Se indlæg|
Den Danske Ambasade i Bangkok
|
|
| tastum |
Lagt på d. 09/11-2005 09:32
|
|
Begynder ![]() Antal indlæg: 19 |
paulsenp, ja korrekt konsulatet på Phuket er General-Konsulat, og udsteder dermed også visa, jeg har selv været i kontakt med dem, for at få det bekræftet, da min kæreste skal søge visa, og dermed sparer turen til BKK, MEN, det skal gøres NU i november, det er sidste chance på Phuket, da det er et midlertidigt General-konsulat, som iflg. konsulen dernede Peter Truelsen, lukker medio Januar.
tas-Love Phuket-Kata Beach
|
|
|
|
| MisterM |
Lagt på d. 09/11-2005 13:48
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 471 |
Jeppe skrev: Nu hvor der tales så meget om ambassaden , kunne jeg godt tænke mig af vide om det er muligt at få ens visa fornyet her i Thailand eller skal man hjem og have det , har 1 års visa , og hvis jeg tager en tur til cambodia inden det udløber her til januar, kan det så stadigvæk som det plejer vare 3 måneder inden jeg behøver at tage hjem . er ikke meget for at tage hjem i januar da det er koldt .Jeppe Det har ikke noget med den Danske Ambasade at goere De maa jo kende reglerne men er absolut ikke villig til at vejlede en privat dansk statsborger ![]() Og som Tintin (Han er jo en klog mand ) skriver har de jo andre opgaver![]() Men JA. Hvis du tager til Cambodia og kommer tilbage til Thailand dagen foer dit 1 aars visa udloeber faar du 3 mdr. ekstra altsaa er dit visa faktisk 15 mdr vaerd. ![]() Eller du kan paa Immigrations Kontoret soege et retirement visa (1900 TH og du skal ikke rejse ud af Thailand hver 3 md.Hvis du rejser ud skal du have et Re-entry Visa saa du kan komme tilbage til Thailand
Redigeret af MisterM d. 09/11-2005 16:36 |
|
|
|
| clydehaumann |
Lagt på d. 09/11-2005 15:37
|
![]() Antal indlæg: 1145 |
Mr. M skrev til Jeppe at han ogsaa kan soege om et retierment visa. Dette er selvfoelgeligt rigtigt dersom de oekonomiske forhold er til det. Det er ikke nok at betale de 1900 Baht som det ellers godt kunne fremgaa af Mr. M's indlaeg. Reglerne kan findes her : [url]www.thaivisa.com/318.0.html[/url] Redigeret af John d. 09/11-2005 16:56 Dansk Thai Sprogskole underviser i dansk på en måde der kan forståes. Har over 20 års erfaring i sprogundervisning.
Vi hjælper selvfølgelig gerne med visumansøgning og familiesammenføring. Har 8 års erfaring. Visum Hjælp. GRATIS Undervisning. SE VORES HJEMMESIDE. http://thaidanishservice.com https://www.facebook.com/groups/danskthaisprogskole/ |
|
|
|
| MisterM |
Lagt på d. 09/11-2005 16:31
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 471 |
clydehaumann skrev: Mr. M skrev til Jeppe at han ogsaa kan soege om et retierment visa. Dette er selvfoelgeligt rigtigt dersom de oekonomiske forhold er til det. Det er ikke nok at betale de 1900 Baht som det ellers godt kunne fremgaa af Mr. M's indlaeg. Reglerne kan findes her : [url]www.thaivisa.com/318.0.html - 19k[/url] Du har ret clyde ![]() Man skal dokomenterer en aarlig indtaegt paa ugift/gift paa 800000/400000 Thb. |
|
|
|
| xxxx |
Lagt på d. 09/11-2005 19:01
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1135 |
Hejsa Vedr Ambassaden I Bkk.. om de er gode eller daarlige.. jeg kender ikke andre Ambassader saa. Men man kunne godt faa fornemmelsen af at de keder sig bravt og de dage det er vaerst faar man en elendig service.. Jeg har faaet baade en super service der nede og en oplevelse der burde betyde afskedigelse paa stedet... Jeg har ogsaa proevet at vaere der og faaet beskeden, ... kom igen i morgen de er ude og spille golf.. Og helt aerlig saa bliver jeg godt nok negativ. Le-si |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

er ikke meget for at tage hjem i januar da det er koldt .
) skriver har de jo andre opgaver