Se indlæg|
Baby sove"kasse" på flyet!
|
|
| Sarah |
Lagt på d. 19/08-2010 23:30
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 219 |
HAr læst et sted at man kun kan låne den til når de er op til 6 måneder. Er der nogen der kan be eller afkræfte det (rejser med thai)? På forhånd tak ![]() |
|
|
|
| Ahrendt |
Lagt på d. 19/08-2010 23:39
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 60 |
Hej Sarah, Det er korrekt, da vi var afsted fik vi istedet 5 sæder i midterrækken, så kunne junior sove mellem os |
|
|
|
| Sarah |
Lagt på d. 19/08-2010 23:52
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 219 |
Så må man håbe på en tom afgang hvor der er masser af pladser :-) Men dårlig regl, babys vægt og størrelser er jo ikke den samme bare fordi den er 6 måneder :-) |
|
|
|
| pdrhan |
Lagt på d. 20/08-2010 06:35
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1323 |
Ahrendt skrev: Hej Sarah, Det er korrekt, da vi var afsted fik vi istedet 5 sæder i midterrækken, så kunne junior sove mellem os ahhh mon ikke der kun var 4 sæder i den midterrække...
Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
![]() |
|
|
|
| Tino |
Lagt på d. 20/08-2010 07:42
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 38 |
Afbekræftet. Vi rejste med en på et år. Men tag det nu bare helt roligt!!! Der skal nok blive sørget for, at I får så god en tur som overhovedet muligt. Thai Airways er super til børnefamilier, det er ihvertfald min erfaring. God tur, Tino. |
|
|
|
| huratho |
Lagt på d. 20/08-2010 08:48
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 913 |
Hej Tino korekt, jeg har samme erfaring Hilsen Hugo ![]() At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let. |
|
|
|
| escabarte |
Lagt på d. 20/08-2010 08:48
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 12 |
har været afsted med twillinger og det er rigtig thai er meget hjælpsomme men der er begrænserninger på hvor mange pladser de har mener der er fire på øko klasse og man bliver næste altid sat forand væggen synes ikke man sidder godt der og hvis flyet er fyldt er der langt til thailand med et barn på skødet har prøvet det man efter en time fik de flyttet rundt på folk så vi fik 3 sæder så kunne vi skifte til at side med et barn det var ikkk enogne sjov tur men heldigvis var det kun på udeturen set der er det værste er man kan ikke engang bestille sæder til dem hvis de er under 2 år hvilket jeg synes er mærkeligt kan forstå de skal side hos os under takeoff og landing men når vi er i luften ville det da rart at de havede et sæde for sig selv ville gerne betale fuld pris for sæddet men det er ikke muligt hvis man bestiller over nettet ved ikk elige hvordan det stå til hvis man ringer til thaiair men når man rejser uden for høj sæson skulle der ikke være de store problemer ønsker jer god tur (bare det var mig )![]() |
|
|
|
| huratho |
Lagt på d. 20/08-2010 08:53
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 913 |
Hej Det er fordi der kan de placere en lift uden ubehag for andre rejsenden. Hilsen Hugo ![]() At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let. |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 25/08-2010 14:50
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3992 |
escabarte skrev: har været afsted med twillinger og det er rigtig thai er meget hjælpsomme men der er begrænserninger på hvor mange pladser de har mener der er fire på øko klasse og man bliver næste altid sat forand væggen synes ikke man sidder godt der og hvis flyet er fyldt er der langt til thailand med et barn på skødet har prøvet det man efter en time fik de flyttet rundt på folk så vi fik 3 sæder så kunne vi skifte til at side med et barn det var ikkk enogne sjov tur men heldigvis var det kun på udeturen set der er det værste er man kan ikke engang bestille sæder til dem hvis de er under 2 år hvilket jeg synes er mærkeligt kan forstå de skal side hos os under takeoff og landing men når vi er i luften ville det da rart at de havede et sæde for sig selv ville gerne betale fuld pris for sæddet men det er ikke muligt hvis man bestiller over nettet ved ikk elige hvordan det stå til hvis man ringer til thaiair men når man rejser uden for høj sæson skulle der ikke være de store problemer ønsker jer god tur (bare det var mig ) ![]() Det kunne du sagtens have gjorde ved at vælge enten: Child/barn i stedet for Infant/spædbarn eller 2 til 11 kategori i stedet for 0 til 1 år. Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
| Funnyboy |
Lagt på d. 25/08-2010 16:54
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 154 |
Jeg ved heller ikke hvorfor men på de ture jeg har haft direkte til BKK har altid været en fornøjelse selv om der har været mange børn med. Jeg har ikke selv børn og her heller ikke noget i mod børn så længe de ikke råber og skriver konstant. Men børn larmer godt nok rigtig meget på nogle afgange syntes jeg. Om det er forældrene eller ungerne der er problemet skal jeg lade være usagt. Men det eneste tidspunkt hvor man oplever lidt uro fra ungerne er under op og nedstigning. Sikkert pga trykken i ørene. Og det er jo forståelig nok. Men generel syntes der er MEGET mere ro på en maskine til Thailand end en maskine til Kuala lumpur eks. |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.