Se indlæg
 Udskriv debat
Børn i barmiljøet
Webmaster
MakMak skrev:
Claus hvorfor holder du dig ikke bare til din egen landbrugsside.
Jeg fatter ikke du ikke får tre bær i røven og ud af vagten på denne side.
Jeg synes admin har gjort sit arbejde godt.
At du og skeptikeren går efter vandango er uacceptabelt.
Claus spredt dit gylle på din egen side.
Skeptiker har nu mindst 5 gange i sin tid her på DTW skrevet - nu er det sidste indlæg nu hører i aldrig fra mig. Alligevel kommer der det ene indlæg efter det andet fra hans side. SKEPTIKER vil du ha respekt, så HOLD DIT ORD: Men så meget mand er der nok ikke i dig.
Men sidde og true folk det kan du åbenbart slippe afsted med uden at admin gør noget for at stoppe dig. Skeptiker jeg kommer til Pattaya den 12 sep - lad os to mødes i den bar, så kan vi se, hvor meget mand der bag dine trusler som er usle.

Selvfølgelig er Claus velkommen til at deltage på lige vilkår med alle andre og i henhold til reglementet. Fordi Claus har en anden side er det ikke ensbetydende med at han ikke kan/skal deltage her eller andre steder. Jeg deltager da også på andre sider om alverdens ting og sager selvom jeg har denne side.

Desuden, lad os nu ikke bringe andre emner ind i tråden og lad os nu for guds skyld undgå flere personangreb end dem vi allerede har set her i tråden.
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
rinpoche
Sidste år boede vi på et lille resort i Klong Phrao på Koh Chang.
Hertil hørte en lille bar med en dame ansat. Hun havde sin datter med på job hver aften.
Datteren var vel en 10 år gammel.
Det var et meget fredeligt sted uden noget halløj.

Vi boede der en uges tid og lærte følgelig damen og hendes datter at kende.
En aften hvor jeg sad ved baren ville datteren op og sidde hos mig.
Den var jeg ikke med på. Kunne lige se hvordan det ville se ud for forbipasserende.
Det er et eller andet sted sørgerligt at man skal have den slags forbehold i baghovedet.

Peder1968
dutling68 skrev:
det er sgu da ikke normalt at man tager sit barn med på luderbar.... men ligefrem at sige så er man Pædofil det er vel lige groft nok. og det kunne nok let have været undgået med lige at stoppe filmen et sek eller to.......

Helt enig med dig.
Det er et øjebliks billede. Fortolkningen af hvad det er, er op til ens fantasi på godt og ondt. Frown

rinpoche skrev:
Sidste år boede vi på et lille resort i Klong Phrao på Koh Chang.
Hertil hørte en lille bar med en dame ansat. Hun havde sin datter med på job hver aften.
Datteren var vel en 10 år gammel.
Det var et meget fredeligt sted uden noget halløj.

Vi boede der en uges tid og lærte følgelig damen og hendes datter at kende.
En aften hvor jeg sad ved baren ville datteren op og sidde hos mig.
Den var jeg ikke med på. Kunne lige se hvordan det ville se ud for forbipasserende.
Det er et eller andet sted sørgerligt at man skal have den slags forbehold i baghovedet.

Fuldstændig korrekt, det er bare sådan nogle forbehold vi normale folk så er nød til at tage pga. der er syge mennesker derude....og dem der er så skøre at overtræde grænserne med børn , dem håber jeg må rådne op i et usselt thai fængsel.

huratho
Hej
Nu synes jeg tråden bør lukkes, det er sgu for ulækkert at læse.
Hilsen Hugo
i195.photobucket.com/albums/z109/huratho/Flagss_1-c.gif

At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let.

WEB-Kim, nu er det ikke mine ord, jeg gengiver blot til medlemmerne hvad den anklagede sagde og truede med. Jeg prøver aldeles ikke at oppiske nogen stemning, tværtimod. Jeg undrer mig blot særdeles meget over at Vandango ikke siger undskyld. Han skriver et indlæg, hvor han let og elegant bare konstaterer at han er imod børn på barer og alle er enige i det, og straks falder Adm. på røven af beundring, men ikke et ord fra ham om at han beklager sin beskyldning. Derfor syntes jeg det var på sin plads at informere "offeret".

Der er nu skrevet 45 indlæg heraf 2 af dem fra Vandango. han har haft rigelig anledninger til at debattere anklagerne mod ham. Men selvfølgelig er det nemmere blot at holde kæft indtil der kommer en anden tråd hvor han kan skrive lidt om sine sex fantasier.

Jeg er helt på det rene med at afstraffelsen lyder primitiv, men sådan gør de det der hvor offeret kommer fra. Hvis det var mig der fik sådan en beskyldning ville jeg nok havde valgt en anden metode, men at sådan en beskyldning kan passere ustraffet det er sku øllebrødsbarmhjertighed.

Mak-Mak Hvis du var i stand til at læse korrekt, så ville du have bemærket at jeg klart og tydeligt angav årsagen til at jeg brød mit løfte om ikke at skrive mere her inde. Simpelthen fordi jeg tilfældigvis kender manden og ikke syntes han fortjente denne anklage. Men for øvrigt så kan det da ikke være særlig vigtigt - nåh ja, måske for dig - at jeg bryder mit løfte, men OK så får du jo noget "seriøst" at beskæftige dig med.

Men venligst så lad være med at sende PB'er til mig dem kan jeg jo kun læse ved at åbne DTW. Og efter dennne svada fra Webmaster så er det klart at man ikke ønsker at høre andres meninger, bl.a. min.

Ha da godt alle, sure som glade, lev livet som i plejer og nyd det, som man ser det her på DTW kan der hurtigt blive rejst anklager mod Jer som ikke kan forsvares og som kan ødelægge Jeres liv.

Skeptikeren

huratho
Hej
[b][i]Fredag d. 13.
Luk så den tråd.[/b][/i]
Hilsen Hugo
Redigeret af huratho d. 13/08-2010 05:14
i195.photobucket.com/albums/z109/huratho/Flagss_1-c.gif

At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let.

Allan73
Ang. børn i bar miljøet.

Jeg så helst at børn i det hele taget ikke blev udsat for voldsomt berusede og påvirkede mennesker. Dette både i Thailand, Danmark og alle andre lande.
Jeg så helst at børn havde en kærlig og omsorgsfuld familie der kunne levere ordnede og økonomiske trykke forhold.

Jeg har også prøvet at sidde på bar i Thailand. Hvor der kom en lille 6 - 8 årig pige hen og lagde armene om halsen på mig og prøvede at kysse mig på kinden og munden.
Da jeg hurtigt løftede hende væk, røg hun direkte om halsen på min norske kammerat. Vi fandt det begge meget ubehageligt. Jeg kan til stadighed ikke forstå hvordan voksne kan opgrage deres børn til en sådan omgang med fremmede voksne. Eller Hvordan de kan overlade deres børn til andres (manglende) omsorg.
Jeg har også set en thai mand komme på knallert med en lille pige bag på og et spædbarn foran. Pigen blev sendt rundt og sælge tyggegummi. Baseret på den måde han drog omsorg for spædbarnet har han elsket det meget højt.
Jeg har tidligere undgået at købe noget fra små børn eller handlende der turede barer medringende deres børn, dette da jeg mente at det bare ville medbringe at deres forældre bare holdte dem ude endnu senere om aftenen.

Nu har jeg set mere i Thailand, har kendskab til børn der ikke kommer i skole fordi deres forældre ikke har det fornødne overskud til at sørge for det. Har selv tidligere haft en kæreste hvor forældrene har rejst rundt efter arbejde. Hun voksede op med begrænset mulighed for at komme i skole og hvor der ikke altid var penge til mad.
Det er sørgeligt, men vi skal som danskere og turister også passe på at den moral som vi er vokset op med og som er baseret på vores opvækst med pasnings garanti og social understøttelser ikke altid lige passer til Thailandske forhold.
Hvis jeg fremover skulle rende ind i børn på arbejde sent på aftenen i det thailandske bar-miljø, kunne jeg godt finde på at give 50-100 bath for en pakke tygge-gummi. Dette for at forøge muligheden for at barnet også fik mad den dag.

Når voksne befinder sig i et misbrug er det først og fremmest børnene det går ud over, i et land som Thailand uden den store sociale sikkerhed vil det ofte være mere synligt og kan virke voldsommere.
Jeg har også som tidligere bartender i Danmark prøvet at der blev ringet til værtshuset klokken 0300 om morgenen og en grådkvalt knægt på 6 år spørger: Er min mor der.
Når man oplever sådan noget i Danmark har man pligt til at underrette de sociale myndigheder. Hvad gør man i Thailand?
Og vil du købe noget fra mindre årige næste gang du møder dem i bar-miljøet?.

Jeg deltager også i charity events og støtter velgørenheds organisationer, det slår bare aldrig til.
Mvh
Redigeret af Allan73 d. 13/08-2010 05:35

Zod
Allan73 skrev:
Ang. børn i bar miljøet.

Jeg så helst at børn i det hele taget ikke blev udsat for voldsomt berusede og påvirkede mennesker. Dette både i Thailand, Danmark og alle andre lande.
Jeg så helst at børn havde en kærlig og omsorgsfuld familie der kunne levere ordnede og økonomiske trykke forhold.

