Se indlæg
 Udskriv debat
Børn i barmiljøet
vandango
MakMak skrev:
Ja skeptikeren kommer jeg nu heller ikke på julekort med.
Held og lykke til dig vandango.

Tak min ven, har lært meget her den seneste uge.................

Ja sjovt nok, den mand har altid pustet sig op som den store messias i Pattaya, men nu lyder der blot noget hult hysteri.

Han kender mig, men jeg kender ikke ham, og han vil næppe give sig til kende for mig.
Det er vigtigt når du har en profil herinde, at den er absolut anonym.
Jeg ved med 100 %, at han ikke er erhvervsdrivende i Pattaya, de er fede mennesker til alle og jeg kender dem, men jeg tror at han er en af de utallige brokke hoveder, jeg sidder og drikker med, når jeg er i Pattaya.
Jeg skal ikke skære alle over en kam, men der er lige de par negative høveder, som man skal belemres med, når man nyder en stille pils, i gode venners selskab.
Redigeret af vandango d. 22/08-2010 05:12

Sarah
vandango skrev:
lung skrev:
idet vi har vurderet, at byen ikke fremmer vores kærlighed.

ha ha vandango, den der sad jeg sku godt nok lige og funderede lidt over...
ville ellers gerne møde dig i patty...

lung

Det kommer du ikke til lung, jeg er papfar til en lille pige på 8 år, som enhver ansvarlig person, er prostitutionslivet og det frække Pattayaliv, forbudt for en lille pige. Hun skal have de bedste betingelser der findes, og holdes langt væk fra faranger.

Hvis jeg bare kan holde hende væk fra Faranger, og give hende en god uddannelse, hvor hun finder sig en god thailandsk man, vil hendes liv blive godt.

Så nej - jeg vil opføre mig ansvarligt, og passe godt på min lille pige, hun vil aldrig få lov til at sætte sine fødder i pattaya.

Og nu hvor hun vokser op, har hun forbud mod at være sammen med nogen udlændinge. Det er et forbud jeg sætter både i vores lille familie men også i den store familie, hun får ikke lov til at have nogen kontakt med udlændinge............

Hvad du gør med din lille pige i Pattaya, må være op til dig selv.
Men jeg kan love dig for lung her, hersker der andre spilleregler.

Øhh hvorfor i al verden må hun ikke have noget med faranger at gøre?!

rinpoche
vandango skrev:
jeg er papfar til en lille pige på 8 år, som enhver ansvarlig person, er prostitutionslivet og det frække Pattayaliv, forbudt for en lille pige. Hun skal have de bedste betingelser der findes, og holdes langt væk fra faranger.

Hvis jeg bare kan holde hende væk fra Faranger, og give hende en god uddannelse, hvor hun finder sig en god thailandsk man, vil hendes liv blive godt.

Så nej - jeg vil opføre mig ansvarligt, og passe godt på min lille pige, hun vil aldrig få lov til at sætte sine fødder i pattaya.

Og nu hvor hun vokser op, har hun forbud mod at være sammen med nogen udlændinge. Det er et forbud jeg sætter både i vores lille familie men også i den store familie, hun får ikke lov til at have nogen kontakt med udlændinge............

Nå så udlændinge er den store stygge ulv?
Du er godt klar over, at du selv er udlænding, ik`? Eller forestiller du dig, at du allerede har gennemgået metamorfosen fra wannabe til thai?

Yderligere kommer jeg til at henlede din opmærksomhed på, at indtil du blev "reformeret" for ganske nylig, var du selv så soleklart indenfor den målgruppe af faranger i det
frække Pattayaliv
, som lillepigen for alt i verden skal undgå.

kiml
jeg er lige kommet hjem fra Thailand. jeg sider på en bar i pattaya ( ikke w,street) et forældrepar og mormor har deres datter med ind på bareen, de ville lige tjekke om baren var okay til deres datter, sad fandme med åben mund og polypper

MakMak
kiml skrev:
jeg er lige kommet hjem fra Thailand. jeg sider på en bar i pattaya ( ikke w,street) et forældrepar og mormor har deres datter med ind på bareen, de ville lige tjekke om baren var okay til deres datter, sad fandme med åben mund og polypper

Nu ved jeg ikkke lige hvad du mener med dit indlæg. Men hvis forældre trænger til en forfriskning er det vel i orden de lige tjekker det ikke er en bar fyldt med glædespiger.Smile

Sarah
MakMak skrev:
kiml skrev:

Nu ved jeg ikkke lige hvad du mener med dit indlæg. Men hvis forældre trænger til en forfriskning er det vel i orden de lige tjekker det ikke er en bar fyldt med glædespiger.Smile

Det er også ok med pigerne. Det er værre med deres kunder Smile

VIP
rinpoche skrev:
vandango skrev:
jeg er papfar til en lille pige på 8 år, som enhver ansvarlig person, er prostitutionslivet og det frække Pattayaliv, forbudt for en lille pige. Hun skal have de bedste betingelser der findes, og holdes langt væk fra faranger.

