Se indlæg|
7 eleven fungere som politistation !
|
|
| basse50 |
Lagt på d. 05/10-2010 06:30
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 94 |
Denne blog Oprettet link herfra Internettet Denne blog Oprettet link herfra .Internettet . Er dine penge blevet stjålet? Meld det til 7-Eleven mandag den 4. oktober 2010 Hvis du bliver overfaldet, eller får frarøvet dine penge, melder du det til politiet- Ikke? Glem det. I hvert fald hvis du om ikke så længe, er turist i Patataya området. Det er Bangkok Post, som bringer historien om, at 7-Eleven butikker Chon Buri provinsen, hvor Pattaya er placeret, snart bliver det første sted, hvor turister skal melde om forbrydelser eller andre problemer, som i den sidste ende vedkommer politiet. "7-Eleven Politi Emergency Kontakt for turister"-projektet begynder den 1 november i Chonburi's Pattaya og Bang Lamung distrikt. Turister i nød, vil kunne indgive anmeldelser hos udvalgte filialer af 7-Eleven , og personalet vil derefter straks kontakte politiet. 7-Eleven bruges allerede i stor udstrækning af den thailandske offentlighed til blandt andet at betale deres elregning. Projektet har til formål at forbedre landets image, i spørgsmål om sikkerhed og sikre, at politiet er til rådighed for hurtigt indgriben, når turister er i nød. Posted by Red. at 14.37 Labels: Bearbejdet af Asien/Nøglen, Erhverv, Krimi, Pattaya, Politi, Thailand Samfund, Turisme ![]() ![]() |
|
|
|
| Payanak |
Lagt på d. 05/10-2010 07:44
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2597 |
Amazing Thailand ![]() |
|
|
|
| Thjaa |
Lagt på d. 05/10-2010 08:12
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 644 |
snart behoeves thailand kun en butik 7-Eleven saa kan de nedlaekke alle ander som post kontor politi branvaesen og visa kontor og alle ander der liner
Livet er forkort til store problemmer
|
|
|
|
| Robert Kronberg |
Lagt på d. 05/10-2010 08:38
|
![]() Antal indlæg: 3779 |
thjaa skrev: snart behoeves thailand kun en butik 7-Eleven saa kan de nedlaekke alle ander som post kontor politi branvaesen og visa kontor og alle ander der liner Hvad skulle det være? En kyllinge-bøfsandwich, en pakke cigaretter LM rød box og så vil jeg gerne melde, at jeg har tabt min pung... Robert |
|
|
|
|
Lagt på d. 05/10-2010 12:40
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
en 7-Eleven butik i nærheden er da tryghedsskabende, da der altid er liv omkring dem, men ligefrem at gøre dem til politiets forlænget arm, det må da være en joke, hvad skal en anmeldelse evt. koste. |
|
|
|
| Brasmus |
Lagt på d. 05/10-2010 12:52
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 131 |
bkk skrev: en 7-Eleven butik i nærheden er da tryghedsskabende, da der altid er liv omkring dem, men ligefrem at gøre dem til politiets forlænget arm, det må da være en joke, hvad skal en anmeldelse evt. koste. Det koster 10 Baht at betale el-regningen, så måske det samme for en anmeldelse. Man må så bare håbe, at det ikke er pungen med alle pengene som er blevet stjålet. ![]() - |
|
|
|
| Thjaa |
Lagt på d. 05/10-2010 14:31
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 644 |
Hjelp hjelp min pung er blevet stjålet. det bliver lige 10 Bath men jeg har jo ingen peng de er jo vaek samme med min Pung desver saa kan vi ikke hjelpe dig Nex Livet er forkort til store problemmer
|
|
|
|
| basse50 |
Lagt på d. 05/10-2010 15:17
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 94 |
Ja ,måske dansk poiliti skulle kigge over skulderne, og lære noget om " Alsidighed " her. HE HE |
|
|
|
| Payanak |
Lagt på d. 05/10-2010 17:44
|
|
Sikken nogen branderter, der vil vælte ind i 7-Eleven med anmeldelser af alt muligt. shhøø hiit meææ.... |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 05/10-2010 17:47
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
Hvad gør man så hvis man har fået for få penge tilbage i Seven? Melder det til Big C? ![]() |
|
|
|
| Payanak |
Lagt på d. 05/10-2010 17:50
|
|
rinpoche skrev: Hvad gør man så hvis man har fået for få penge tilbage i Seven? Melder det til Big C? ![]() Mon ikke Family Mart står på spring til at tage sig af den!? ![]() |
|
|
|
| ingolf |
Lagt på d. 05/10-2010 22:29
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1068 |
Som jeg forstår det, skal personalen i 7-eleven kontakte politiet, og det er måske slet ikke så dum en ide! En turist, som kan nogle få thai gloser, som pröver at ringe til politiet og fortälle, at han er blevet nedslagen og frarövet penge--tror det vil väre total fiasko! Men gå ind på närmeste 7-eleven, med blodet rendende fra et hål i hovedet--så tror jeg godt personalen begriber, og kan ringe poliet og fortälle hvad der er sket!! . Mvh Ingolf
Svenske ord, stavelser og vendinger kan forekomme! |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.