Se indlæg
 Udskriv debat
Billigste pariode
K K
Hej jeg vil bare lige hørt om hvornår er det billigste periode at rejse til thailand med thaair?? hvad koster det ca?? jeg har hørt det skulle være i aprill måned passer det?? ca 4000-5000kr??

surin
jeg har rejst i hele juni mrd for 4800 kr billeten blev købt i thaitravel på halmtorvet det sakl dog siges at de sidste 2 år har jeg til rejse i dec. jan. mrd kunnet købe billigere billeter hos kuoni end hos trhai travel

John
Hej

De sidste 4 år har billet prisen omkring påske ligget på 6-6500 kr. hos Thaitravel, i påsken i år fløj jeg med Thai jet gennem Tyrkiet eksperten for omkring 4800 kr. men det var et mindre fly og det havde en mellemlanding i de forenede arabiske emirater på en time.
Så kig på tilbudene hos de forskellige fly/ rejse selskaber, der er penge at spare.

John Grin
john@dansk-thai.dk

http://www.j-s.dk/hus
surin
ja hvis man gider mellemlanding med dertil ventetider nogle gange mere end andre så er der penge at spare somregl fra 800 til 1500 kr pr billet

Davser
Priserne i thai aie plejer at falde i ca midten af april,efter songkran ( thai nytår )
og så mer det også nemmere at få hotelværelser
hilsen rejsebamsen

K K
ja ok det har jeg også hørt. Super Tak skal I have

jc
Hej

Min kone har lige været 10 dage i Bangkok med Thai Airways kr. 4.991

Suk Rak Ning
Hej.
Har lige bestilt flybillet til Thailand d. 10/01 med British airways med en mellemlanding i London, pris : 6.300 skulle jeg have fløjet med ThaiAir var prisen blevet lidt over 8.000.

Jeg venter gerne ca. 2 timer i London og spare så ca. 2.000

Hilsen Suk

Det er en ½ års billet, købt igennem Rejsefeber, den kan ændres 1 gang for 100 euro.....................................................................
Redigeret af Suk Rak Ning d. 22/09-2004 17:37
i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/cooltext78887913.gif

Vogt dig for kopierne - jeg er en original

surin
rejsefeber er mange gange for dyre prøv engang at få prisen hos kuoni de har flere gange vist sig at være billigere end thai-travels såkaldte etniske billeter

jesper_dk
Hejsa, jeg er i Thailand 4 gange om året og Kuoni har altid vist sig at være de billigste specielt med Thai Airways..Så prøv Kuoni næste gang.Jeg flyver til Bangkok den 2 december og har betalt 6400 kr med Thai Airways.
MVH.
Jesper
Redigeret af jesper_dk d. 23/09-2004 00:13

Davser Jesper
Hvorfor har du købt billet hos thai når de er billigere i kouni Grin

surin
bamse bamse kuoni er et rejseselskab som sælger billeter bla. til thai airwaysGrin

jesper_dk
Jeg har købt min billet med Thai Airways igennem Kuoni, hvis du forstår....men det er jo ikke sikkert at du gør det Grin
Jesper

Davser Jesper
Nej det er rigtigt jeg læste det forkert,

hvad kostede billetten så hos thaitravel
vi har købt 3 måneders billet hos thaitravel for 6230 incl den forhøjede brændstofprise og rejser den 29 november
for prosen var den samme hvis vi rejste den første uge i december,men de kunne ikke finde en hjemrejse som passede os.så for at få en måned så var vi nødt til at trække og til november,ævser ellers vill vi ha rejst så vi fik nytår med

Rejsebamsen

jesper_dk
Hej Bamsefarr.
Det er helt ok, at du læste det forkert Grin
Jeg køber faktisk altid kun billet hos Kuoni da jeg ikke gider at mellemlande.Og Kuoni har vist sig altid at være de billigste med billetter til Thai Airways.Jeg betaler gerne et par hundrede kroner extra for at flyve direkte til Bangkok og for den utrolig gode service de har.
MVH.
Jesper

K K
Kuoni??? hvor er det henne? har det hjemmesiden eller tlf nr=?

jesper_dk
Jeg det ligger i Hillerød...deres hjemmeside.. www.kuoni.dk
Og deres tlf nr: 70158063 det har altid været det beste sted for mig at købe billeter.
MVH.
Jesper

Suk Rak Ning
Prøv www.kuoni.dk

Hilsen SukWink

i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/cooltext78887913.gif

Vogt dig for kopierne - jeg er en original

surin
ring til kuoni og tal med peer fromberg han er fantastisk til at finde plads og gode priser

K K
ok super! tak skal i have!Grin

Spring til debat: