Se indlæg|
bedrageri
|
|
| lung |
Lagt på d. 22/09-2010 01:13
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 365 |
bedrageriet vil ingen ende tage, og jeg bliver sku en smule harm.. vi bliver nød til at finde os i mere kontrol også når vi rejser til thailand.. [url]http://www.fyens.dk/article/1690985 dense--Odense-afsloerer-millionsvindel[/url]lung ved ikke hvorfor jeg ikke kan indsætte link uden det gavhoved kommer ind... Redigeret af lung d. 22/09-2010 01:21 |
|
|
|
| Dennis Damgaard |
Lagt på d. 22/09-2010 01:24
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 136 |
Det overrasker mig ikke de mennesker er her kun for at rage til sig og lave plat og svindel og kriminalitet det er derfor de har navnet Berigerne.!!!!!! spark dem ud
|
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 22/09-2010 05:13
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2882 |
Har prøve men det samme sker når jeg sætte link ind Derfor har jeg sat artikel ind så andre også har mulighed for at give en svar Odense afslører millionsvindel Odense Kommune er plaget af socialt bedrageri med hjemmehjælpen. Kommunens kontrolgruppe har afsløret svindel for op mod halvanden million kroner. En gennemgang af bevillingerne til Odense Kommunes i alt 140 borgeres privatansatte hjemmehjælpere afslører en omfattende svindel. I 24 - eller i hver sjette - af sagerne har kommunens kontrolgruppe afsløret socialt bedrageri for op mod halvanden million kroner. Det skriver Fyens Stiftstidende. - Det er meget, meget voldsomt, og det svækker tilliden til velfærdssamfundet, siger Peter Rahbæk Juel (S), social- og arbejdsmarkedsrådmand i Odense, til avisen. Ifølge loven kan plejekrævende borgere få penge af kommunen til at ansætte sine egne hjemmehjælpere - den såkaldte paragraf 94-ordning. I halvdelen af de 24 sager er hjælperne nu blevet fyret. Ifølge Beth Tolstrup, leder af kontrolgruppen i Odense Kommune, er der primært tale om sager, hvor borgeren slet ikke har opholdt sig i Danmark i den periode, han eller hun har fået penge af kommunen til at aflønne hjemmehjælpen. I de øvrige 12 bedrageritilfælde har kommunen desuden afsløret snyd med blandt andet boligsikring og pensionstillæg. I nogle tilfælde er der afsløret snyd for over 100.000 kroner pr. borger. Beth Tolstrup konstaterer desuden, at bedrageriet er centreret omkring Odense-bydelen Vollsmose. - Vi fik en række anonyme tip om, at der var noget at komme efter derude, så derfor gik vi i gang, siger hun til Fyens Stifestidende. Når er det er ikke optøjer og vold at kulturbirigerne de begår så er det socialt bedrageri det må være på tide at man i sted for har berøringsangst over disse menneskerne se på hvad mulighed for at fratage deres danske borgeskab hvis man lave kriminalitet og så udvise dem at de så er født DK skulle ikke være nogen forhindringen at sende dem ud af landet. Redigeret af thaikurt1 d. 22/09-2010 05:28 Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
|
Lagt på d. 22/09-2010 05:36
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Det kommer ikke som den store overraskelse for mig. |
|
|
|
|
Lagt på d. 22/09-2010 10:48
|
|
ja det er på grund af den ligegyldighed der har været blandt politikkerne, at os der gifter os med en fra thailand, nu stort set ikke kan bo i Danmark i fremtiden |
|
|
|
|
Lagt på d. 22/09-2010 11:51
|
|
Da den sidste Kvit eller Dobbelt var i dansk TV, var der en tyrker der meldte sig med sit speciale "Bistandslovgivningen i Danmark", efter endt prøve, blev han afvist, han vidste langt mere end dommerne.![]() |
|
|
|
| AGrant |
Lagt på d. 22/09-2010 14:17
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 4 |
lung skrev: bedrageriet vil ingen ende tage, og jeg bliver sku en smule harm.. vi bliver nød til at finde os i mere kontrol også når vi rejser til thailand.. http://www.fyens....ionsvindel lung ved ikke hvorfor jeg ikke kan indsætte link uden det gavhoved kommer ind... Du skal bare vinge af i valgmuligheden "Slå smileys fra i dette indlæg" |
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 22/09-2010 14:51
|
|
Lige så længe man blive ved med at lukke kulturbirigerne ind går det ud over dem som har gifte sig med en fra et andre land Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
| Gokinok |
Lagt på d. 22/09-2010 17:56
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 578 |
Endnu nogle søm i kisten til det unikke danske velfærdssamfund. Problemet med tilflytterne er at de ikke aner hvad et samfund er, og sådan set vil skrupskide på hvad vi har bygget op igennem de sidste 100 år! Alt det bliver revet ned og trampet på i disse år... Tak S, R og alle i andre berøringsangste landsforrædere. Doc G. Redigeret af Gokinok d. 22/09-2010 17:56 |
|
|
|
|
Lagt på d. 22/09-2010 18:01
|
|
Gokinok skrev: Endnu nogle søm i kisten til det unikke danske velfærdssamfund. Problemet med tilflytterne er at de ikke aner hvad et samfund er, og sådan set vil skrupskide på hvad vi har bygget op igennem de sidste 100 år! Alt det bliver revet ned og trampet på i disse år... Tak S, R og alle i andre berøringsangste landsforrædere. Doc G. Giver dig fuldstændig ret i synspunktet, - det er S + R og deres latterlige holdninger der har ødelagt meget, så jeg er tilfreds ( meget) med den nuværende. ![]() |
|
|
|
| kimkingo |
Lagt på d. 22/09-2010 18:51
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 252 |
Hvornår lærer politikkerne det. Dem som ikke vil følge vores regler. Dem som ikke kan finde ud af, at man ikke må stjæle. Dem som ikke kan finde ud af, man ikke må slå folk ned. Dem som ikke kan finde ud af, at man ikke må handle med stoffer. Osv. SPARK DEM UD AF LANDET. ![]() Det ville være meget bedre, for alle de gode mennesker som også findes blandt indvandre. ![]() |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 22/09-2010 19:04
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 461 |
Ja lad os da håbe at gucci helle aldrig får nogen magt så vil hun ødelægge meget. |
|
|
|
|
Lagt på d. 22/09-2010 19:08
|
|
man må da håbe at de i det mindste ikke længere skal havde tildelt hjemmehjælp, i stedet skulle de have hjemsendelse hjælp. |
|
|
|
|
Lagt på d. 22/09-2010 19:19
|
|
Jeg synes der er rigtig mange gode udlændinge i vores land. der er bare nogle ( mange) der ødelægger det...jeg så engang en på visa ( muslimsk land) som blev taget for butikstyveri igen igen..., og han havde narko på sig...politi hentede ham...så tænker man YES den utaknemmelige muslim bliver sendt til sit hjemland...men nej nej,,,han var på gaden straks efter og er det idag også 10 år efter.....så synes man lovgivning er latterlig...og han er stadig som dengang...he he ....gad vide hvilke idioter der giver sådan en kriminel visa.... |
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 22/09-2010 19:23
|
|
Man skal som kulturbirigerne ikke havde en krone med når man bliver smidt ud af landet. Hvorfor skal vi blive ved at betale Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
| fckguld |
Lagt på d. 23/09-2010 00:11
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 962 |
ABEKATTEN skrev: ha ha den var sgu god.
Da den sidste Kvit eller Dobbelt var i dansk TV, var der en tyrker der meldte sig med sit speciale "Bistandslovgivningen i Danmark", efter endt prøve, blev han afvist, han vidste langt mere end dommerne. ![]() DU FÅR HVAD DU GIVER
GRIB LIVET I MORGEN ER DET MÅSKE FORBI |
|
|
|
| fckguld |
Lagt på d. 23/09-2010 00:14
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 962 |
soi7 skrev: hørt vi betaler nu prisen for en fejlslagen politik fra s fløjen
Gokinok skrev: Endnu nogle søm i kisten til det unikke danske velfærdssamfund. Problemet med tilflytterne er at de ikke aner hvad et samfund er, og sådan set vil skrupskide på hvad vi har bygget op igennem de sidste 100 år! Alt det bliver revet ned og trampet på i disse år... Tak S, R og alle i andre berøringsangste landsforrædere. Doc G. Giver dig fuldstændig ret i synspunktet, - det er S + R og deres latterlige holdninger der har ødelagt meget, så jeg er tilfreds ( meget) med den nuværende. ![]() DU FÅR HVAD DU GIVER
GRIB LIVET I MORGEN ER DET MÅSKE FORBI |
|
|
|
|
Lagt på d. 23/09-2010 04:01
|
|
Efter min mening ikke bare S og SF der har fejlet. Problemet er vel i al sin enkelhed at Politikere af alle slags er blevet til levebrødspolitikere. De gamle tiders idealister er jo stort set væk. Jeg husker fra min barndom og ungdom disse lokale og landspolitikere der kom til Roskilde og holdt vælgermøder med brandtaler, fornøjeligt og lærerigt, og de blev sku holdt op på deres valgløfter året rundt. Det var først i midt 60erne det begyndte at gå galt, især de kommuner med konservativt og venstre styre løb helt grasat med borgmestre i spidsen der gav licitationer ud til alle deres lokale venner. Husker så tydeligt hvordan den smukke gamle by i Roskilde blev revet ned og nye rædsler skød op bygget af de lokale matadorer. Eller Høje-Tåstrup, der af borgmester Flemming Jensen blev "solgt" til højstbydende venner, og de første ghettoer skød op. Een af de eneste der protesterede på den tid var Ishøjs legendariske Per Madsen, men da var det allerede for sent, han blev trynet inde fra Borgen. Jeg husker også hvordan sociale bedragere blev hængt ud ikke blot i folkemunde men sågar i aviser, så det var en sjælden foreteelse at opleve noget sådant. Pudsigt nok var det også dengang de velhavende som snød og bedrog mest. Det der harmer mig mest er, at det land og det velfærd, jeg, sammen med hundredtusinder af andre har været med til at bygge op, nu bliver ædt op indefra på grund af disse politikeres uforstand. Ingen af dem kommer jo ud og oplever den sande hverdag, hverken i Vollsmose eller andre getthoer. De sidder trygt der inde på borgen, i deres egen lille lukkede verden og aner ikke en skid om hvordan den "indfødte" dansker oplever deres fejlslagne love og beslutninger. Og når man så samtidig allerede i 50erne begyndte på de nye pædagoiske uddannelser, der gav børnene de første tiltag til den verden vi har i dag: Mig selv, mig selv og endnu en gang mig selv. Glad for at jeg i dag har overstået det meste af mit liv og jeg i det mindste kan leve herude (på en ussel lille pension) og kun opleve forfaldet hjeme i gamlelandet på afstand. Men det gør fandeme ondt at læse og høre. Håber i må have et godt liv derude hilsen Skeptikeren |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

dense--Odense-afsloerer-millionsvindel[/url]
spark dem ud