Se indlæg|
Nogen der kender en god tandlæge i nærheden af Asoke
|
|
| Ahrendt |
Lagt på d. 06/06-2010 16:19
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 60 |
Har sgu lige brækket en kindtand ![]() Så må nok på briksen imorgen engang |
|
|
|
| Thjaa |
Lagt på d. 06/06-2010 17:01
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 644 |
jeg kender en ragti God i bangkok jeg har selv for en lille uge sigen faade lavet 6 af mine taenner Livet er forkort til store problemmer
|
|
|
|
| kvindemin |
Lagt på d. 06/06-2010 17:11
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 555 |
men du vil bare ikke fortaelle hvad han hedder
jeg er ikke perfekt, men faktisk så tæt på, at det skræmmer mig!!
------------------------------------------------------------ you dont pay to fuck them, you pay them to leave |
|
|
|
| John |
Lagt på d. 06/06-2010 17:50
|
|
Administratorer ![]() Antal indlæg: 2171 |
Jeg har fået lavet 3 kroner og en rodbehandling her: http://www.dental...ontact.htm Jeg og min danske tandlæge har været yderst tilfredse med det udførte. Jeg har tidligere anbefalet dem her på siden, men fik på et tidspunkt negativ respons fra et andet medlem som ikke følte sig godt behandlet. Det er nok 3 år siden jeg har været der, så hvordan de er i dag ved jeg ikke. Men det er ikke ret langt fra Asok. john@dansk-thai.dk
|
|
|
|
| lilleper |
Lagt på d. 06/06-2010 17:56
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 85 |
jeg var på en lille klinik lige efter sheraton sukumwit når du kommer fra asoke forbi sheraton og en lille policeboks der ligger den inde i et hjørne jeg var helt tilfreds med udtagning af min visdomstand |
|
|
|
| Thjaa |
Lagt på d. 06/06-2010 19:25
|
|
thjaa skrev: jeg kender en ragti God i bangkok jeg har selv for en lille uge sigen faade lavet 6 af mine taenner jeg skulle lige finde mit visit kort jeg hade paa dem for at finde ders hjemmesige http://www.dental...linic.com/ jeg vil sige at jeg har ingen ander steder faade saa god behandling og prisen er bestemt ik naade at vare bange for Livet er forkort til store problemmer
|
|
|
|
| Thjaa |
Lagt på d. 06/06-2010 19:31
|
|
P/S jeg vil anbafale at i bruger Dr. Yada Chaiyawat gog til englisk og laver et mega godt arbejt !!! Livet er forkort til store problemmer
|
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.