Se indlæg
 Udskriv debat
Vestlige indvandrere bidrager mest
natty
milex skrev:
Natty,
refererer til flg. udsagn:

1. Han er ikke vestlig og de fleste taxaførere er ikke af vestlig herkomst, men per automatik bidrager de jo ikke med noget til landet.
Hvis de så også er af muslimsk herkomst trækker de sikkert den skat de betaler fra i skat, jeg kender dem, de æder pizza, halal, sharwama og andet ulækkert "ikke dansk gris" fra en træmmestald.

2. Hvad er det nu også for noget? I deres hjemlande er det sikkert normalt at deres maddyr, går ude og skaber i jorden, underudviklede som de er, men her ved vi jo heldigvis at det er bedre at dyrene og f.eks. kyllingerne får syreødelagt deres "fødder" af gæret lort. Det gør nemlig ikke noget at dyrene bliver tortureret i levende tilstand, for det er meget mere humant end en halalslagtning, når dyret skal dø, jeg mener har jeg ikke ret?...det synes jeg godt man kunne tænke lidt over,.....host,,,.host

ad 1. mig bekendt kan man ikke trække 'skat fra i skat'. Det kunne man for 40 år siden. Er desværre afskaffet med kildeskattens indførelse. Selvfølgelig bidrager de til DK i og med de lovligt arbejder her.

ad 2. giver for mig ingen mening. Og lix-tallet er højere end EB's. :-)

Jeg er den første til at beklage. Jeg er selv den første til at skrive at man ikke skal bruge ironi og sarkasme i et diskutionsforum, og så er jeg selv faldt lige i. Jeg prøvede at ankueligegøre nogle paradokser. Ha en godt aften og nat og søndag med.

natty
Ligemeget hvad er det sgu dejligt at vi har kunnet diskutere ordenligt iaftan, også selvom vi/jeg kan være lidt hårde, uden at vi kalder hinanden for idioter og lignende. God nat igen Pfft

milex
nice

natty
Selv nice milex

milex
ironi/sarkasme er svær - specielt det skrevne.

Kan godt se din pointe ved nærlæsnig - og forklaring.

thaikurt1
Bor de i enklaver? Og hvor mange bor integreret i det lokale samfund. Bor de lige som på Solkysten i små skandinaviske eller danske enklaver? Ville være interessant at få en statestik på.

natty

Jeg har valgt at bosætte mig hvor der bo andre fanglanger og thai.

Jeg har prøvet at bo danske enklaver men valgt at flytte kun ikke klare danskerne måde at opføre sig over for hinanden.

Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."

http://nej
Saendaeng
Kent27 skrev:
vandango skrev:
Kent27 skrev:
Der er da ubestridt et had til farangs fra en stor del af Thailands befolkning.
Vi ville jo også hade dem, hvis de kom til Danmark og opførte sig på samme måde (altså som stereotypen på en farang i Pattaya).

Jeg er da kommet godt rundt i Thailand efterhånden, har mødt gæstfrihed og venlighed fra befolkningen på landet og i byerne, har også gået godt til den i Pattaya.
Jeg har kun haft gode oplevelser, hvor end jeg har færdes i Thailand.

Hvad har du oplevet kent27? - og hvad skete der du da du fik nogle dårlige oplevelser?

Jeg skal ikke knuse dine illusioner. Hold du bare øjne og især ører lukkede.
Det er simpel logik. Kom der kæmpe thai-matroner til Danmark og købte unge danske mænd og opførte sig som den typiske Pattaya-sexturist, så ville der nok også opstå et had til dem.

Men lev du bare videre i din forestilling om LOS.

Jeg tror ikke vandango har nogle illusioner om LOS. Selvfølgelig er der thaier som ikke kan lide udlændinge.
Sådan er det i alle lande , hvorfor skulle Thailand være anderledes.
Men mange steder kan de nu også lide udlændinge.Det er jo ikke alle der sidder på bar fra morgen til aftenSmile

Men tænke at næsten alle thaier hader udlændinge , Så har du oplevet noget jeg ikke kender til.
Udlændinge kan vi også kategorisere i Thailand som vi jo selv gør i Danmark!!
Thaier er ikke særlig glad for folk fra de omkringliggende lande. Samt muslimer.
Ligesom mange i Danmark ikke kan lide dem fra mellemøsten. Der er jo statistik på om hvor meget de bidrager med.

Gerneralt udlændinge der bor rundt om i Thailand betaler jo nok deres del til samfundet.
Jeg ved at det gør jeg selv.
Michael B Kristensen

http://www.globalwindservice.com
b_j3ns3n
natty skrev:
hej b_j3ns3n

Måske har jeg givet et forkert indtryk, men jeg mener hverken at alle thaier hader faranger eller at muslimer skal ud af Danmark, troede jeg havde det gjort det klart i mine indlæg i forskellige tråde.
Jeg prøvede faktisk at udtrykke det modsatte, men prøvede også at skrive at når man ikke kender hinanden, opstår der urationel fremmed og klassefrygt

Hej natty
Jeg er slet ikke i tvivl om hvad der står i dine indlæg, mit indlæg blev skrevet i al hast, og der manglede noget før at det var til at forstå.. så undskyld ulejligheden Wink

b_j3ns3n skrev:
Måske er det kun mig men jeg kan se et mønster her, de samme profiler som tror alle thaiér hader faranger, er sørme også dem som i en anden tråd gav udtryk for at alle muslimer skal ud af danmark..

hvad er det man siger.. tyv tror hver mand stjæler.

Ja i min iver for at få skrevet mit indlæg inden ungen skulle i bad, fik jeg skrevet forkert.. det der skulle ha stået var:
Måske er det kun mig, men jeg tror vi kan se et mønster her, det er sikkert de profiler som tror alle thaiér hader faranger, som i en anden tråd gav udtryk for at alle muslimer skal ud af danmark.

hvad er det man siger.. tyv tror hver mand stjæler.
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv

TG950
swed skrev:
De vestlige er bla sigøjnere , polakker , rumænere , russere , lettere, litauere så de er velkommende Smile

giver ikke 5 potter p*i*s for den omtalte statistik tvært imod.

har aldrig hørt om sigøjner / romaer bidrager til samfundet, tvært imod.

polakker>rumæner>russer>letter>litauere bidrager vist heller ikke så meget, de går kun op i skattefradrags tænkning, men gudskelov er loven lavet om så der max. kan fradrages op til 50.000 Dkr. mod førhen 200.000 Dkr. ( om året )

det var en god fidus den der med dobbelt husførelses fradrag ( 650 Dkr. om dagen ) førhen, nu kun 137 Dkr. pr. dag.

nok også derfor at så mange rejeser hjem igen for tiden.

der imod tror jeg at at det asiatiske folk er mere lønsomme for det danske samfund, det tror jeg ud fra den bagrund at hovedparten ( asiater ) som jeg har kendskab til har et normalt job og betaler hvad der skal betales til det danske samfund, der er dog visse undtagelser som jeg kender der ikke bidrager med noget, men det er meget få.

Esben
b_j3ns3n skrev:
Det kan være også skulle smide alle etniske danskere ud sammen med muslimerne da de også koster penge.. Pfft

Hvor en indvandrer fra et ikke-vestligt land koster 29.598 kr. årligt, koster en etnisk dansker 5.470 kr. om året. Indvandrere fra vestlige lande er til gengæld en rigtig god forretning. De bidrager med 13.522 kr. årligt til statskassen.

Jamen HALLO
hvis alle Dansker koster penge, hvorfor så ikke be alle flytte ud af landet, give Danmark til Peter Brixtofte og Låsby Svensen, så lad dem leje det hele ud, eller hvad de nu kan finde på.

For hvis det regnestykke passer, gå Dk alligevel fallit, og vi kan give landet til IKKE vestlig invandre, og lad dem arbejde og betal skat, mens ALLE vi etnisk Dansker sidder i solen, og laver ingenting mens vi får penge fra DK a/s.

Og hvad er et vestelig land???? På nogle punkter er Thailand langt foran Dk. Id kort med foto og finger aftryk, prøv lige at indføre det i Dk og tilfør en DNA test, så kriminel bliver straffet, vestelig eller muhamedaner.

Peter Brixtofte drikker jo bare alle pengene i rødvin

Saendaeng
ABEKATTEN skrev:
Peter Brixtofte drikker jo bare alle pengene i rødvin

CheersCheersCheersCheersCheersCheersCheersCheersCheersCheersCheers

Brixtofte og kammerater !

Har fjernet nogle symboler der gjorde tråden ulæselig.

Admin.
Redigeret af John d. 09/08-2010 06:22
Michael B Kristensen

http://www.globalwindservice.com
Spring til debat: