Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
|
Ambassador Hotel Bangkok
|
|
| Mikk |
Lagt på d. 15/10-2010 13:29
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 82 |
Hejsa...vi skal overnatte på Ambassador Hotel Bangkok 171, Sukhumvit Soi 11, Bangkok, 10110, Thailand....vi mangler lige et par gode råd: hvor finder vi et natmarked eller lign. og et godt og hyggeligt spisested og efter middagen kunne vi godt bruge en bar eller to med lidt "gang i gaden"...det skal helst være i gåafstand fra hotellet ??? På Forhånd Tak. Mvh Hanne |
|
|
|
| Nueng |
Lagt på d. 15/10-2010 13:44
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 1 |
Det kan siges ganske kort. En tår eftermiddags øl det fåes ikke bedre en i Beer garden Sukhumvit soi 7, der opholder jeg mig hver dag kl 17 når jeg er i BKK. Suan Lum Night Bazaar i Bangkok er også et besøg vær. Men jeg er dog lidt usikker på om den er ved at lukke eller er lukket. Nogen der ved det??? |
|
|
|
| Big-Viking |
Lagt på d. 15/10-2010 15:20
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 815 |
Masser af boder langs Sukhumvit ellers skal I bevæge jer til Papong (ikke i gå afstand). spisested vil jeg anbefale Suda Sukhumvit Soi 14 og barer. ja må blive på Soi 4![]() ![]() |
|
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 15/10-2010 15:31
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2357 |
Kan ikke anbefale "Suda", de er blevet forvænt af SAS personale, så betjenningen er elendig, ligeså er maden, hvis man forventer autentisk Thaimad!
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
|
| Big-Viking |
Lagt på d. 15/10-2010 15:37
|
Må skuffe dig. SAS kommer der ikke mere.. Ja maden må være elendig, mærkeligt at Thaierne kommer dag ud og dag ind og spiser der, både frokost og aften. Ja elendigt sted.![]() |
|
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 15/10-2010 15:42
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2357 |
Jeg viste du ville være uenig med mig "Big-viking", men det er bare blevet min holdnig til stedet, og det samme gælder "Det kolde hjørne" Soi 15! Men ingen siger vi skal være enige om alt
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
|
| Payanak |
Lagt på d. 15/10-2010 15:48
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2597 |
Alt hvad du efterspørger ligger omkring dit hotel. Især soi 4,7,7/1 og 21 har mange barer. Alle soier har restauranter. Natmarked...hvad vil du købe??? |
|
|
|
| Jake |
Lagt på d. 15/10-2010 16:09
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 380 |
Bemærk at Ambassador har kørt nogle tilbud med 2 nætter for én nats pris. Jeg brugte det selv i Sept. Købt via directrooms.com, som var billigere end deres egen hjemmeside. Længere nede af Soi 11 ligger Bed Supperclub, som er et trendy sted med både mad og party. Endnu længere nede til venstre finder du Q Bar. Du kan jo google begge steder. Enjoy |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 15/10-2010 18:49
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 776 |
Nueng skrev:http://dansk-thai.dk/images/smiley/angry.gif Det kan siges ganske kort. En tår eftermiddags øl det fåes ikke bedre en i Beer garden Sukhumvit soi 7, der opholder jeg mig hver dag kl 17 når jeg er i BKK. Suan Lum Night Bazaar i Bangkok er også et besøg vær. Men jeg er dog lidt usikker på om den er ved at lukke eller er lukket. Nogen der ved det??? Beer Garden soi 7... Hmmm. Lagde du mærke til at spørgeren var kvinde? Thums up' for Hanne ![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 15/10-2010 19:12
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
he he, ja "Hanne" ....el " Mikk"...????????????????gå du på beer garden soi 7 el nana soi4....el soi cowboy el....god tur i bkk...du er lander i "downtovn".![]() |
|
|
|
| TG950 |
Lagt på d. 15/10-2010 19:37
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1670 |
kan anbefale Q Bar, et besøg værd. Dress code enforced: no shorts, sandles or sleaveless shirts on men please. No minors under 20 allowed, picture I.D. required for all patrons to gain entrance regardless of age. We reccomend non Thai nationals to carry a copy of their passport at all times. Strickly enforced, no exceptions under Thai law. http://www.qbarba...tsnext.php Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først. både store & små stavefejl kan forekomme ![]() livet forståes forlæns, leves baglæns. Brug ikke dagen på at se dig tilbage, Du skal alligevel ikke den vej..... Lev med de beslutninger du tager, også selv om andre ikke acceptere det Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel.. |
|
|
|
| Gokinok |
Lagt på d. 15/10-2010 20:51
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 578 |
Tjek Soi 3 hvis man er til multi-kulti oplevelser, bl.a. vandpiber, te, og ægte negere der tilbyder Afrikanske specialiteter!
