Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
|
Trusler mod medlemmer af DTW!
|
|
| PL |
Lagt på d. 23/05-2010 11:49
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1424 |
Hva´ siger man til sådan et indlæg? Tråden er nu låst af Admin, så Locturian fik desværre det næstsidste ord i den sag, men fra min side er denne sag IKKE slut. "PL og Sabai Sabai, i er godt nok ikke de skarpeste knive i skuffen. Hvis i nogensinde overvejer at komme tilbage til Thailand, kunne det meget vel tænkes at indlæg som dem i har det så sjovt med nu, kan forfølge jer senere. Og jeg behøver slet ikke fortælle jer hvordan Thailand ser på den slags... Så stop jeres mundlort, ellers kunne der meget hurtigt foretages et par screenshots af DTW, lidt ip-sporing og en anmeldelse til myndighederne i Thailand med jeres navne og adresser. Efterfølgende skal i nok få et spændende næste besøg i Thailand! Gider ikke jeres lort mere, og slet ikke jeres patetiske forsøg på at udstille mig eller det jeg laver." Kommentarer udbedes af Webmaster! PL |
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 23/05-2010 12:18
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2882 |
En trusler som den Locturian her komme med må Webmaster gøre noget ved da det jo også kan ramme andre medlemmer af DTW. At man i kampe hede kan komme til at skrive noget som man så sende fortryder eller er så grov at man må et rød bær. Men at melde andre medlemmer til myndighederne synes jeg er meget groft. |
|
|
|
| Payanak |
Lagt på d. 23/05-2010 12:29
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2597 |
De trusler er det groveste jeg har set. En total udelukkelse fra DTW må absolut være rimeligt. Locturian burde selv anmeldes til myndighederne!!! FØJ!!! |
|
|
|
| Suk |
Lagt på d. 23/05-2010 12:40
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 712 |
Yderst fornuftigt indlaeg Locturian kom med. Trusler, jeg kan ikke se nogen trusler. Jeg er saadan set ogsaa traet af at se og hoere tilsvining af kongehuset osv, ja, jeg fatter ikke hvad PL. og Sabai sabai laver paa denne side...... Locturian. Denne her er fra Ning --------->
|
|
|
|
| ThomasHOL |
Lagt på d. 23/05-2010 12:44
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 264 |
Jeg finder den også direkte usmagelig og utroligt at der ikke i det mindste er givet en advarsel for den. Dog kan jeg berolige de involverede folk med at man ikke bare kan lave en IP search og få oplysninger om den person som har brugt den. Det eneste man får oplysninger om er det firma som ejer IP adressen dvs internet udbyderne. Så skulle de thailandske myndigheder have oplysninger skal de først have udleveret IP adressen fra siden her. Derefter skal de kontakte internet udbyderen. Begge deler er ikke noget man lige får (ok kender ikke til siden her's politik men på mit eget site udleveres IP adresser kun til politiet alle andre må gå rettens vej for at få den slags oplysninger) det samme gælder internet udbyderne. |
|
|
|
| Thongthai |
Lagt på d. 23/05-2010 12:55
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 430 |
Jeg er enig med suk. Jeg syntes Locturian har bidraget til meget her på DTW tværtimod de 2 andre. Jeg syntes webmaster skulle være mere hård med de røde prikker. |
|
|
|
| Suk |
Lagt på d. 23/05-2010 12:57
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 712 |
En roed prik til PL. ville vaere mere passende, da han koere en lukket traad videre.![]() Hans utilfredshed burde han ha' sendt til Webmaster pr, mail eller PB. !!!
|
|
|
|
| juj |
Lagt på d. 23/05-2010 13:04
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 352 |
Fuldstaendig taabeligt at komme med den slags trusler, men typisk Thai wanabeesene hyller op i kor, tag jer en tude kiks og drik et glas maelk, hvis i kan taale det. Luc burde smides ud oejeblikkeligt. Ingen undskyldninger for den slags trusler. |
|
|
|
| Payanak |
Lagt på d. 23/05-2010 13:18
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2597 |
Trusler, jeg kan ikke se nogen trusler. [img]http://www.foedevarestyrelsen.dk/NR/rdonlyres/DC7FCA0A-0156-48D3-B29A-C2AFDF3EFFDB/14952/ikkenavngivet1.jpg[/img] is not a valid Image. |
|
|
|
| Thjaa |
Lagt på d. 23/05-2010 13:27
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 644 |
Naa jeg troge at jeg var det enste der var blevet trat af PL godt at se at jeg ikke er alene om at syns at han brute finde en andet sted at vare Juj jeg vil give dig radt man brute ikke truge selom jeg enlig godt kan forstaa at de han har gjort det jeg har selv fler gang haft loest til at lage min sind koere over mig og har da ogsaa skravet fler indlsad hvor at jeg fik fortalt hvad jeg syns om PL men har dog slette det jeg har skravet foer jeg poste det det enste jeg syns at PL giver til denne forum er at han kan finde udaf at hoppe paa ander folk ider og mening jeg husker godt at han som den foeste svinte mig til for at have tage med konen ind i byen i whet reed toej foere det blev gjort udlovlig for os at tage der ind og vordan PL gik total amok paa at jeg hade gjort det desvere er det ikke mig som styre denne forum for saa hade PL varet en af de foeste der fik beletten ud Livet er forkort til store problemmer
|
|
|
|
| swed |
Lagt på d. 23/05-2010 13:29
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 523 |
Payanak skrev: Trusler, jeg kan ikke se nogen trusler. [img]http://www.foedevarestyrelsen.dk/NR/rdonlyres/DC7FCA0A-0156-48D3-B29A-C2AFDF3EFFDB/14952/ikkenavngivet1.jpg[/img] is not a valid Image. 3 tosser der hygger sig og en der har været smidt ud af DTW utalige gange der gør sig klog , pinsesolen danser sq stadig for nogle
Swed
|
|
|
|
| Locturian |
Lagt på d. 23/05-2010 14:37
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1383 |
haha, sjov tråd! Jamen, piv piv... Så man vil gerne sidde og svine kongehuset til i Thailand, når man sidder hjemme i Danmark, men lukker kajen når man er i Thailand. Vi sidder på et DANSK THAI FORUM hvor en af vores formål er at bidrage til sober information omkring Thailand. Det PL og Sabai Sabai bidrager med kan være direkte skadelig, både for Thailand, men også for de sagesløse førstegangsturister der rejser til Thailand, der måske har læst nogle af de indlæg der er kommet på DTW, der måske bliver forlanledet til at tro at det er ok at himle omkring "abekongen" (referencer til tidligere indlæg lavet af PL og Sabai Sabai) under deres ferier i Thailand. Jeg synes det er fair at jeg kalder jeres kort og siger at nogen (jeg sagde ikke mig) kunne åbne munden og fortælle de Thailandske myndigheder omkring hvad PL og Sabai Sabai sidder og lukker ud af mundgylle. Eller - Det er måske kun herinde i må sidde og spille smarte? Så sig undskyld, træk alle jeres ord tilbage, hvis i da ikke står ved dem? Jeg er blevet så gedin træt af alle de personangreb der er kommet på mig fordi jeg ytrer mig på forummet, og fordi jeg er så FRÆK at promovere et personligt produkt - Uhaha, farligt - at jeg skal undersøges på Google, jeg skal udstilles foran alle med de ting jeg er involveret i - Jeg skal stilles til skue og de ting jeg laver skal forsøges dårliggjort. Det synes jeg fandme er lavt og har intet med fairness at gøre. Fordi jeg poster noget på dette forum, som et medlem, betyder ikke det er OK at udstille mig og min person eller de mennesker jeg omgives eller beskæftiger med mig. I kastede den første sten, jeg siger bare "Ok, hvis det er med den på". Nu har i selv så flot fundet ud af at jeg arbejder med IT - Så kan i vel heller ikke fornægte at jeg har mulighed for at lægge vægt bag mine "trusler". Godt så... Hvis det anses for en trussel at jeg "formidler" jeres ord videre, jamen, så giv mig endelig min første røde prik. Jeg er bare så TRÆT af at I ALTID skal gå efter mig, og ikke det jeg skriver, istedet for at holde tonen sober. I mine mange mange indlæg har sq aldrig været så lav som I formår at være i blot enkelte sætninger. Venter spændt på den næste sviner ! |
|
|
|
| Locturian |
Lagt på d. 23/05-2010 14:47
|
|
