Se indlæg|
forsvundne dokumenter
|
|
| clausenberg |
Lagt på d. 15/06-2010 13:20
|
|
Begynder ![]() Antal indlæg: 12 |
min forlovedes dokumenter er forsvundet i posten. Alle dokumenter er valideret som de skal. Men men men de er sendt fra thailand og ikke kommet vil danmark. Har nogen prøvet det eller er der nogle af jer der har nogle gode råd. Der er 3 uger tilbage af turist visum, så vi har travlt. Pga. Optøjerne i bangkok er dokumenterne i forvejen forsinktet mere end en måned. Øv vi er kede af det. Please hjælp. Kop kun maak krap. . . . . . . lykkelig gift og familie sammenført.......
![]() |
|
|
|
| Saendaeng |
Lagt på d. 15/06-2010 13:38
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1277 |
I har ikke sendt det som anbefalet. Skulle gerne kunne trackes.
Michael B Kristensen
|
|
|
|
|
Lagt på d. 15/06-2010 14:51
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
prøv at høre om de har kopier de kan sende til jer, evt over email. |
|
|
|
| clydehaumann |
Lagt på d. 15/06-2010 15:24
|
![]() Antal indlæg: 1145 |
Hvis du kan give mig oplysninger om hvornår, hvorfra og hvordan dokumenterne er afsendt vil vi meget gerne forsøge at opspore dokumenterne for jer. Dansk Thai Sprogskole underviser i dansk på en måde der kan forståes. Har over 20 års erfaring i sprogundervisning.
Vi hjælper selvfølgelig gerne med visumansøgning og familiesammenføring. Har 8 års erfaring. Visum Hjælp. GRATIS Undervisning. SE VORES HJEMMESIDE. http://thaidanishservice.com https://www.facebook.com/groups/danskthaisprogskole/ |
|
|
|
| clausenberg |
Lagt på d. 15/06-2010 17:56
|
|
Begynder ![]() Antal indlæg: 12 |
hey. Tak for jeres råd. Kære clyde jeg ringer til oversættels firmaet igen i morgen og forsøger at få flere oplysninger og så skriver jeg til dig på hjemme siden. Tusinde tak. Kh claus og sairung
lykkelig gift og familie sammenført.......
![]() |
|
|
|
| Robert Kronberg |
Lagt på d. 15/06-2010 18:30
|
![]() Antal indlæg: 3779 |
clausenberg skrev: hey. Tak for jeres råd. Kære clyde jeg ringer til oversættels firmaet igen i morgen og forsøger at få flere oplysninger og så skriver jeg til dig på hjemme siden. Tusinde tak. Kh claus og sairung Hvis det er oversætteren, der har sendt papirerne, og de endnu ikke er dukket op, så er mit gæt, at de blot har været forsinkede på bedste Thai-vis, og derfor ikke vil indrømme det. Så hvis mit gæt er korrekt, så er papirerne ikke forsvundet, men kommer, når oversætteren har taget sig sammen... Derfor skal du passe på, hvordan du takler samtalen med oversætteren, for presser du ham/hende for meget, så bliver de jo "nødt til at smide dine ting ud", så du ikke opdager, at de blot har udskudt arbejdet. Hilsen, Robert Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group - Visum til Danmark - Consular Services Asia "Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman, hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel, men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget." |
|
|
|
| TG950 |
Lagt på d. 15/06-2010 19:42
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1670 |
Saendaeng skrev: I har ikke sendt det som anbefalet. Skulle gerne kunne trackes. eller brug et kurer firma som f.eks. FedeX. flot gestus af Clyde, at ville hjælpe jer tag imod hjælpen også selv om det skulle koste et par Bht. ører og så ellers at det lykkes for jer. Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først. både store & små stavefejl kan forekomme ![]() livet forståes forlæns, leves baglæns. Brug ikke dagen på at se dig tilbage, Du skal alligevel ikke den vej..... Lev med de beslutninger du tager, også selv om andre ikke acceptere det Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel.. |
|
|
|
| Thjaa |
Lagt på d. 15/06-2010 20:17
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 644 |
derfor bruger jeg kun UPS og sendt som ragrastarte !!
Livet er forkort til store problemmer
|
|
|
|
| TG950 |
Lagt på d. 15/06-2010 20:28
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1670 |
thjaa skrev: derfor bruger jeg kun UPS og sendt som ragrastarte !! ragrastarte = ?? Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først. både store & små stavefejl kan forekomme ![]() livet forståes forlæns, leves baglæns. Brug ikke dagen på at se dig tilbage, Du skal alligevel ikke den vej..... Lev med de beslutninger du tager, også selv om andre ikke acceptere det Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel.. |
|
|
|
| Saendaeng |
Lagt på d. 16/06-2010 00:09
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1277 |
TG950 skrev: thjaa skrev: derfor bruger jeg kun UPS og sendt som ragrastarte !! ragrastarte = ?? Registreret Michael B Kristensen
|
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.