Redigeret af Gokinok d. 15/10-2010 20:53 |
|
|
|
| kro90 |
Lagt på d. 15/10-2010 20:55
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 561 |
Hej Jesperfrb Du har nu ikke hel ret vedr. SUDA, godt sted, mange mennesker, mest lokale, god service, altid et smil og rimelig god betjening, ikke mindst priser på menu kortet. Det kolde hjørne på Soi 15 er ikke værd at besøge, var også der i august i år. Dårlig betjening, menu kort uden priser, halvdelen af drikkevarer, soja og chili spildt udover det hele da "gamle" far skulle serverer. holder pause/frokost når det passer dem. og ikke særlig god mad. Dyr... Nå godt der er mange andre gode spise steder. Kim
|
|
|
|
| Gokinok |
Lagt på d. 15/10-2010 20:57
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 578 |
Yep, KFC, MacD, Sunrise Taco, Dunkin Donuts, Swensens, PizzaHut, BurgerKing, etc. Vælbekomme! |
|
|
|
| jimmikoldenborg |
Lagt på d. 15/10-2010 22:25
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 504 |
iøvrigt et ok hotel![]() God tur! Man skal være ved andre, som man gerne vil have de skal være mod en selv.
|
|
|
|
| HOJ |
Lagt på d. 16/10-2010 01:02
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 131 |
Hej som andre har skrevet et ok hotel i soi 11 plejer der også at ligge en tysk foretning ved navn bei Otto hvis i skulle savne erupæisk mad og i Soi 8 ligger Stable lodge som har en stor Dansk morgen buffe og om aften grill barbeqe og her lige et link til bla. Suan Lum og andre markeder og atractioner i Bangkok http://www.bangko...azaar.html Web: HOJ
|
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 16/10-2010 10:45
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 641 |
Jeg har boet i Soi 11 en del gange (lige ved siden af ambasasor) og kan ikke lige huske at bei otto skulle likke i Soi 11 Jeg så den til gengæld i Soi 20 sidste år (deres hjemmeside siger også soi 20). Der ligger til gengæld Old German Beer House som er en del af Grand President hotellet, men hvem pokker ville tage til Thailand for at spise tysk mad?. Men lige over for ambasador ligger en pæn der er omtalet her http://tgt.dk/gui...ece?page=3 Har ikke selv prøvet den men gået forbi og det ser hyggeligt ud. Hvad angår barer så er det lidt et problem at i er 2, forstået på den måde at de barer der kan være gang i også er den med piger til salg. Anbefalingerne om klubberne i Soi 11 er helt sikkert gode hvis man er til klub oplevelsen (det er jeg ikke så har ikke været i nogle af dem). Der er dog flere barer i området som ikke er så pige fokuserede, men når jeg har været der har det ikke virket somom de har været så fulde. Et sted der kan få mine fulde anbefalinger er Hillary Bar II i Soi 4 hvor de har live musik om aftenen, De gange jeg har været er har der været gode bands som rent faktisk kan spille og synge de engelske sange. Men hvis i kan leve med alle de "gode tilbud" så er det bare Soi 4 generelt der er massere af barer og mange mennsker. |
|
|
|
| Big-Viking |
Lagt på d. 16/10-2010 11:25
|
Old German Beer House som jeg skulle prøve her sidste gang idet jeg bl.a boede på Grand President, kan ikke anbefales. Var også på en restuarant modsat Ambassador med nogle venner, men om det lige er den der er vist, tror jeg ikke. Men den var rigtig god.. God Thaimad. |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 16/10-2010 12:12
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 641 |
Big-Viking skrev: Old German Beer House som jeg skulle prøve her sidste gang idet jeg bl.a boede på Grand President, kan ikke anbefales. Var også på en restuarant modsat Ambassador med nogle venner, men om det lige er den der er vist, tror jeg ikke. Men den var rigtig god.. God Thaimad. Jeg har boet på Grand President 3 gange, det er min favorit når jeg bare er på gennemrejse. Den resturant over for Ambasador er det det "hus" med tilhørende have du tænker på? det ser rigtigt hyggeligt ud. Den jeg linker til ligger inde i sidegaden til højre lige før 7eleven. |
|
|
|
| Big-Viking |
Lagt på d. 16/10-2010 12:21
|
Ja, Grand President er OK, selvom det er gammelt og lidt slidt.. Ja det er den der ligger under Tower 3 modsat Tower 1 med receptionen.
Redigeret af Big-Viking d. 16/10-2010 12:21 |
|
|
|
Side 1 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.