Se indlæg
 Udskriv debat
Gravid Thai i Danmark
madsjx
Aloha,

Hurra, hurra, min kone er blevet gravid Smile - men hun savner vist nogen at være gravid sammen med...
Trods utallige opfordringer er ingen af vores venner blevet gravide i en fart og konens veninder befinder sig jo stadig i Thailand Sad

Hvad er jeres erfaringer med en gravid Thai i Danmark? Nogen gode ideer til hvordan man gør det hele lidt nemmere ifht. fx. at snakke med andre i samme situation?

Og har i nogen gode ideer til hvor man finder al den mærkelige mad som ens gravide kone vil spise. Min kone er fast kunde hos thai supermarket her i København, men hun savner fx. rigtig, autentisk papaya salat (som dam).

Mange tak for hjælpen.

Mvh. Mads

hejsa madsjx

Jamen hvis hun er fast kunde i et thai sipermarket så kan de vel skaffe hende de ingrienser hun skal bruge.
Prøv at fortælle hvor du bor i nærheden af, så er det nemmere for folk måske at sige jamen min kone bor i nærheden lad dem snakke lidt
Jeg kender en sød thaipige som har fået en baby så måske kunne hun være god at snakke med.hun bor på vesterbro i kbh
bamsen

rolan
eller du kan komme til julefrokosten der kommer min kone og hun er i 6måned så kan hun da få en snak der Grin

madsjx
Tak for svarene. Jeg oversætter dem lige til engelsk og shipper dem videre til min kone.

Vi bor selv i København.

Mvh. Mads

sol
Hej..Bamsen

Tillykke....

Man kan købe alt muligt ting i thai eller asiatisk butik. At bo i DK. i dag lige som man bor i Bangkok, du kan købe alt, hvad du mangle. Gravid thai kvinde kan også godt lide at spise sur sager, fx sur æble og sættes i fisksauce salt og chilli, må han være glade for.

Spring til debat: