Se indlæg|
hvad nu. . . . . . .
|
|
| clausenberg |
Lagt på d. 15/05-2010 20:10
|
|
Begynder ![]() Antal indlæg: 12 |
er der lige een eller måske flere som lige har du godt svar. . Eller råd i denne lidt " uheldige " situation. Min forlovede er her i danmark og vi skal giftes når hendes papirer er verificerede i thailand. . . . Men men men alle dokumenter mangler lige den sidste velsignelse på ambassaden i bangkok og den er netop blevet lukket pga. Voldsomme kampe lige uden for døren. . . . . Så nu ligger papirene der. . . Oversættelses firmaet har vi lige snakket med og det er kun ambassaden der mangler. . . . Jaw jaw. . Sikkert ikke meget erfaring med dette men jeg håber i ved noget . . Kh claus
lykkelig gift og familie sammenført.......
![]() |
|
|
|
| Clunse |
Lagt på d. 15/05-2010 20:49
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 136 |
Øv, øv, hvilken frustrerende situation for jer - og du føler nok at det kun kan gå for langsomt. Mit råd er at holde et rigtig godt øje med begivenhederne herude og håbe på snarlig ro. For eksempel har den amerikanske ambassade valgt at holde lukket for alle besøgende på mandag, og jeg ville ikke være overrasket, hvis danskerne gjorde nogenlunde det samme. Det er et rent gæt men jeg vil tro, at der vil næppe være andet end minimum personnel på mandag, så tidligst på tirsdag er der nok ikke nogen, der kan give dig en status. Du kan måske også prøve at ringe til Borgerservice i Udenrigsministeriet og høre dem ad om urolighederne påvirker ambassadens sagsgang. Held og lykke med brylluppet. |
|
|
|
| moerk5002 |
Lagt på d. 15/05-2010 23:50
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 384 |
Det bedste ville da nok være at ringe til ambassaden i Bangkok. Netop idag har ambassadøren meddelt at der er midlertidigt lukket, men de sidder ved telefonerne døgnet rundt. De kan måske faxe de underskrevne papirer til de rette instanser. |
|
|
|
|
Lagt på d. 16/05-2010 00:16
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Mon ikke de er fleksible i denne helt specielle tid....alt er jo kaos, og de forstår nok de problemer der fører med ...held og lykke. ![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 16/05-2010 00:24
|
|
det har nok relativ lav prioritet, og det er også weekend nu, men mon ikke det bliver ordnet indenfor de par uger som det plejer at tage. |
|
|
|
| clydehaumann |
Lagt på d. 16/05-2010 03:48
|
![]() Antal indlæg: 1145 |
Hej Clausenberg. Du kan skrive en mail til ambassaden og forklare dem situationen og bede dem sende papirene tl dig på efterkrav eller du kan kontakte os i Thai Integration på mail og vi vil kontakte ambassaden for dig og bede dem sende papirerne for dig. Dansk Thai Sprogskole underviser i dansk på en måde der kan forståes. Har over 20 års erfaring i sprogundervisning.
Vi hjælper selvfølgelig gerne med visumansøgning og familiesammenføring. Har 8 års erfaring. Visum Hjælp. GRATIS Undervisning. SE VORES HJEMMESIDE. http://thaidanishservice.com https://www.facebook.com/groups/danskthaisprogskole/ |
|
|
|
| Robert Kronberg |
Lagt på d. 16/05-2010 17:07
|
![]() Antal indlæg: 3779 |
clausenberg skrev: er der lige een eller måske flere som lige har du godt svar. . Eller råd i denne lidt " uheldige " situation. Min forlovede er her i danmark og vi skal giftes når hendes papirer er verificerede i thailand. . . . Men men men alle dokumenter mangler lige den sidste velsignelse på ambassaden i bangkok og den er netop blevet lukket pga. Voldsomme kampe lige uden for døren. . . . . Så nu ligger papirene der. . . Oversættelses firmaet har vi lige snakket med og det er kun ambassaden der mangler. . . . Jaw jaw. . Sikkert ikke meget erfaring med dette men jeg håber i ved noget . . Kh clausJeg er blevet oplyst, at ambassaden er lukket mandag og tirsdag pga. nationale helligdage, samt situationen taget i betragtning. Hilsen, Robert Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group - Visum til Danmark - Consular Services Asia "Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman, hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel, men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget." |
|
|
|
|
Lagt på d. 17/05-2010 18:02
|
|
et billed her viser at soi'en hvor ambasaden ligger er lukket, i hvert fald i den ene ende. http://tweetphoto... |
|
|
|
| Robert Kronberg |
Lagt på d. 17/05-2010 18:05
|
![]() Antal indlæg: 3779 |
http://maps.googl...55747&z=15 Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group - Visum til Danmark - Consular Services Asia "Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman, hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel, men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget." |
|
|
|
|
Lagt på d. 17/05-2010 23:20
|
|
det var et godt link du kom med der, |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

er der lige een eller måske flere som lige har du godt svar. . Eller råd i denne lidt " uheldige " situation. Min forlovede er her i danmark og vi skal giftes når hendes papirer er verificerede i thailand. . . . Men men men alle dokumenter mangler lige den sidste velsignelse på ambassaden i bangkok og den er netop blevet lukket pga. Voldsomme kampe lige uden for døren. . . . . Så nu ligger papirene der. . . Oversættelses firmaet har vi lige snakket med og det er kun ambassaden der mangler. . . . Jaw jaw. . Sikkert ikke meget erfaring med dette men jeg håber i ved noget . . Kh claus