Se indlæg|
OnFone - Har lige skiftet.
|
|
| phitsanulok |
Lagt på d. 03/05-2010 22:05
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1054 |
God aften. Ville lige dele lidt erfaringer med det nye selskab ONFONE. Jeg havde en mobil liggende og den har nu fået ny operatør :-) Det kører super godt og på telenor's net (sonofon) "Med Fastpris får du fri tale til fastnet & mobil i Danmark og til fastnet i over 70 lande, du får fri SMS, fri MMS og gratis opkaldsafgift" Hvis nogle skulle have interesse så er der link her: https://www.onfon... Links redigeret af Admin, da de overtrådte reglementet. - Admin - Jeg snuppede den billige: Fastpris 5 timer 5 timers fri tale Fri SMS & MMS Gratis opkaldsafgift 149,- pr. måned Kun 74,50 t.o.m juli måned Men der er flere pakker at vælge. Redigeret af Webmaster d. 04/05-2010 15:38 Design dit eget tøj??[url]shirtfreak.dk[/url]
Hus i Thailand??[url]husithailand.dk/[/url] Thai catering??[url]dinthaikok.dk[/url] |
|
|
|
| sabai sabai |
Lagt på d. 03/05-2010 22:49
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1258 |
Syntes nu ikke det er specielt billigt , 25 øre min. og efter Juli 50 øre min. ![]() [img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.
Vil man ikke åbne sine øjne , må man jo åbne sin pung ! |
|
|
|
| phitsanulok |
Lagt på d. 03/05-2010 23:11
|
|
jeg syntes det er fint, men os fordi jeg skriver mange sms og mms og det er helt gratis :-)
Design dit eget tøj??[url]shirtfreak.dk[/url]
Hus i Thailand??[url]husithailand.dk/[/url] Thai catering??[url]dinthaikok.dk[/url] |
|
|
|
| VIP |
Lagt på d. 04/05-2010 04:35
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 567 |
Tak for link.. Har lige bestilt
>>>>>>>Glem ikke at være glad<<<<<<<<
|
|
|
|
| phitsanulok |
Lagt på d. 04/05-2010 15:24
|
|
Selv tak :-) Jeg skal nok holde jer opdateret om hvordan det går. De har iøvrigt også super billigt mobilbredbånd! Se her: https://www.onfon... Links redigeret af Admin, da de overtrådte reglementet. - Admin - Redigeret af Webmaster d. 04/05-2010 15:37 Design dit eget tøj??[url]shirtfreak.dk[/url]
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 04/05-2010 15:35
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
Det er rene affiliat-links. Læs venligst reglementet hvor følgende bla. kan læses: Det er endvidere ikke tilladt at linke til eksterne websider med links, der indeholder en affiliate-kode af den ene eller anden slags. Dette gælder både links til kommercielle websider og til andre sider, hvor det gælder om at få andre ind via affiliate-kode. Således også hvis der ikke forsøges at tjene penge via et link, men blot at skabe trafik til den pågældende webside.
Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| zerocall |
Lagt på d. 21/05-2010 01:06
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 16 |
Hej Alle sammen Vi har lanceret en helt ny mobil service hvorfra i kan ringe til thailand (fastnet og mobil) samt 60 andre destinationer i verden helt gratis . I skal blot ringe ind til vores på 25998899. Det vil koste normal mobil takst at ringe til vores hoved nummer, men derefter er opkaldet til thailand helt gratis. Der er INGEN tilmelding, pinkode, optankning, abonnement, begrænsninger eller skjulte omkostninger. I kan benytte servicen med det samme. Såfremt i har abonnement med gratis taletid vil i også kunne benytte dette til at ringe gratis til thailand. Har i brug for at se flere informationer så kan i finde dette på vores hjemmeside: www.zerocall.com. |
|
|
|
| PL |
Lagt på d. 21/05-2010 01:14
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1424 |
Ellers tak du, jeg beholder Lebara til 0,09 kr. pr. min. til Thailand! PL |
|
|
|
| zerocall |
Lagt på d. 21/05-2010 01:23
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 16 |
Husk at du betaler opkaldsafgift hs lebara på 0,50 -1 kr dvs du skal tale alt fra 5-10 min inden du kan tjene dette hjem. hvis du derimod har en telenor abonnement til 299dkk får du har så mulighed for at ringe til thailand og i dk i 60 timer :-) |
|
|
|
| keniko |
Lagt på d. 21/05-2010 03:14
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 543 |
PL skrev: Ellers tak du, jeg beholder Lebara til 0,09 kr. pr. min. til Thailand! PL ME TO. Iøvrigt taler jeg personligt altid 5-10 min med min kone, når jeg ringer til Thailand. (Hun skal da have en chance for, at forklare mig hvilket/ og hvem det nye familiemedlem er, der nu ligger for døden og trænger til økonomisk lægehjælp!) K.
Du skal ikke lægge puslespil hvis du ikke fatter en brik.
|
|
|
|
|
Lagt på d. 21/05-2010 03:20
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Iøvrigt taler jeg personligt altid 5-10 min med min kone, når jeg ringer til Thailand. (Hun skal da have en chance for, at forklare mig hvilket/ og hvem det nye familiemedlem er, der nu ligger for døden og trænger til økonomisk lægehjælp!) K.
Redigeret af d. 21/05-2010 03:21 |
|
|
|
| VIP |
Lagt på d. 21/05-2010 07:14
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 567 |
Skype - fri tale tid fra din computer, til alle fastnet og mobil telefoner i Thailand, en måned. ca. 30.- dkk. Fremragende kvalitet! >>>>>>>Glem ikke at være glad<<<<<<<<
|
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.