Se indlæg
 Udskriv debat
Billigste pariode
K K
ok super! tak skal i have!Grin

K K
ok super! tak skal i have!Grin

K K
jeg tænker på hvad er billigste mellem thaitravel og Kuoni??

surin
de sælger begge billeter til thailand thai travel skulle være de billigste med thai airways.
forde de sælger såkaldte etniske billeter. d.v.s. specielle billeter til thailændere der vil hjem på besøg.
thai travel sælger også disse billeter til danskere med de er for grove med prisen så de sidste 3 gange jeg har købt billeter så har kuoni i hillerød fundet de samme billeter med thai airways billigere end thai travel hos kuoni i hillerød

Frank
Kuoni burde næsten betale for reklamen her på siden...

Davser
Ja kouni burde gi siden et tilskud som reklame olads
Men jeg kan stadig ikke se det er billigere med kuoni
Jesper gir 6400.kr. med kuoni
jeg gir 6.220 hos thai trawel og min er en 3 måneders billet,og vi er derude i den samme tid.
Så ifølge min regnestok er min da lidt billigere ,men ok jeg er ikke så god til at regne
feriebamsen

surin
jeg fik pris hos thai-travel til 6200 kr men tjekkede hos kuoni og fik på samme afgange en pris på 6100 kr ok det er kun 100 kr sparet men tænk lige over at thai-travel sælger etniske billeter som thai-airways sælger billigere til dem for at thaier kan rejse hjem til en god pris og hvad sker der thai-travel sidder og sælger billeterne til normal pris for så selv at scorer det vi andre skulle have sparet

jager
jeg forhørte mig hos thai travel for 2 uger sider, omkring en billet i novenber, det kunne de ikke klare, vidste i de kun solgte billetter fra thai airways, jeg mådte desværre købe en noget dyre SAS billet.

det undre mig bare at de ikke sælger fra andre flyselskaber.

jeg har før sparet en del ved at købe fra DSB best bay, men de er ikke billiger i øjeblikket, desværre.

jeg skal love for der er mange der skal hjem til loi katong.

jager

surin
har du forhørt dig hos kuoni hvis du beder om at tale med peer fromberg så er han kanon dygtig til at finde pladser

jager
thai travel havde 3 ledige sæder tilbage på datoer der ikke passede mig, jeg vil gå ud fra at de ville finde en plads til mig, for at tjene penge der er jo derfor de er der.

så jeg fik ind på sas og købte den til 7000 det er til at leve med, jeg vil flyve direkte min tålmodighed er ikke til 4 timer i amsterdam eller helsinki.

jager

surin
helt enig direkte er den eneste måde at flyve på hellere det end de 1000 til 1500 kr billigere
hvis 1500 kr kan vælte feriebugetet så så er det ikke sjovt at være afsted alligevel

jens
Nu er vi jo nogle der bor i jylland (størstedelen af DKs befolkning) og der er rejsetiden som regel kortere via amsterdam eller frankfurt

Davser Jens
¨Ja det er vi sikkert klar over at der bor nogen i jylland
men så lige os der bort i omegnen af kbh kan vel godt fortælle hinanden hvor vi køber billigste billetter,
I jylland er der også nogen der sælger billigere end andre
så der burde i så hjælpe hinanden på samme måde
Og det ved jeg der er flere der gør
rejsebamsen

Davser Chang
Ja thai air er ikke hvad det har været
Men du skulle prøve eva -air jeg har hørt at det skulle være godt
OG man er ikke en næringsorg bare fordi man tænker sig lidt om
Jeg ville sgu også godt sidde og vente til 500 i timen,så kunne jeg sidde i flere døgn
feriebamsen

surin
sidst jeg fløg med thai air om sommeren så var prisen 4800 kr og hvis jeg skal se det i foreskel til china med mellem landing i 5 timer så er det jo knap 100 kr i timen der er sparet så vil jeg sku hellere arbejde 5 timer mere her og tjene det dobbelteGrin

surin
det er da fuldt forståligt at jer i det mørke hellere vil tage en billigere tur med mellemlanding uden for kastrup hvis vente tiden er den samme eller længere i kastrup

Hov hov surin heri århus bliver vi kaldt smilets by ligesom thailand bliver kaldt smilets land SmileSmileSmile og heri århus kan vi ånde ikke ligesom jer på djævleøen, det ligner snart bkk i myldretiden SmileSmileSmile

Davser JSH
Så hedder århus jo TOS Town of smiles
ligesom thailand LOS lamd of smiles
Er trafikken blevet så slem derovre,jeg syntes det var rigeligt slemt da jeg lå og kørte rundt i jylland med orkestre og skulle ind i århus og finde parkeringsplads
Så er det jo godt at i kan tage et smut til LOS og hygge jer og få frisk luft ude ved stranden
feriebamsen

surin
ja ja jsh vi bor jo ikke alle i kbh. ligesom det ikke er jer alle der er åhusianere eller???Grin

Jeg tager faktisk toget fra århus til kastrup, synes det er mere behageligt og da jeg ingen bil har betyder det ikke noget for mig når jeg skal til paradisset i hvert fald. Det er lidt være når man skal hjem, det kan godt være lidt surt at man skal igennem hele djævleøen først

Spring til debat: