Se indlæg
 Udskriv debat
gratis dating
kvindemin
mener du ham the white trash der gik på lokum, for de andre i filmen var da noget af det mest usexet jeg har set længe
jeg er ikke perfekt, men faktisk så tæt på, at det skræmmer mig!!
------------------------------------------------------------
you dont pay to fuck them, you pay them to leave

rydski
pophaar skrev:
Som guruen PL påpeger er det blevet 20 % dyrere i thailand.
(Ja vores fælles veninde Lek er jo taget hjem)
Så derfor kigger vi nok efter et 1000 baht hotel.
Pudsig du omtaler soi 2 der har vi nemlig sabai Lodge i tankerne. er det ellers en fin soi med gang i sagerne og sang i gaderne ?

Jeg bor på Sabai lodge lige nu, det er sgu okay med gratis internet og i rolige omgivelser, der er godt gang i den på hjørnet af 2.road og soi 2 og et stykke ned, så kommer hotellet og ikke mere lir i soi 2

betaler 1250 og har ikke fundet noget at klage over endnu, faktisk kun positive oplevelser og kommer sikkert igen....

vandango
kvindemin skrev:
hehe, hvorfra ved du, de er bedre ?

har du tjekket efter puttehønen, måske hun leder der efter en bedre halvdel BVDr

Det ved jeg heller ikke, tror ikke at der er mange faranger der har haft et længerevarende forhold til disse love sites piger.

Tror i sidste ende, at de fleste bedre fungerende forhold/ægteskab er mellem prostituerede barpiger og farang's.

vandango
sabai sabai skrev:
vandango skrev:
Jeg er da ligeglad med værelse eller ej, når jeg guffer i ungt thaipussy, er jeg da bare lykkelig.

Men nu er festen slut - men stadigvæk enormt ungt kød, men puthønen vil jeg gerne være sammen med fremover.

17 år er der imellem os.

Endelig en der tør sige , hvad det hele drejer sig om !Yo baby

Som fruen sagde da hun bad mig om at blive hendes mand, gå du bare ud og leg med pigerne i Pattaya, men der er ingen der har noget at give dig, det bliver dyrt for dig i det lange løb.

Og gud hvor har hun ret, de har intet andet end det der sidder i mellem benene.
Og tænk på hvor mange der sender penge til dem, og tænk på hvor mange der også har giftet sig med dem.

Bvdr.................. Hammer

vandango
donis5 skrev:
Chat er vel egentlig ikke så dumt, hvis du får chattet med hende på webcam, så du kan se der ikke er 4 fætre der hjælper til, så har du jo en rimelig sikkerhed for tøsen rent faktisk kan engelsk, hvilket kan være en fordel !!!!

Men når det er sagt, så husk alt der skrives er løgn og latin, det er jo ikke svært at lyve når du er bag skærmen, du gør det også selv, og husk at Thaier i forvejen ikke er sky for at lyve så det groft sagt er det der skrives intet værd.

Hvis jeg skulle lede på nettet efter en afløser, så ville jeg KUN gå efter udseendet. hvis udseendet ikke var nok ville jeg nok gøre lidt ud af at mødes med tøsen uden vi skulle giftes ( ja der er jo mange der næsten aftaler de skal giftes online )

Helt og lykke

Har set pigerne sidde med webcam på internetcafeerne på Pattaya Klang.
Deres mænd og venner sidder og griner over den dumme falang, der skal malkes for penge.

PL
Jeg har på en netcafe i Ramkhamhaeng Soi 21 set en prof sidde og jonglere med 4 fyre på skærmen på en gang, den ene sad med bukserne nede og filede løs på "moi"!

Det var et job, hun havde et par mobiler liggende, notesbog, "Hello-Kitty" pung, mad og kanom i læssevis, utroligt hvad hun ku´ klare.

Joh, der er masser af resourser, gå på mod og opfindsomhed til at undgå alt for meget hårdt arbejde til 200 Baht om dagen!

PL
Redigeret af PL d. 03/07-2010 00:18

vandango
Ja de er dygtige, og fortjener alt hvad de kan malke ud af de giftelystne falangs............

MM
Det er sq ikke kun pigerne, som vil malke dig for penge mm, tag nu min kones nabo, den helveds man af en polibetjent og blærerøv han er, prøver at nasse smøger og thai whiskey, indtil jeg købte en pakke 10baht rulletobak, og sagde at konen havde min pung (løgn), så stoppede tiggeriet pludselig.Til hest

http://mhhm.dk/sveg
lung
vandango:
de har intet andet end det der sidder i mellem benene.

og det er da ved gud også det eneste vi har brug for Yo baby

rinpoche
vandango skrev:

Men hvis jeg ikke tager fejl, er jeg nok den eneste her på DTW, der har fundet kærligheden i Thailand, hvor min velhavende kæreste har valgt mig ud fra, at hun ønsker at dele sit liv med mig.

.

Ligesom din forrige?

Vandango, et eller andet sted har jeg lidt ondt af dig.
Du befinder dig nu i lala-land. I et stadie af virkelighedsfornægtelse. Nyd det mens det varer.
Det gjorde du vist også sidste gang med din forrige.
Jeg finder det også interessant, at du er så fokuseret på hendes velstand, som du ynder at plastre over hele websiden.
Vi er alle forskellige, men til din afgrundsdybe forundring er der nogle af os, der går efter andre kvaliteter.
Du og et tidligere medlem her på dtw (ingen navne nævnt, ingen navne glemt) tager efterhånden prisen for at lufte imaginær velstand.

Om højst 6 måneder, er der en ny "puthøne" og du er igen ude på "markedet".

Hvis det ikke var så forudsigeligt, var det faktisk mildt morsomt.

Vandango er slet ikke klar over, det er ham der er udset til at være "puthøne", og endda lægge guldæg.LOL LOL

PL
Ja, det bliver det rene gok-gok, ikke?Grin

Det var da en rigtig" familie-avatar" du har ABEKATTEN, hvem er de smukke mennesker?Wink

PL
Redigeret af PL d. 03/07-2010 02:43

Du har vist mødt dem begge før, PL.

PL
Ja, men havde helt glemt hvor smukke de er.Wink

PL

Jake
En sjov lille historie: Jeg endte på et såkaldt Gratis Dating Site, da det jo var langt billigere end 100 kr om md til et betalingssite. Så blev jeg gift med en fra det "gratis" dating-site og det var ikke gratis ;-)

PL
He-he!

Kald det "driftsomkostninger" - gad vide om de kan afskrives/trækkes fra i skat?

Grin

PL

kvindemin
Jake skrev:
En sjov lille historie: Jeg endte på et såkaldt Gratis Dating Site, da det jo var langt billigere end 100 kr om md til et betalingssite. Så blev jeg gift med en fra det "gratis" dating-site og det var ikke gratis ;-)

trøst dig med, du sparede de 100.kr Rolll
jeg er ikke perfekt, men faktisk så tæt på, at det skræmmer mig!!
------------------------------------------------------------
you dont pay to fuck them, you pay them to leave

vandango
rinpoche skrev:
vandango skrev:

Men hvis jeg ikke tager fejl, er jeg nok den eneste her på DTW, der har fundet kærligheden i Thailand, hvor min velhavende kæreste har valgt mig ud fra, at hun ønsker at dele sit liv med mig.

.

Om højst 6 måneder, er der en ny "puthøne" og du er igen ude på "markedet".

Hvis det ikke var så forudsigeligt, var det faktisk mildt morsomt.

Skal vælge lottotal til onsdagslotto, må jeg låne din krystalkugle? Pfft

vandango
ABEKATTEN skrev:
Vandango er slet ikke klar over, det er ham der er udset til at være "puthøne", og endda lægge guldæg.LOL LOL

Ok de guldæg er lagt, hun bruger penge som enhver anden dansk kvinde. Sad

TG950
måske det er mig som er dum, men jeg har aldrig hørt om gratis dating tvært imod.

[img]http://www.torbengeist.dk/TG-Animationer-d/Penge-59/TG-Penge-5a.gif[/img] is not a valid Image.

Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først.

Bvdrrr både store & små stavefejl kan forekomme BVDr

livet forståes forlæns, leves baglæns.

Brug ikke dagen på at se dig tilbage,
Du skal alligevel ikke den vej.....
Lev med de beslutninger du tager,
også selv om andre ikke acceptere det

Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel..

Spring til debat: