Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
|
Flyve med Turkish Airlines
|
|
| Khun Lisa |
Lagt på d. 05/02-2009 02:00
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 6 |
Intet mindblowing i det jeg skriver her: men jeg rejste hjem med Turkish Airlines sidst i november 08. Var forberedt på det værste, for det var langt den billigste pris af alle. Men - nøøøøj, hvor blev jeg positivt overrasket! Fin service, lækkert nyt fly, god mad og en sjov oplevelse oveni hatten fordi der var langt stop-over i Istanbul så vi var nogle stykker der gik sammen om en taxa til centrum og et besøg i byens store bazar. Surrealistisk når man kom fra Thailand - men en super oplevelse. Jeg vil til enhver tid turde rejse med Turkish Airlines igen. |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 05/02-2009 10:54
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3992 |
Leo_Jensen skrev 1) Tyrkere er der mange af, især CPH-IST. På vej ud en masse på pilgrimsrejse, det var meget sjovt. 2) Hjem bare en masse støjende individer, som var ret træls at være sammen med... Utroligt, ikke ? ![]() Måske var det Phillipinerne på vej tilbage til Europa, og p.g.a. de frie drinks kan de ikke forstå at "holde lidt tilbage".
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 05/02-2009 11:12
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3992 |
Khun Lisa skrev: Intet mindblowing i det jeg skriver her: men jeg rejste hjem med Turkish Airlines sidst i november 08. Var forberedt på det værste, for det var langt den billigste pris af alle.1) Men - nøøøøj, hvor blev jeg positivt overrasket! Fin service, lækkert nyt fly, god mad og en sjov oplevelse oveni hatten 2) fordi der var langt stop-over i Istanbul så vi var nogle stykker der gik sammen om en taxa til centrum og et besøg i byens store bazar. Surrealistisk når man kom fra Thailand - men en super oplevelse.Jeg vil til enhver tid turde rejse med Turkish Airlines igen. 1) Nemlig, og din positiv oplevelse beviser at meget at de negative holdninger her på DTW er mere baseret på fordomme(ofte fra tredjehånds beretning:<< Jeg har hørte........>><< Det er en "Perle-selskab= ergo skode-selskab>>, end på facts. 2) JA, det er en oplevelse hvis man ikke før har været i Istanbul(eller Souse i Tunesien), MEN det er kun muligt for EU statsborger, Thai statsborger kan/må ikke forlade lufthavnen med mindre at de forlods har et transit visum og man kunne ikke købe den i Istanbul lufthavn. Min ,dengang, egen højgravid kone fik det at føle, da flyet til KBH var aflyst og vi skulle vente til næste dags afgang. Vi skulle overnatte på gulvet i Transit Hallen eller på nogle "sten-hårde" plastik stole. Jeg måtte gerne kom ud af lufthavnen og overnatte på hotel, men det måtte min kone ikke. Da det er nogle år siden, ved jeg ikke om proceduren er blevet ændret siden da. PHillipernerne så vidt jeg husker kunne godt købe en middletidlig Transit visa. Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
|
Lagt på d. 05/02-2009 12:33
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Lung Yao skrev: 1) Nemlig, og din positiv oplevelse beviser at meget at de negative holdninger her på DTW er mere baseret på fordomme(ofte fra tredjehånds beretning:<< Jeg har hørte........>><< Det er en "Perle-selskab= ergo skode-selskab>>, end på facts. 2) JA, det er en oplevelse hvis man ikke før har været i Istanbul(eller Souse i Tunesien), MEN det er kun muligt for EU statsborger, Thai statsborger kan/må ikke forlade lufthavnen med mindre at de forlods har et transit visum og man kunne ikke købe den i Istanbul lufthavn. Min ,dengang, egen højgravid kone fik det at føle, da flyet til KBH var aflyst og vi skulle vente til næste dags afgang. Vi skulle overnatte på gulvet i Transit Hallen eller på nogle "sten-hårde" plastik stole. Jeg måtte gerne kom ud af lufthavnen og overnatte på hotel, men det måtte min kone ikke. Da det er nogle år siden, ved jeg ikke om proceduren er blevet ændret siden da. PHillipernerne så vidt jeg husker kunne godt købe en middletidlig Transit visa. Hvor har du ret. jeg ved ikke helt hvad det er der gør det, men der er da godt nok mange danskere i Thailand, som ikke giver den for lidt med fordomme. Som jeg tidligere har skrevet, har jeg, som Lisa, rejst med Tyrkish Airlines, med lige så stor glæde. Selskaberne fra mellemøsten, og de arabiske lande har en del voksne stewarder, som virkelig har service hår på brystet. De er dygtige og kompetente, som jeg tidligere har skrevet i denne tråd. Ud af alle de vel mere end 50 forskellige selskaber jeg har fløjet med, er Quatar Airlines klart det bedste, efter min mening. Og det er dejligt at Quatar og andre af de arabiske selskaber har stewarder og stewardesser fra så mange forskellige lande. |
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 05/02-2009 19:00
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1899 |
Jeg fløj med turkish air i okt og tog hjem med samme dagen før tosserne satte sig i lufthavnen og lammet landet fuldstændigt.. jeg havde en super fed tur. skide godt personale og mit eget tv med stort udvalg af film. maden var udemærket og ben pladsen var go. jeg tager gerne med dem igen. ventetiden i attatyrk lufthavn er ikke så slem. de har det samme som i kbh en masse dyre butiker og et food court med lidt forskeligt.. Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 05/02-2009 19:59
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 180 |
Det var dejligt med alt det positive om Turkish Airlines, havde en kommentar tilbage til den 28-1, som var meget posetiv, men som sædvanlig var der alle de negative der kommenterede først, hold da kæft hvor er jeg træt af DEM, rigtig som en skriver ALLE DERES FORDOMME::::: Og please der er altså langt fra et Dansk rejse selskab som kalder sig for Tyrkiet eksperten, til det nationale Tyrkiske flyselskab, så er der vist kogt nok suppe på den ![]() |
|
|
|
| Nixon |
Lagt på d. 26/02-2009 15:12
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 189 |
Regulær sjusk er årsagen til, at ni mennesker i går mistede livet, da et fly fra Turkish Airlines styrtede ned i Holland. Det siger en fagforening for tyrkisk flypersonel. Turkish Airlines beskyldes for at have »inviteret til en ulykke« ved at ignorere den nødvendige vedligeholdelse af selskabets fly. 18. februar offentliggjorde fagforeningen således et dokument på sin hjemmeside, hvor der står, at Turkish Airlines »har valgt at ignorere de mest basale funktioner i flysikkerhed, nemlig vedligeholdelse af flyene«, skriver CNN. Videre i meddelelsen står der: »Ledelsen i selskabet forstår ikke konsekvenserne af at flå mennesker væk fra deres arbejde og inviterer til en ulykke«. http://politiken....657932.ece hilsen
Nixon Meninger har jeg mange af. Dermed ikke sagt at du kan lide at høre dem. |
|
|
|
|
Lagt på d. 26/02-2009 15:52
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Regulær sjusk er årsagen til, at ni mennesker i går mistede livet, da et fly fra Turkish Airlines styrtede ned i Holland. Det siger en fagforening for tyrkisk flypersonel. Turkish Airlines beskyldes for at have »inviteret til en ulykke« ved at ignorere den nødvendige vedligeholdelse af selskabets fly. 18. februar offentliggjorde fagforeningen således et dokument på sin hjemmeside, hvor der står, at Turkish Airlines »har valgt at ignorere de mest basale funktioner i flysikkerhed, nemlig vedligeholdelse af flyene«, skriver CNN. Videre i meddelelsen står der: »Ledelsen i selskabet forstår ikke konsekvenserne af at flå mennesker væk fra deres arbejde og inviterer til en ulykke«. http://politiken.... -------------------------------------------------------------------------------- hilsen Nixon Meninger har jeg mange af. Dermed ikke sagt at du kan lide at høre dem. du glemte lige resten af artiklen , der står at flyet i december var til eftersyn og der var ingen bemærkninger |
|
|
|
| mcpdk |
Lagt på d. 31/08-2010 09:14
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 70 |
Lung Yao skrev: Khun Lisa skrev: Intet mindblowing i det jeg skriver her: men jeg rejste hjem med Turkish Airlines sidst i november 08. Var forberedt på det værste, for det var langt den billigste pris af alle.1) Men - nøøøøj, hvor blev jeg positivt overrasket! Fin service, lækkert nyt fly, god mad og en sjov oplevelse oveni hatten 2) fordi der var langt stop-over i Istanbul så vi var nogle stykker der gik sammen om en taxa til centrum og et besøg i byens store bazar. Surrealistisk når man kom fra Thailand - men en super oplevelse.Jeg vil til enhver tid turde rejse med Turkish Airlines igen. 1) Nemlig, og din positiv oplevelse beviser at meget at de negative holdninger her på DTW er mere baseret på fordomme(ofte fra tredjehånds beretning:<< Jeg har hørte........>><< Det er en "Perle-selskab= ergo skode-selskab>>, end på facts. 2) JA, det er en oplevelse hvis man ikke før har været i Istanbul(eller Souse i Tunesien), MEN det er kun muligt for EU statsborger, Thai statsborger kan/må ikke forlade lufthavnen med mindre at de forlods har et transit visum og man kunne ikke købe den i Istanbul lufthavn. Min ,dengang, egen højgravid kone fik det at føle, da flyet til KBH var aflyst og vi skulle vente til næste dags afgang. Vi skulle overnatte på gulvet i Transit Hallen eller på nogle "sten-hårde" plastik stole. Jeg måtte gerne kom ud af lufthavnen og overnatte på hotel, men det måtte min kone ikke. Da det er nogle år siden, ved jeg ikke om proceduren er blevet ændret siden da. PHillipernerne så vidt jeg husker kunne godt købe en middletidlig Transit visa. Nogen der ved om det er ændret med at Thai statsborgere stadig skal have visa for at gå ud af lufthavnen i transit...? i så fald hvordan bestilles dette..? Evt. nogen der ligger inde med nye erfaringer omkring Turkish air.... ![]() |
|
|
|
| KnockKnock |
Lagt på d. 06/09-2010 21:08
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 33 |
"Nogen der ved om det er ændret med at Thai statsborgere stadig skal have visa for at gå ud af lufthavnen i transit...? i så fald hvordan bestilles dette..?" Paa den Tyrkiske Ambassade i DK, men medbring god tid og taalmodighed. Det er nok den daarligste oplevelse vi NOGENSINDE har haft. Vi foelte os meget daarligt behandlet og saetter ikke vores ben der igen! "Evt. nogen der ligger inde med nye erfaringer omkring Turkish air...." Kan kun sige> alting er 100 procent perfekt hos TA ![]() |
|
|
|
| SteenJ |
Lagt på d. 12/09-2010 06:34
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 743 |
Så blev det en realitet med at flyve med Turkish Airlines Afg. 6/9-2010, kl. 17,25 fra Cph. over Istanbul til Bkk. Jeg kan kun sige at på denne tur var alt i fineste orden.afg. til tiden/god mad om bord og fin service på begge fly og det er nye fly med god benplads. Ikke det gamle skrammel som TA og andre. Så det kan kun anbefales og flyve med dem. De har også mange afgange, hvor der er mulighed for billig billet. Sidder lige nu i Hua Hin 30 gr. og sol. Hilsen SteenJ, Hua Hin pt. |
|
|
|
| rukka |
Lagt på d. 12/09-2010 11:02
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 37 |
Hej steenj Ohh lyder godt. . d.2/10 Thai airways 2 mdr. ohi yes enjoy. |
|
|
|
Side 2 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.