Se indlæg
 Udskriv debat
Billet salg i København.
ronnining
Hej alle jeg har ladet mig fortælle at der skulle ligge et par rejse kontor i eller omkring centrum af kbh, der sigende skulle sælge billige billetter til thai folk. er der nogen der ved noget om det og evt adresse hvis det måtte haves.Grin

Humi
Jeg tror at jeg kombinerede min års rejse verden forsikring sammen med mit indbo. Den koster 706kr. Men Jeg har så ikke tilvalgt afbestilling.

ronnining
Er ikke int i en forsikring, men i billige billetter !!!

soi khaotalo
ronnining skrev:
Hej alle jeg har ladet mig fortælle at der skulle ligge et par rejse kontor i eller omkring centrum af kbh, der sigende skulle sælge billige billetter til thai folk. er der nogen der ved noget om det og evt adresse hvis det måtte haves.Grin

Hej ronnining Det må være Thai Travel du tænker på det var dem der var med i tv udsendelsen kontant for nogle år siden. Deres adresse er Halmtorvet 42 kbh v tlf 33258989

MakMak
ronnining skrev:

Det er en skrøne Frown

Kittisak
Køber selv altid hos kitty da de fleste andre thai´er som regel snyder...

http://www.scanas...

ronnining
hvem er kitty ??

MakMak
en sød dame der sælger alt for dyre billetter.Wink

steengaard
Ja thai travel er ok... har brugt dem tidligere....
Men vil da lige sige at der er lidt mere at hente hvis i sender en mail til QT Rejser i Ølstykke med jeres rejse ønsker !!!
Her er et link:
http://www.qt-rej...

Har lige bestilt og modtaget en åben 3 måneders billet fra CPH til BKK for 7.160.-Dkr inkl. skatter og afgifter med afgang medio Oktober og retur i Januar...(med thai airways non stop som altid).

Alt andet med billig selskaberne via. tyskland m.v.(Air Berlin, FinAir, lufthansa osv.) er enten på samme pris niveau eller en smule dyrere end den direkte tur fra CPH sådan som jeg kan se priserne i disse tider....
Og hvis man så tillægger den ekstra rejsetid, så må jeg sige at p.t. er thai & SAS nok værd at overveje hvis man vil slippe let let over det....

"God Jagt''

Steengaard
Redigeret af steengaard d. 30/09-2010 23:55

Kittisak
Thai travel på halmtorvet prøvede at snyde sig til nogle extra penge så købte hos kitty istedet...

chaingmai
da jeg rejste fra aalborg til chiang mai på en åben billet hjem maj 2011 kostede det alt incl. 16,316 kr. thai air ville have 26,585 for det samme tidsrum priserne er for 2 personerSmile

johnmc
Hvilken selvskab rejste i med til 16316 kr ?

fckguld
Kittisak skrev:
Thai travel på halmtorvet prøvede at snyde sig til nogle extra penge så købte hos kitty istedet...
jeg prøvet få stort nedslag i prisen hos thai travel - jul nytår sidste år havde jeg fået oplyst - og booket billetter til hele familien - da jeg kom betalte- fik jeg 500 kr rabat, pr billet, som de ikke behøvede give mig - havde aftalt pris- jeg syntes de virker reele , og har brugt dem rigtig mange gange.
DU FÅR HVAD DU GIVER Cool GRIB LIVETWink I MORGEN ER DET MÅSKE FORBI

fckguld
hvis du tager ind til thai airways for købe en billet, vil Thyge sende dig til thai travel , de er billigst siger han .
DU FÅR HVAD DU GIVER Cool GRIB LIVETWink I MORGEN ER DET MÅSKE FORBI

Lung Yao
johnmc skrev:

Enten SAS eller TG, og det er "normalt pris" for 3 mnd billetter:AAL - CPH - BKK - CMX og retur 8.156 X 2

da jeg rejste fra aalborg til chiang mai på en åben billet hjem maj 2011 kostede det alt incl. 16,316 kr. thai air ville have 26,585 for det samme tidsrum priserne er for 2 personer

.
Redigeret af Lung Yao d. 03/10-2010 13:45
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

Lung Yao
Kittisak skrev:

Nej Nej, du har misforstået: det hedder "markedsøkonomi" populært kaldt : " Gynger og Karrusselen".Tuttelu Tralla
Men mon ikke at det var for at kompensere :

FCKguld skrev
Thai Travel ...............................................................................................
da jeg kom betalte- fik jeg 500 kr rabat, pr billet, som de ikke behøvede give mig - havde aftalt pris-
Guitar LOL LOL

.
Redigeret af Lung Yao d. 03/10-2010 13:57
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

Lung Yao
ronnining skrev:

Der er flere at vælge imellem, og du ville ALTID opleve at nogle har fået en "kanon service" hos en bestemt rejsebureau hvorimod en anden har fået en dårlig ditto (ofte når vedkommende prøver at presse citronen, jeg kan forsikkre dig at det er ikke en "guldmine" at sælge flybilletter, fortjenesten kommer fra provisionen på alt "bi-produkter" som det kan lykkes dem at sælge dig ved siden af).

Som nævnte før :

Thai Travel, (Khun Pan)
Halmtorvet 42, 1700 København V
3325 8989

Scan Asian Tours (Kitty)
Reventlowsgade 18, 1TV, 1650 København V
33 79 18 13

Asian Travel Centre SadKhun Sawualak) Halmtorvet 6 , 1700 København V ,
33262612

E-ZY Travel : Valbygårdsvej 30, 2500 Valby (tidligere Gasværksvej 17)
36177717

De meste brugte blandt thaier m.m. i KBH og omegen.

.

ingolf
Lung Yao skrev:
johnmc skrev:

Enten SAS eller TG, og det er "normalt pris" for 3 mnd billetter:AAL - CPH - BKK - CMX og retur 8.156 X 2

da jeg rejste fra aalborg til chiang mai på en åben billet hjem maj 2011 kostede det alt incl. 16,316 kr. thai air ville have 26,585 for det samme tidsrum priserne er for 2 personer

.

Lung Yao du er blind--johnmc spörger hvilket selskab til 16.316, og du svarer SAS eller TG, men changmai skriver jo at TG ville have 26.585 for samme billetterRead the rules
Mvh Ingolf

Svenske ord, stavelser og vendinger kan forekomme!

Lung Yao
ingolf skrev:
Lung Yao skrev:
johnmc skrev:

.

Lung Yao du er blind--johnmc spörger hvilket selskab til 16.316, og du svarer SAS eller TG, men changmai skriver jo at TG ville have 26.585 for samme billetterRead the rules

Det kan godt være.
Jeg læste Johnmc spørgsmål som om han troede at det drejede sig om een billet til 16.316 kr, og synes at det var dyrt og derfor var mit svar en gæt på SAS eller Thai for en flyvning AAL-CPH-BKK-og retur for en åben billet for 2 personer.
.

chaingmai
aalborg - chiang mai 16.316 ialt for 2 personer det var med SAS,

undskyld at jeg glemte at skrive det.Smile

Spring til debat: