i thai eller asiatisk butik. At bo i DK. i dag lige som man bor i Bangkok, du kan købe alt, hvad du mangle. Gravid thai kvinde kan også godt lide at spise sur sager, fx sur æble og sættes i fisksauce salt og chilli, må han være glade for. |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

- men hun savner vist nogen at være gravid sammen med...