Jeg har også prøvet at sidde på bar i Thailand. Hvor der kom en lille 6 - 8 årig pige hen og lagde armene om halsen på mig og prøvede at kysse mig på kinden og munden.
Da jeg hurtigt løftede hende væk, røg hun direkte om halsen på min norske kammerat. Vi fandt det begge meget ubehageligt. Jeg kan til stadighed ikke forstå hvordan voksne kan opgrage deres børn til en sådan omgang med fremmede voksne. Eller Hvordan de kan overlade deres børn til andres (manglende) omsorg.
Jeg har også set en thai mand komme på knallert med en lille pige bag på og et spædbarn foran. Pigen blev sendt rundt og sælge tyggegummi. Baseret på den måde han drog omsorg for spædbarnet har han elsket det meget højt.
Jeg har tidligere undgået at købe noget fra små børn eller handlende der turede barer medringende deres børn, dette da jeg mente at det bare ville medbringe at deres forældre bare holdte dem ude endnu senere om aftenen.

Nu har jeg set mere i Thailand, har kendskab til børn der ikke kommer i skole fordi deres forældre ikke har det fornødne overskud til at sørge for det. Har selv tidligere haft en kæreste hvor forældrene har rejst rundt efter arbejde. Hun voksede op med begrænset mulighed for at komme i skole og hvor der ikke altid var penge til mad.
Det er sørgeligt, men vi skal som danskere og turister også passe på at den moral som vi er vokset op med og som er baseret på vores opvækst med pasnings garanti og social understøttelser ikke altid lige passer til Thailandske forhold.
Hvis jeg fremover skulle rende ind i børn på arbejde sent på aftenen i det thailandske bar-miljø, kunne jeg godt finde på at give 50-100 bath for en pakke tygge-gummi. Dette for at forøge muligheden for at barnet også fik mad den dag.

Når voksne befinder sig i et misbrug er det først og fremmest børnene det går ud over, i et land som Thailand uden den store sociale sikkerhed vil det ofte være mere synligt og kan virke voldsommere.
Jeg har også som tidligere bartender i Danmark prøvet at der blev ringet til værtshuset klokken 0300 om morgenen og en grådkvalt knægt på 6 år spørger: Er min mor der.
Når man oplever sådan noget i Danmark har man pligt til at underrette de sociale myndigheder. Hvad gør man i Thailand?
Og vil du købe noget fra mindre årige næste gang du møder dem i bar-miljøet?.

Jeg deltager også i charity events og støtter velgørenheds organisationer, det slår bare aldrig til.
Mvh

Dette er indtil videre et af de mest sympatiske og empatiske indlæg i denne tråd, der efter min mening desværre er blæst helt ude af proportion. Som forholdsvis ny bruger af denne tråd har jeg med stor interesse fulgt med i de forskellige indlæg, og har flere gange stødt på kommentarer fra Fandango. Min umiddelbare fornemmelse er, at han, som så mange andre af os, er lidt kæk i sine indlæg. Det er jo trygt at sidde anonymt bag sin skærm, og gøre sig lystig på andre folks bekostning. De fleste af os ville nok ikke have skænket det en tanke, hvis vi havde set You Tube videoen, hvis Fandangos kommentar ikke havde sat tankerne i spind. Men i denne medieverden kan et uskyldigt menneske meget hurtigt blive hængt ud, og en undskyldning ville nok være på sin plads. Alle indlæg vedr. afstraffelse synes jeg er adeles upassende, og vi burde alle tage afstand fra det. Bekymringer og viden af misbrug af børn skal i det hele taget informeres til myndighederne hurtigst muligt.
Men denne tråd er et godt eksempel på, hvor meget man alligevel skal tænke sig om, med hvad man poster, og hvordan man formulerer sig. Og så lyder det skrevne ord nogengange hårdere, mere anklagende end når man står ansigt til ansigt.

Dette burde give lidt stof til eftertanke hos admin. om at være ekstrem opmærksom på tråde, der indeholder beskyldninger/anklager, at de evt. lukkes inden de løber ude af kontrol, men dog med en rimelig og saglig begrundelse.

Håber i alle får en god weekend.

Hugo, hvorfor bliver du ved og ved med at skrive på denne tråd, så den kommer nummer 1 på listen ???

Hvis man synes en tråd er ulækker, har reglen altid været, at man blot unlader at åbne den, Hugo.

Anonym Bruger
Allan73

hvis du giver de børn penge som render undt i barer og sælger ting og sager.
Så er det fordi du ikke klan li børnene eller fordi du godt kan li at kigge på dem.
Hvis du kan lide børn så skal du ikke støtte dem,når de render rundt,af tvang,hvis alle stoppede med at give dem noget,ja så ville deres forældre ikke sende dem rundt i barer

sony
sonny skrev:
Allan73

hvis du giver de børn penge som render undt i barer og sælger ting og sager.
Så er det fordi du ikke klan li børnene eller fordi du godt kan li at kigge på dem.
Hvis du kan lide børn så skal du ikke støtte dem,når de render rundt,af tvang,hvis alle stoppede med at give dem noget,ja så ville deres forældre ikke sende dem rundt i barer

Det vil jeg sgu give dig ret i sonny, uanset hvilken øjne de kommer med så lad være med at giv dem noget det kun et spil for galleriet.
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!

Sidder jeg på en bar i Thailand og der kommer en lille knægt og vil sælge noget værdiløst til mig midt om natten er jeg slem til barer at give ham 100 baht og sige nejtak til tyggegummi, eller hvad han nu har.

Jeg tror ikke på at fordi jeg lige siger nej vil han komme i skole næste dag og få et bedre liv, tværtimod. I det mindste kan han måske så få mad sammen med familien næste dag (eller hans far kan få yaabaa, hvad ved jeg) Måske er jeg bare svag, eller naiv.
Redigeret af d. 13/08-2010 10:10

Hugo, tråden bliver ikke lukket. Der kommer mange intressante indlæg om hvad folk syntes om børn i bar miljøet. Og selv om det er forfærdeligt det sker, så er det noget man ikke bare kan se igennem fingre med.

Skeptikeren, Vandango HAR fået en advarsel for sit indlæg, som er hvad der normalt sker her når man kommer med et person angreb. Så hvordan du mener vi i admin holder hånden over ham kan jeg ikke se.

Admiin
Redigeret af d. 13/08-2010 10:10

sony
Ezal skrev:
Sidder jeg på en bar i Thailand og der kommer en lille knægt og vil sælge noget værdiløst til mig midt om natten er jeg slem til barer at give ham 100 baht og sige nejtak til tyggegummi, eller hvad han nu har.

Jeg tror ikke på at fordi jeg lige siger nej vil han komme i skole næste dag og få et bedre liv, tværtimod. I det mindste kan han måske så få mad sammen med familien næste dag (eller hans far kan få yaabaa, hvad ved jeg) Måske er jeg bare svag, eller naiv.

Jamen så vil jeg tillade mig og sige du er naiv, du jo så en af dem der er med til at de bliver på barene og når der findes undskyld udtrykket fjolser som dig vil der jo altid komme børn og tigge det jo logik for burhøns.

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!

Tror der findes mange fjolser som mig. Det er en del af Thailand som man ikke kan komme til livs ved at nægte de børn hvad de kommer efter så længe der ikke findes et socialt sikkerhedsnet, og mulighed for alle at komme i skole.

Jeg ved godt det ikke hjælper i længden, men mit hjerte kan ikke sige nej til en knægt eller pige i usselt tøj når jeg sidder med flere 1000 baht i lommen.

sony
Ok ezal jeg kan godt følge dig og jeg må da indrømme jeg er selv lige ved mange gange at give dem, men har så set hvordan forældrene kommer bagefter og hiver pengene ud af dem. Og jeg har såga set en stå og grine af farlangen, jeg siger dig der blev jeg sgu sur.

Ja det er forfærdeligt, men vel ikke mere end en far og mor fra isaan der sender deres 18 årige pige til pattaya for at tjene penge hun kan sende hjem til familien. hov det var vist et sidespor Smile

Webmaster
Skeptikeren skrev:
WEB-Kim, nu er det ikke mine ord, jeg gengiver blot til medlemmerne hvad den anklagede sagde og truede med. Jeg prøver aldeles ikke at oppiske nogen stemning, tværtimod. Jeg undrer mig blot særdeles meget over at Vandango ikke siger undskyld. Han skriver et indlæg, hvor han let og elegant bare konstaterer at han er imod børn på barer og alle er enige i det, og straks falder Adm. på røven af beundring, men ikke et ord fra ham om at han beklager sin beskyldning. Derfor syntes jeg det var på sin plads at informere "offeret".

Der er nu skrevet 45 indlæg heraf 2 af dem fra Vandango. han har haft rigelig anledninger til at debattere anklagerne mod ham. Men selvfølgelig er det nemmere blot at holde kæft indtil der kommer en anden tråd hvor han kan skrive lidt om sine sex fantasier.

Jeg er helt på det rene med at afstraffelsen lyder primitiv, men sådan gør de det der hvor offeret kommer fra. Hvis det var mig der fik sådan en beskyldning ville jeg nok havde valgt en anden metode, men at sådan en beskyldning kan passere ustraffet det er sku øllebrødsbarmhjertighed.

Hejsa Skeptiker,

Ja jeg var lige inde og læse dit indlæg, og det glæder mig også at jeg nok misforstod dit indlæg fra igår.
Tak for du lige fik korrigeret min forståelse af dit forrige indlæg.

Fortsat god dag.
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
Spring til debat: