Se indlæg
 Udskriv debat
fodbold
Waffen
Er der nogle der ved om det er muligt at se Rosengborg mod FCK i Thailand ?

thaikurt1
Hvis du bo i Pattaya skulle der nok være mulighed for at se den på en af de danske steder.

Muligvis på en thai kanal Hmmmmmm

Men har ikke undersøge det men det kan være en andre har gjort det Hmmmmmm

Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."

http://nej
Waffen
Er desvaere i buriram , men tror kanal 7 viser den Smile Saa det er okay ..

thaikurt1
Jeg fandt noget på kanal 3.

D18-8
01:30 - 03:45
UEFA Champions League 2009/2010

Er ikke klar over om de sende kampe men jeg skal selv se den hvis det er mulig på kanal 3 eller den kanal der sende den
Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."

Kent27
Sporting Lissabon - Brøndby 0-2

Flotteste resultat på udebane af et dansk hold siden Brøndby slog Liverpool på Anfield.

Lad os håbe Brøndby endelig er tilbage, returkampen kan jo tabes 0-3 el. 1-3 osv., intet afgjort.

huratho
Hej
Brøndby var skide heldige specielt de sidste 10 min. Jeg så også kampen
Hilsen Hugo
Redigeret af huratho d. 20/08-2010 06:14
i195.photobucket.com/albums/z109/huratho/Flagss_1-c.gif

At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let.

BIF spillede rigtigt godt igår, fuld fortjent sejr, og de stod distancen da det pressede rigtig meget på fra det 60 til 70 minut.
http://brondby.co.../?id=63820

Der skulle nu værre god chance for at se FCK, OB og BIF i Europa league gruppespillet her i efteråret

Kent27
huratho skrev:
Hej
Brøndby var skide heldige specielt de sidste 10 min. Jeg så også kampen
Hilsen Hugo

Ja, selvfølgelig var de bare heldige hele vejen igennem. De var slet ikke gode. Eller det dér.
Hvis vi skal snakke om held, så var FCK endnu mere heldige, at de ikke tabte 3-0. Sådan er der så meget, uden lidt held går det ikke. Og det er som regel den dygtige, som opsøger heldet.

Håber OB, Brøndby og FCK er heldige i deres returkampe!

b_j3ns3n
enig.. skide flot af brøndby, havde afskrevet dem i eu i år.. tror ikke de taber 3-0 hjemme det er de alligevel for rutineret til
det godt bolden er rund og alt kan ske..

Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv

b_j3ns3n
Jeg håber sku klubben ryger ud, for det vil få de rigtige fans og klubben til at stramme op..

http://ekstrablad...394240.ece

Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv

sony
Ja du har fuldstændig ret jensen, håber de får en udelukkelse fra alt fodbold i mange år.

Sådan nogle straffe skulle de også give herhjemme til dem der har sådan nogle ballademagere. Giv klubben en tvangsnedrykning i første omgang, og hjælper det ikke så må de udelukkes.
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!

thaikurt1
Godt nok er BIF et dansk hold men ligefrem at ønske dem videre i
UEFA Champions League er nok lige mig.

Se gerne at FCK og OB kommer langt i UEFA Champions League.

b_j3ns3n
aaarh det måske lige i overkanten... klubberne i danmark gør en del for at stramme op..
Alle klubber burde have samme system som FCK siden vi har indført away kortet er der intet sket på udebane.. respekten for at være registreret virker..

thaikurt1
Nu er det jo ikke kun i Sverige at fans op følger sig på den måde.

Der har være flere episode hvor dansker fan har op følger sig på samme måde uden der er sket andre en klubben har taget hånd om det med at udelukke fans fra hjemmekampe og udekampe.

Der er i de fleste klubber en hård kerne af fans hvor fodbold ikke er det de kommer for med for at lave ballade.

Man kan jo ikke straffe klubben for at fordi en mindre tal af fans lave ballade.

sony
Hmmmm altså jensen bare fordi de laver ballade heri dk, så syntes du ikke straffen skal være så stor. Kan du give mig en begrundelse hvorfor de så skal udelukkes fordi de laver ballade ved udenlanske kampe?

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!

b_j3ns3n
vis du udelukker alle klubber fra deres hjemlige ligaer pga ballade... så vil top fodbold betså af hold fra danmarks serien og ligne i andre lande.. vis du udelukker hold fra europæisk fodbold, kan det være at klubben ikke synes det er så sjovt at have den slags idioter, inde og se deres kampe og derfor gør en større indsats for at få dem ud af stadion, det kan være med store bøder og livs karantæne..
klubberne kæmper et helt år, for at få lov til at spille europæisk og vis de 2-3-4 år i træk bliver bandlyst pga ballademagere er et mesterskab i den hjemlige liga lidt ligegyldigt, for det er alligevel nr.2 som ikke har disse fans som får pladsen.

b_j3ns3n
vi er vel enige om at der er en del penge og prestige i at spille i eu.. og derfor er det også i alle klubbers interesse at få lov til dette.. også selv om de skal udelukke 100-200 fans for evigt

sony
b_j3ns3n skrev:
vis du udelukker alle klubber fra deres hjemlige ligaer pga ballade... så vil top fodbold betså af hold fra danmarks serien og ligne i andre lande.. vis du udelukker hold fra europæisk fodbold, kan det være at klubben ikke synes det er så sjovt at have den slags idioter, inde og se deres kampe og derfor gør en større indsats for at få dem ud af stadion, det kan være med store bøder og livs karantæne..
klubberne kæmper et helt år, for at få lov til at spille europæisk og vis de 2-3-4 år i træk bliver bandlyst pga ballademagere er et mesterskab i den hjemlige liga lidt ligegyldigt, for det er alligevel nr.2 som ikke har disse fans som får pladsen.

Nu er det jo heldigvis ikke alle klubber herhjemme der har så store problemmer med de ballade magere, det var nu også kun ment hvis der ikke bliver gjort noget ved det fra klubbens side.

Men en lille sidebemærkning hæ hæ hvis nu de udelukkede alle klubberne var de jo nød til at rykke FREM op igen så kunne vi også få noget ægte københavner hold op igenPfft

Ps det sidste her var altså kun en joke desværreBVDr
Redigeret af sony d. 21/08-2010 11:55

b_j3ns3n
jeg synes de danske klubber har gjord noget længe.. at det ikke altid virker er noget andet. Smile

lige en bemærkning til din "joke".. savner du ikke spænding i ligaen..? frem mod resten af danmarks serien de næste 5 år.. Sad

sony
Jeps der skrev du det selv jensen
at det ikke altid virker er noget andet.
Når det er kommet så langt ud at det ikke virker, så må de klubber der ikke kan finde af det, de må straffes hårdt.

Jamen jensen kan du finde spænding i superligaen? I de sidste 10 år tror jeg det er, har der kun været et andet hold end det skod hold der ellers vinder som er blevet danmarksmester. Det må jeg da indrømme det er da ødelæggende for dansk fodbold, men pyt vil sgu 100 gange hellere komme ude i valby hvor man kan komme ind fra gaden og få en kop kaffe og en sludder for en sladder end at støtte nogle højsnobbede menneskerPfft

Spring til debat: