Se indlæg|
Designerens eget hus til salg i Bangkachao (Bangkok)
|
|
| Claus-Bangkok |
Lagt på d. 08/10-2010 06:29
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 4 |
Vi er ved at rykke mod Khao Yai og sætter derfor vores hus til salg. Huset ligger 30 minutter fra Silom og 20 minutter fra Rama 3 på den grønne halvø med tilnavnet “Bangkoks Lunge”. Designet af dansker (ejer), færdigbygget 2008. Arkitektur og indretning af dansk designer (nuværende ejer). Indflyttet første gang i 2008. Boligareal 192 kvm + 3 terrasser på ialt 72 kvm. Landareal 400 kvm (100 tlw efter thailandsk målestok). Chanot landtitel. 2 soveværelser med eget toilet og bad hver især. Større køkken og stue i et. Vaske- og opbevarings rum. Toilet i stue etagen. Udendørs aflåst murbygget skur. Det er muligt at leje mindre værelse i gaden til en eventuelt hushjælp. Huset er bygget efter næsten dansk standard. Ydermuren i dobbelt isolerende byggesten, taget er dækket med miljøvenlig grøn isolering og solreflekterende coat. Alle yderdører har D-Line dobbelt lås som ikke kan åbnes indefra når først huset er forladt, større vinduer har lås på underetagen og der er selvfølgligt alarm i alle hovedrum og udendørsskur. De 15 sikkerheds kameraer kan ses både inde fra huset og via internettet, der er dørtelefon som er på samme linie som hustelefonerne. Røg alarmerne er sammenkoblet så hvis en alarm udløses, hyler alle alarmer. Der er nødbelysning hvis strømmen går, alle toiletter har dobbelt skyl, der er centralt saltvandsanlæg til alle sanitære installationer, drikkevandsrensning og vandsolvarmer på taget til alle indendørs vandhaner og brusere. Al elektricitet, vandtank, septiktank og fedtopsamlings tank er lagt under jorden. Aircon er indbygget fladt med loftet i stue / køkken og soveværelser. Hus og grund sælges for 10,700,000 Thai Baht. Har du lyst til at se lidt billeder og høre mere om huset kan du klikke ind på [url]www.bomancreative.com/bangkachao[/url] eller ring til os: Claus, mobil i Thailand +66 8 6988 0011 eller ring direkte fra Danmark på 3699 2609. Supreeya, mobil i Thailand +66 8 3859 3336 (taler engelsk og Thai). |
|
|
|
| Payanak |
Lagt på d. 08/10-2010 06:37
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2597 |
Ser godt ud. Tror bare den trappe er uegnet til en brandert...![]() |
|
|
|
| Namprik |
Lagt på d. 08/10-2010 07:41
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 289 |
Jeg saetter gerne huset paa min side, uden vedrlag naturligvis http://www.isaan-... Intereserret Kontakt venligst : [url][/url] Redigeret af Namprik d. 08/10-2010 07:56 Jeg kan gaa paa vandet !
En pige jeg kender, hun er smuk...en picasso falmer i doend ! Et hjerte pigen har, saa stort som Eiffel........Tak fordi jeg maa kende dig. |
|
|
|
| Claus-Bangkok |
Lagt på d. 08/10-2010 07:55
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 4 |
Hej! Det tilbud vil vi meget gerne tage imod - takker. Jeg sender dig mere materiale til dig på mail om et øjeblik. Og bliver det solgt er det naturligvis med honorar. Mh Cllaus |
|
|
|
| Namprik |
Lagt på d. 08/10-2010 08:00
|
|
Velbekomme, normalt taler vi 3 procent i vederlag af salgsprisen, men DTW meldlem er det 1 procent.....:-)
Redigeret af Namprik d. 08/10-2010 08:03 Jeg kan gaa paa vandet !
En pige jeg kender, hun er smuk...en picasso falmer i doend ! Et hjerte pigen har, saa stort som Eiffel........Tak fordi jeg maa kende dig. |
|
|
|
| Namprik |
Lagt på d. 08/10-2010 08:08
|
|
Isaan-house Service. อีสานเฮ้าส์ดอทคอม รับฝาก ซื้อ ขาย ให้เช่า บ้านใหม่ บ้านมือสอง ที่ดิน อาคารพาณิชย์ และ เซ้ง กิจการ ธุรกิจ ร้านค้า ออนไลน์ การบริการ สำหรับลูกค้าที่ต้องการ เช่า/ซื้อ อสังหาริมทรัพย์ หรือ เซ้ง กิจการร้านค้า 1. บริการหาบ้านหรือที่พักอาศัย หรือทรัพย์สินอื่นๆ ให้กับลูกค้าที่สนใจต้องการจะเช่าหรือซื้อ 2. บริการพาลูกค้าที่สนใจเข้าชมทรัพย์สิน และเป็นตัวกลางในการตกลงราคาให้กับทั้งสองฝ่าย 3. บริการหาข้อมูลให้กับลูกค้าและแนะนำติดต่อประสานงาน การขอสินเชื่อ วงเงินกู้จากสถาบันการเงินต่างๆให้กับผู้ซื้อ 4. บริการตรวจสอบสภาพความเรียบร้อย ของทรัพย์สิน เพื่อ พร้อมสำหรับผู้จะเช่า หรือซื้อ สำหรับลูกค้าต้องการฝากให้เช่า/ฝากให้ขาย อสังหาริมทรัพย์ หรือ ฝากให้เซ้งกิจการร้านค้า 1. เราจะเป็นตัวแทนให้ท่านในการหา ผู้เช่า/ซื้อ หรือเซ้งฯ 2. เราจะช่วยดูแลเรื่องนิติกรรม การทำสัญญาต่างๆ เพื่อให้ถูกต้องและเป็นธรรมกับทั้งสองฝ่าย 3. ติดป้ายประกาศขาย 4. ถ่ายรูปทรัพย์สิน และนำข้อมูลลงโฆษณาในเว็บไซด์ ของ isaan-house.com จนกว่าทรัพย์สิน จะมีการเช่า หรือขายออก 5. บริการพาลูกค้าที่สนใจเข้าชมทรัพย์สิน และเป็นตัวกลางในการตกลงราคาให้กับทั้งสองฝ่าย อัตราค่าบริการ 1. ต้องการเช่า :อัตราค่าบริการ ( ติดต่อเรา ) 2. ต้องการซื้อ : อัตราค่าบริการ ( ติดต่อเรา ) 3. ต้องการให้เช่า ทำสัญญาเช่าน้อยกว่า 6 เดือน คิดค่าบริการเท่ากับค่าเช่า ครึ่งหนึ่ง ของค่าเช่า หนึ่งเดือน 4. ต้องการให้เช่า ทำสัญญาเช่าตั้งแต่ 6 เดือน ถึง 1 ปี คิดค่าบริการ เท่ากับค่าเช่า 1 เดือน 5. ต้องการให้เช่า ทำสัญญาเช่ามากกว่า 1 ปี คิดค่าบริการเท่ากับค่าเช่า 2 เดือน 6. ต้องการขาย คิดค่าคอมมิสชั่น 3 % ของราคาที่ผู้จะขายตั้งไว้ Properties for Rent and Sale Online. Tel : 086 557 2847 E-mail : www.isaan-house.com 639 / 108 ม.4 มบ. หรรษา ซ.9 ต.บ้านเลื่อม อ.เมืองอุดรธานี จ.อุดรธานี 41000 Jeg kan gaa paa vandet !
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.