Oh, jamen jamen... Normalt er det ikke pænt at udlevere PB sendt privat, så jeg undlader at sætte navn på afsender, men hvem den er fra kan man jo så gætte sig til. Jeg citerer: "Hvis jeg finder ud af at det er sket, så aflægger jeg dig et besøg i Hua Hin, og så bør du ha' et par bodyguards med for din egen skyld! Fucking narrøv...." Burde vist også udløse et rødt bær, no? Og se, DEN DER synes jeg var en trussel, modsat det indlæg jeg kom med ![]() Og så kan berolige med at nej, jeg udlverer ikke folk til nogen. Jeg får det ikke bedre med mig selv af anmelde nogen for noget som helst. Jeg HAR vitterligt bedre ting at tage mig til, men man bør tænke sig OM når man skriver ting på et offentligt forum! Alle kan læse med! Redigeret af Locturian d. 23/05-2010 14:48 |
|
|
|
| kanut |
Lagt på d. 23/05-2010 14:52
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 601 |
Gab-
MAN ARBEJDER FOR AT LEVE
MAN LEVER IKKE FOR AT ARBEJDE ![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 23/05-2010 15:05
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Ja Loc med de indlæg og synspungter og dumsmarte bemærkninger (som dronningen sagde) de lukker ud af røven på nettet kan jeg ikke se de har noget at gøre på denne hjemmeside lindy |
|
|
|
| Lundberg |
Lagt på d. 23/05-2010 15:09
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 82 |
"Spore en IP adresse og udlevere folkene bag den til Thailandske myndigheder" er du på svampe Locturian ??? du kunne ALDRIG og jeg mener ALDRIG finde ud af hvem der stod bag en evt. IP adresse ....for at få den udleveret skulle du have en dommerkendelse og mærkeligt nok tror jeg ikke at de udleverer det til en "ejendoms projekt sælger" i Thailand fordi han har set sig sur på en på DTW .... for øvrigt er det på ingen måde en overtrædelse af dansk straffelov at være kritisk overfor det Thailandske kongehus...har du hørt om ytringsfrihed eller har du allerede fået Thai statsborgerskab ??? Bare at du nævner det udstiller din totale uvidenhed på området
Redigeret af Lundberg d. 23/05-2010 15:13 |
|
|
|
| Locturian |
Lagt på d. 23/05-2010 15:16
|
|
Lundberg skrev: "Spore en IP adresse og udlevere folkene bag den til Thailandske myndigheder" er du på svampe Locturian ??? du kunne ALDRIG og jeg mener ALDRIG finde ud af hvem der stod bag en evt. IP adresse ....for at få den udleveret skulle du have en dommerkendelse og mærkeligt nok tror jeg ikke at de udleverer det til en "ejendoms projekt sælger" i Thailand fordi han har set sig sur på en på DTW .... ![]() Bare at du nævner det udstiller din totale uvidenhed på området ![]() Jeg giver dig helt ret, det er ikke en nem opgave, og ej heller en jeg gider at forfølge. Håbede i min naivitet på at det ville få dem til at stoppe deres royale svineri dog... Min uvidenhed? Tjae, et eller andet lærer man vel når man har arbejdet med IT i 15 år. Men, det var ikke pointen... |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 23/05-2010 15:17
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
Den eneste jeg snart har ondt af er sgu webmaster, tænk sig at holde sådan en webside oppe overfor sådan en børnehave. Fatter ikke han gider, men det må jo vise han er væbnet med tålmodihed, jeg må indrømme jeg havde lukket ned for mange år siden.![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| Robert Kronberg |
Lagt på d. 23/05-2010 15:26
|
![]() Antal indlæg: 3779 |
Jeg vil ikke tage parti i denne sag. Men hvis myndighederne i Thailand finder disse billeder på DTW, så kan de godt finde på at blokere for DTW i Thailand. Det er før set med andre hjemmesider. Det er de faktiske betingelser, som vi, der bor i Thailand, lever under, altså, at adgangen til DTW kan blive lukket herfra, hvis den overskrider loven i Thailand. Abekonger og Muhammedtegninger i ytringsfrihedens navn har jeg intet forhold til, men nogen skal altid betale prisen, og i Muhammedsagen var det noget samhandel, der gik i knuder, og i denne sag her på siden kan prisen blive, at vi, der bor i Thailand, mister adgangen til DTW. Måske er det censur og manglende ytringsfrihed, men det kan jeg bare ikke bruge til noget, og det kan de gule og de røde heller ikke. Desuden tror jeg ikke, at verden bliver et bedre sted pga. karikaturtegninger i Svikmøllen-stil. Svikmøllen er sjov, men man skal nok være dansker for at se det komiske i den. Hilsen, Robert |
|
|
|
| Locturian |
Lagt på d. 23/05-2010 15:36
|
|
Godt indlæg Robert, kan kun give dig ret. Jeg gider ikke bruge mere tid på mundhuggeri nu, jeg forsøgte at sætte en stopper for den tilsvining der foregik, om det lykkedes vil tiden vise. Jeg anmelder ikke nogen, og så er denne tråd slut fra min side... Fortsat god dag til alle
|
|
|
|
Side 1 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.