Se indlæg|
besøgs visum
|
|
| handy |
Lagt på d. 11/09-2010 17:10
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1057 |
Hej håber der er nogen der er klar over hvad jeg går bedst....har haft besøg 2 gange af min kæreste på tourist visum men det har været en ven der har lavet visumet som om det var ham hun skulle besøge og der blev stilet garanti første gang jeg var stadig gift og mente ikke de så ville give hende visa,,,,men nu er alt overstået og har nu status af fraskildt så nu vil jeg meget gerne invitere hende herop igen men mig selv som ansøger skulle det være noget problem skal der stilles garanti igen hvis det er et nyt navn der søger......ville selv har haft rejst derud men er desværre kommet til skade med mit ben og kan ikke rejse lige foreløbeligt så vile hun skule kamme igen 6 md efter hendes sidste indrejse.....og lige en ting mere har allerede skrevet invitasion er det ikke godt nok med en standar papir man selv skriver det har jeg da gjort før fordi har ses der ligge et skema på på ny i Danmark håber et almindeligt brev skal også lige siges vi har ansøgt begge gange på amba sidste gang lige før det flyttede det nye visa center i bkk ....forsat god weekend ![]() |
|
|
|
| Robert Kronberg |
Lagt på d. 12/09-2010 08:08
|
![]() Antal indlæg: 3779 |
handy skrev: Hej håber der er nogen der er klar over hvad jeg går bedst....har haft besøg 2 gange af min kæreste på tourist visum men det har været en ven der har lavet visumet som om det var ham hun skulle besøge og der blev stilet garanti første gang jeg var stadig gift og mente ikke de så ville give hende visa,,,,men nu er alt overstået og har nu status af fraskildt så nu vil jeg meget gerne invitere hende herop igen men mig selv som ansøger skulle det være noget problem skal der stilles garanti igen hvis det er et nyt navn der søger......ville selv har haft rejst derud men er desværre kommet til skade med mit ben og kan ikke rejse lige foreløbeligt så vile hun skule kamme igen 6 md efter hendes sidste indrejse.....og lige en ting mere har allerede skrevet invitasion er det ikke godt nok med en standar papir man selv skriver det har jeg da gjort før fordi har ses der ligge et skema på på ny i Danmark håber et almindeligt brev skal også lige siges vi har ansøgt begge gange på amba sidste gang lige før det flyttede det nye visa center i bkk ....forsat god weekend ![]() Reglerne er ikke anderledes, fordi det er outsourcet til et visumcenter. Du kunne, og burde, havde lavet invitationerne i dit eget navn, selvom du var gift, men det er for sent nu, og du gjorde det i god tro. Der burde ikke være noget problem i, at det er en ny, som inviterer, men jeg kan ikke udelukke, at det vil udløse et nyt garantikrav, selvom det ikke burde. Det er ingen præcis lovgivning om, hvornår der skal og ikke skal garanti. Loven siger blot, at der skal stilles garanti, når der er tvivl hos sagsbehandleren. Du bør benytte den officielle invitation her: http://www.nyidan...n_visa.pdf Og den nye ansøgning: http://www.ambban...plForm.doc Hilsen, Robert Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group - Visum til Danmark - Consular Services Asia "Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman, hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel, men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget." |
|
|
|
| clausenberg |
Lagt på d. 12/09-2010 08:30
|
|
Begynder ![]() Antal indlæg: 12 |
ærlighed varer længst. . . . Ønsker dig held og lykke.
lykkelig gift og familie sammenført.......
![]() |
|
|
|
| handy |
Lagt på d. 12/09-2010 10:50
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1057 |
Takker for hjælpen Kronberg ![]() |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.