Nå så udlændinge er den store stygge ulv?
Du er godt klar over, at du selv er udlænding, ik`? Eller forestiller du dig, at du allerede har gennemgået metamorfosen fra wannabe til thai?

Yderligere kommer jeg til at henlede din opmærksomhed på, at indtil du blev "reformeret" for ganske nylig, var du selv så soleklart indenfor den målgruppe af faranger i det
frække Pattayaliv
, som lillepigen for alt i verden skal undgå.

Ja, musikken lyder også piv falsk i mine ører!
>>>>>>>Glem ikke at være glad<<<<<<<<

Først MakMak (underligt navn for øvrigt) ja jeg er jo nødsaget til at svare Vandango, desværre, for magen til vrøvlehoved skal man nok til Udon nowhere for at finde.

Her er dine egne ord: "Det er vigtigt når du har en profil herinde, at den er absolut anonym.

Ser du Vandango, jeg kender dig over hovedet ikke personligt, men du har jo gennem årene vist billeder af både dig selv og de steder du frekventer, alle dine puttehøner m.v. - Og modsat dig så har jeg kun ganske få gange sat mine ben på de steder du ynder at komme. De få gange jeg har været i byen og tilfældigvis passeret dine vandingssteder, har alene din tilstedeværelse i lokalet været nok til at jeg har forladt stedet skyndsomt og med dukket hoved. For magen til bralrende drukmås skal man da godt nok søge langt efter. Nåh jo, der en værtshusholder her i byen der er lidt af samme type. Så helt rigtig! Give mig til kende over for dig kunne jeg ikke drømme om, du er sku for lavtstående i min begrebsverden.

Men nu er det jo så heldigt at du gladeligt fortæller når du kommer og når du rejser, så det kan man så indrette sine bybesøg efter, uden fare for at møde dig

Paradokset er at når man så en enkelt gang har dristet sig ind på et af de danske steder og spørger sig for, så er der ikke mange der vil kendes ved dig, og de vil slet ikke betegnes som dine venner - mærkeligt ikke.

Jeg forundres ligeledes over at du allerede er så integreret i din såkaldte thaifamilie at du allerede nu kan dikteret familien hvad de må og ikke må. Det er imponerende godt gået i betragtning af at du først mødte din puttehøne i efteråret og kun har været her i meget kort tid siden da.

Men da du selv giver udtryk for at du har et vindende væsen må det jo være det der er årsagen.

Må jeg lige til sidst spørge dig om du helt har overset at du skylder en meget stor undskyldning for din beskyldning om pædofili.

Jack venter på dig i baren næste gang du kommer til Pattaya, med eller uden puttehøne, barn, villa(er), frisørsaloner, diamanter og vovser, du er vel kørende i Limoen?

Men jeg håber da for dig selv at du må få taget dig sammen til at komme i behandling for dit druk.

Til alle andre (næsten alle) pas nu på jer selv, hilsen fra Skeptikeren

rinpoche
Sarah skrev:
MakMak skrev:
kiml skrev:

Det er også ok med pigerne. Det er værre med deres kunder
Smile

Hvadbehager?

Du tror da vel ikke i ramme alvor, at nogle kunder kunne finde på at forulempe en pige der kommer til en bar ledsaget af forældre og mormor?

Typisk udtryk for farang bashing og utvivlsomt medlem af thai apologist brigade.

Sarah
rinpoche skrev:
Sarah skrev:
MakMak skrev:
kiml skrev:

Det er også ok med pigerne. Det er værre med deres kunder
Smile

Hvadbehager?

Du tror da vel ikke i ramme alvor, at nogle kunder kunne finde på at forulempe en pige der kommer til en bar ledsaget af forældre og mormor?

Typisk udtryk for farang bashing og utvivlsomt medlem af thai apologist brigade.

Slap nu af, det var faktisk bare en spøg, ala det er ikke barpigerne der gør barene til ikke børnevenlige, men nærmere deres kunder.
Så køl du bare ned Rin!

Saendaeng
Skeptikeren skrev:

[mail]Jeg forundres ligeledes over at du allerede er så integreret i din såkaldte thaifamilie at du allerede nu kan dikteret familien hvad de må og ikke må. Det er imponerende godt gået i betragtning af at du først mødte din puttehøne i efteråret og kun har været her i meget kort tid siden da.[/mail]

Jeg har været her i snart 11 år. og har aldrig endnu kunne diktere familien til hvad de skulle gøre!!

Michael B Kristensen

http://www.globalwindservice.com
bekker
Jeg har lige været inde for at se, hvad ham Vandango egentligt har bedrevet.

Skeptikeren jeg giver dig 100 procent ret. Denne mand har hele tiden b, såare været ude efter selvretfærdighed, vil jeg tro.. Han er nu blevet sat i det Thailandske, så nu skal der andre boller i suppen, vil jeg da også tro. Hans nye familie har kun interesse i ham, og de har som jeg ser det nu forlangt, at denne papdatter kun skal se egen nationalitet. Mon ikke dette er et udtryk for elefanternes virke, som familien har taget konsekvensen af.

Jeg har da konstateret efter en gennemgang af hans virke på denne side her, at han åbenbart har et mål, og det er at finde en konfrontation med forskellige, som ikke har den mulighed efterfølgende, at forsvare sig selv.

Det i sig selv er jo et meget dårligt træk hos ethvert menneske.

Nu denne uskyldige mand, som bliver beskyldt for et eller andet grimt. Jeg har også set med andre, hvor du Vandango er hurtig ude med riven.. De mennesker fik heller ikke en chance for at forsvare sig…

Jeg må da medgive rinpoche, at din pludselige hellighed kan virke lidt misvisende. Specielt efter alle dine så venlige indlæg om andre, omhandlende det ligegyldige i, at indordne sig i Thailand.

Ja disse dejlige dyr… ELEFANTERNE… er da noget specielle….
Dit kendskab til Thailand ligger åbenbart kun på bar niveau, så alle disse nye venner d u nu sådan har higet efter, står jo nok nu i kø for at dele en elefant med deres nye ven.

Mit håb trods vores forskelligheder er dog, at jeg personligt håber du får et godt liv herude.

kiml
MakMak skrev:
kiml skrev:

det er da ikke svært at forstå hun skulle starte med at arbejde på baren og det var ikke rengørings jobbet hun skulle have

bangkoknielsen
Nu kan vel ikke kalde en lille pige for sin "pap-datter", når man ikke er gift eller mindst fast samlevende med moderen! Hvem vedkommende ovenikøbet kun har truffet få gange, under korte ophold - og ophold, der her på DTW, af Vandango selv er beskrevet som særdeles saftige - såvel druk som horemæssigt...
Det er så en ting, - men at forbyde "pap-datteren" al forbindelse med farangs, for samtidig at tilbyde hende en god uddannelse, det er dog noget af det mest tåbelige jeg endnu har hørt/læst! - Men det afslører da fuldt ud, at Vandangos kendskab til Thailand er nul og niks!
Følg du hellere Skeptikerens opfordring og følg også min ven Suk´s eksempel: Gå i alkoholafvænning - ellers tror jeg ikke din fremtid i Thailand vil hverken blive særlig lys eller lang...

TG950
bangkoknielsen skrev:
Følg du hellere Skeptikerens opfordring og følg også min ven Suk´s eksempel: Gå i alkoholafvænning - ellers tror jeg ikke din fremtid i Thailand vil hverken blive særlig lys eller lang...

meget god idé, og måske et 3 Mdr.'s ophold i et tempel, ikke fordi jeg tror at Budah vil give ham ( læs: Fandango ) syndsforladelse.

lung
Hvad du gør med din lille pige i Pattaya, må være op til dig selv.
Men jeg kan love dig for lung her, hersker der andre spilleregler.

klap lige hesten Vandango, nu er hun ikke lille mere, hun fylder 18 og studerer blandt falanger i Danmark, og jeg kan garantere at hendes horisont er bredere og videre end de fleste af hendes veninder.
men foretrækker du landsbyskolen i Nakon nowere er det da fint med mig, papfar..eller skulle vi ikke hellere sige paphoved

Lung
Redigeret af lung d. 22/08-2010 15:05

natty
er det bare mig som ikke forstår noget?
det startede med beskyldninger om pædofili, og ender med at din papdatter ikke må omgåes faranger, hvor er du henne Vandango?. Faranger er alt fra 0 til 100 år, mænd og kvinder, børn og voksne, og opholder sig ikke nødvendigvis i en bar i Pattaya, men du kan jo kun tale for dig selv og din egen lille verden. Er det kun mig som ikke kan se sammenhængen?

MakMak
Skeptikeren skrev:
Først MakMak (underligt navn for øvrigt) ja jeg er jo nødsaget til at svare Vandango, desværre, for magen til vrøvlehoved skal man nok til Udon nowhere for at finde.

Her er dine egne ord: "Det er vigtigt når du har en profil herinde, at den er absolut anonym.

Ser du Vandango, jeg kender dig over hovedet ikke personligt, men du har jo gennem årene vist billeder af både dig selv og de steder du frekventer, alle dine puttehøner m.v. - Og modsat dig så har jeg kun ganske få gange sat mine ben på de steder du ynder at komme. De få gange jeg har været i byen og tilfældigvis passeret dine vandingssteder, har alene din tilstedeværelse i lokalet været nok til at jeg har forladt stedet skyndsomt og med dukket hoved. For magen til bralrende drukmås skal man da godt nok søge langt efter. Nåh jo, der en værtshusholder her i byen der er lidt af samme type. Så helt rigtig! Give mig til kende over for dig kunne jeg ikke drømme om, du er sku for lavtstående i min begrebsverden.

Men nu er det jo så heldigt at du gladeligt fortæller når du kommer og når du rejser, så det kan man så indrette sine bybesøg efter, uden fare for at møde dig

Paradokset er at når man så en enkelt gang har dristet sig ind på et af de danske steder og spørger sig for, så er der ikke mange der vil kendes ved dig, og de vil slet ikke betegnes som dine venner - mærkeligt ikke.

Jeg forundres ligeledes over at du allerede er så integreret i din såkaldte thaifamilie at du allerede nu kan dikteret familien hvad de må og ikke må. Det er imponerende godt gået i betragtning af at du først mødte din puttehøne i efteråret og kun har været her i meget kort tid siden da.

Men da du selv giver udtryk for at du har et vindende væsen må det jo være det der er årsagen.

Må jeg lige til sidst spørge dig om du helt har overset at du skylder en meget stor undskyldning for din beskyldning om pædofili.

Jack venter på dig i baren næste gang du kommer til Pattaya, med eller uden puttehøne, barn, villa(er), frisørsaloner, diamanter og vovser, du er vel kørende i Limoen?

Men jeg håber da for dig selv at du må få taget dig sammen til at komme i behandling for dit druk.

Til alle andre (næsten alle) pas nu på jer selv, hilsen fra Skeptikeren

Ja man kan ikke slippe af med dig hva, og holde ord er du heller ikke mand for Shock
Vor herre bevares for en skeptiker.

sank
Hello.... Det er da også lidt festligt lige at nævne Pattaya som et forfærdeligt sted med børn ? Jeg ved ikke om Vandango har været andre steder i Thailand ? vi har da haft besøg af gæster med børn og får det igen ? men vi ferdes rundt i byen om dagen uden nogen får dårlige oplevelser af det. Og vi går ind og får en Øl på en bar eller på en Restaurant ? det mest generene får en lille lys pige det er at alle Pigerne gerne vil bære og kramme hende. Man behøver jo ikke at tosse rundt i W. Street om natten og den gade er nu et hyggeligt sted at side og betragte folkelivet Grin

MakMak
bekker skrev:
Jeg har lige været inde for at se, hvad ham Vandango egentligt har bedrevet.

Skeptikeren jeg giver dig 100 procent ret. Denne mand har hele tiden b, såare været ude efter selvretfærdighed, vil jeg tro.. Han er nu blevet sat i det Thailandske, så nu skal der andre boller i suppen, vil jeg da også tro. Hans nye familie har kun interesse i ham, og de har som jeg ser det nu forlangt, at denne papdatter kun skal se egen nationalitet. Mon ikke dette er et udtryk for elefanternes virke, som familien har taget konsekvensen af.

Jeg har da konstateret efter en gennemgang af hans virke på denne side her, at han åbenbart har et mål, og det er at finde en konfrontation med forskellige, som ikke har den mulighed efterfølgende, at forsvare sig selv.

Det i sig selv er jo et meget dårligt træk hos ethvert menneske.

Nu denne uskyldige mand, som bliver beskyldt for et eller andet grimt. Jeg har også set med andre, hvor du Vandango er hurtig ude med riven.. De mennesker fik heller ikke en chance for at forsvare sig…

Jeg må da medgive rinpoche, at din pludselige hellighed kan virke lidt misvisende. Specielt efter alle dine så venlige indlæg om andre, omhandlende det ligegyldige i, at indordne sig i Thailand.

Ja disse dejlige dyr… ELEFANTERNE… er da noget specielle….
Dit kendskab til Thailand ligger åbenbart kun på bar niveau, så alle disse nye venner d u nu sådan har higet efter, står jo nok nu i kø for at dele en elefant med deres nye ven.

Mit håb trods vores forskelligheder er dog, at jeg personligt håber du får et godt liv herude.

Bekker

Velkommen til og tillykke med dit FØRSTE indlæg. Du lyder som noget sur gammel vin, der er hældt over på en ny flaske, men stadig sur og med en horn i siden på vandango, så hvem var du før da du fik tre røde bær hmmmm

Spring til debat: