Se indlæg
 Udskriv debat
2 mødebookere søges til job i Thailand
Bjarne
Primat1980 - gå ikke på DTW, hvis du ikke er forberedt på at blive overfaldet af en horde med paranoia som fællestræk. Nogle ser plattenslagere overalt. Uanset om du er svindler og bedrager eller verdens hæderligste mand, så bliver du skudt ned fra start - bare for en sikkerheds skyld.
Og så er det fantastisk at se skududvekslingen på stave-kundskaber. Normalt er der en meget fair holdning til, at alle skal kunne ytre sig uden underlige kommentarer p.g.a. staveproblemer. Det er åbenbart forbi. Ynkeligt i betragtning af, at stave- og sprogniveauet generelt ikke er imponerende her.

Bjarne

sabai sabai
Man må da sige du lever op til navnet på din nyoprettete Gmail konto. . . Primat1980 . !! Rolll

[img]http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/5/57/Chimpanse.jpg/200px-Chimpanse.jpg[/img] is not a valid Image.

Primater
Fra Wikipedia, den frie encyklopædi
Gå til: navigation, søg
Primater ?

Videnskabelig klassifikation
Rige: Animalia (Dyr)

Række: Chordata (Chordater)

Klasse: Mammalia (Pattedyr)

Orden: Primates (Primater)

Primater (latin Primates) er en orden inden for pattedyrene, der består af halvaber og egentlige aber. Der er ca 350 nulevende primatarter. De lever hovedsageligt i tropisk regnskov i Sydamerika, Afrika og Sydøstasien.

Begreberne "halvabe" og "abe" har basis i traditionel biologisk klassifikation (se evolutionær systematik). En strikt kladistisk klassifikation af primaterne placerer spøgelsesaberne sammen med antropoiderne (aberne), mens de øvrige halvaber-grupper placeres hver for sig.

Gruppen Strepsirrhini består af lemurer fra Madagaskar og af lorier og galagoer i Afrika og Asien. Galagoer kun i Afrika. Gruppen Haplorhini består af spøgelsesaber fra Østasien, østaber i Asien og Afrika, og vestaber i Sydamerika.

Morfologisk adskiller Strepsirrhini sig fra Haplorhini bl.a. ved tapetum lucidum bag nethinden, og ved at have rhinarium og fugtigt filtrum. Begge træk er primitive pattedyrstræk og er fordelagtige for nataktive dyr

Primater tilhørende Haplorhini er næsten alle dagaktive (spøgelsesaber og nataben er nataktive). Væsentlige træk til opdeling af Haplorhini er: vestaber har tre forkindtænder. Østaber har reduceret antallet til to. Vestabers næsebor peger til siden, og østabers nedad. Menneskeaberne er den tidligst udskilte gruppe inden for østaber. Kindtandsmorfologien er mere primitiv (Y5-struktur). Det mest tydelige afledte træk er mangel på hale. De øvrige østaber har bilofodonte tænder og hale.

[img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.

Vil man ikke åbne sine øjne , må man jo åbne sin pung !

Frank
Primat1980 skrev:
Frank skrev:
Primat1980 skrev:
Hej Alle,

Jeg er chokeret. Det tikker ind med ansøgninger og forespørgsler, mens en håndfuld garvede brugere af thai-dansk.dk repitativt og selvbekræftende ytrer sig om ting, de intet ved om. Der vil komme en dag, hvor jeg og andre opdaterer tråden - og da vil I føle jer små. Jeres smålighed skulle I have ladet blive hjemme i Danmark. Trådens umiddelbart lavest begavede, Asda, kan dermed tilføje samme til listen over grunde til at starte virksomhed i Thailand fremfor Danmark. At nogle af jer tilsyneladende har haft dårlig erfaring med andre virksomheder, betyder intet for mit jobopslag. Det siger mere om jer og jeres dømmekraft. Jeg vil nu kontakte administrator og bede vedkommende sætte en stopper for dette hærværk. Hvis ikke det var for den beklageligt indsvindende seriøsitet omkring min tråd, ville jeg spise jer én efter én. Pennen er mægtigere end sværdet - og det er min hobby at uskadeliggøre skvat som jer skriftligt, når I opfører jer tåbeligt. Jeg kunne give jer en kollektiv afklapsning af rang, men jeg vil hellere lade den komme snigende til sommer - med website og hele moletjavsen. Dér, vil det rigtig kunne mærkes indeni Smile

Indledningsvis lægger jeg ikke skjul på at vi skal til at starte webbureau op. Dette betyder at det endnu ikke er sket, men at det er forestående. Hvis andre skulle undre sig, skriver jeg fra min gmail, da vi hverken har website eller emailadresser endnu. Alle øvrige forhold i forbindelse med ansættelser forbliver i dialogen mellem jobsøgende og arbejdsgiver. Hvad havde I dog regnet med?! Det skal garanteret blive bekræftet af de jobsøgende, når vi får sorteret og svaret dem alle. Alle seriøse henvendelser vil selvsagt modtage svar på deres ansøgninger etc..

Sikke dog en farce I fik udviklet mit jobopslag til. I er forklaringen på hvorfor, det kaldes at "rotte" sig sammen. At det skulle vise sig, at et helt rottekuld af garvede fjolser skulle stå i vejen for at poste et seriøst jobopslag, ville jeg aldrig have troet. Men igen - man lærer hver dag. Det virker bare som om, at nogle ikke vil lære. Fido, din tåbe. Klik på mit link: http://www.google...A6tninger, acceptér og kapitulér! En ting har du dog ret i. Jeg er en rigtig flink fyr og de fleste har været meget begejstrede ved at arbejde sammen med mig.

Så blev det alligevel til en lille kollektiv afklapsning. Enjoy Wink

Venlig hilsen

Daniel

Kan du komme med nogle referencer?Smile

Jeg skulle lige til at skrive "Din mor", men jeg må nok hellere lade være...

/Daniel

Det var vist tilstrækkelig dokumentation for at du ikke står for noget som helst andet end svindel og humbug. Smile

Fido
"Google" blev optaget i det danske sprog som udsagnsord af Dansk Sprognævn for nylig.

Hvad i alverden har det med sagen at gøre? Er du vant til at få et klap på kinden af din mor når du har lært et nyt udsagnsord ? Ja, du må meget undskylde men jeg tror de fleste brugere her er voksne mennesker, måske skulle du hellere smutte over på [url]arto.dk[/url]?

Nu du nævner Dansk Sprognævn, så kunne vi jo høre hvad de mener om dit hjemmelavede ord "livsforudsætninger".
Prøv at gå ind på deres hjemmeside [url]www.sproget.dk[/url] og indtast ordet i søgefeltet, herefter trykker du på "Start søgning".

Lad endelig vide hvordan det går Grin
One man's ceiling is another man's floor

PL
Primat1980 skrev:
Fido skrev:
Primat1980 skrev:
Hej Alle,

Jeg er chokeret. Det tikker ind med ansøgninger og forespørgsler, mens en håndfuld garvede brugere af thai-dansk.dk repitativt og selvbekræftende ytrer sig om ting, de intet ved om. Der vil komme en dag, hvor jeg og andre opdaterer tråden - og da vil I føle jer små. Jeres smålighed skulle I have ladet blive hjemme i Danmark. Trådens umiddelbart lavest begavede, Asda, kan dermed tilføje samme til listen over grunde til at starte virksomhed i Thailand fremfor Danmark. At nogle af jer tilsyneladende har haft dårlig erfaring med andre virksomheder, betyder intet for mit jobopslag. Det siger mere om jer og jeres dømmekraft. Jeg vil nu kontakte administrator og bede vedkommende sætte en stopper for dette hærværk. Hvis ikke det var for den beklageligt indsvindende seriøsitet omkring min tråd, ville jeg spise jer én efter én. Pennen er mægtigere end sværdet - og det er min hobby at uskadeliggøre skvat som jer skriftligt, når I opfører jer tåbeligt. Jeg kunne give jer en kollektiv afklapsning af rang, men jeg vil hellere lade den komme snigende til sommer - med website og hele moletjavsen. Dér, vil det rigtig kunne mærkes indeni Smile

Indledningsvis lægger jeg ikke skjul på at vi skal til at starte webbureau op. Dette betyder at det endnu ikke er sket, men at det er forestående. Hvis andre skulle undre sig, skriver jeg fra min gmail, da vi hverken har website eller emailadresser endnu. Alle øvrige forhold i forbindelse med ansættelser forbliver i dialogen mellem jobsøgende og arbejdsgiver. Hvad havde I dog regnet med?! Det skal garanteret blive bekræftet af de jobsøgende, når vi får sorteret og svaret dem alle. Alle seriøse henvendelser vil selvsagt modtage svar på deres ansøgninger etc..

Sikke dog en farce I fik udviklet mit jobopslag til. I er forklaringen på hvorfor, det kaldes at "rotte" sig sammen. At det skulle vise sig, at et helt rottekuld af garvede fjolser skulle stå i vejen for at poste et seriøst jobopslag, ville jeg aldrig have troet. Men igen - man lærer hver dag. Det virker bare som om, at nogle ikke vil lære. Fido, din tåbe. Klik på mit link: http://www.google...A6tninger, acceptér og kapitulér! En ting har du dog ret i. Jeg er en rigtig flink fyr og de fleste har været meget begejstrede ved at arbejde sammen med mig.

Venlig hilsen

Daniel

Der er næppe nogen her på DTW der føler sig afklapset af dig - snarere underholdt. Det er altid morsomt når Curling-generationen fører sig frem uden at have far og mor med som back-up.
Siden hvornår er google blevet en autoritet ud i det danske sprog?

Grin

Det har været min intention at underholde hele vejen igennem. Det gør det mere fordøjeligt for læseren, når denne skal gnave sig igennem en sidelang afklapsning. Latterliggørelsen af dig står du efterhånden selv for. Ser du, jeg behøver ikke engang forsøge at være morsom herunder.

"Google" blev optaget i det danske sprog som udsagnsord af Dansk Sprognævn for nylig.

Du forsætter bare, hvor du slap, Einstein.

/Daniel

Tror faktisk ikke du fatter en hujende fis Daniel!

Hvornår er Google - søgemaskinen Google - blevet en autoritet udi det danske sprog?

At man kan finde det mærkværdige ord på maskinen - betyder jo ikke at det er korrekt dansk!

"Curling-generationen"! - den var go'...

Må håbe Mor og Far også kan feje op efter det lort du evtl. laver...

PL
Redigeret af PL d. 13/05-2010 18:12

Primat1980 skrev:
Hej Alle,

Venlig hilsen

Daniel

hvorfor svarer Primat1980 ikke på de spørgsmål der er stillet, i stedet kommer han med længere smøre der virker som om han har fået storhedsvanvid.
forklar om lønforhold, produkt, og firma navn.
en hjemmeside koster vel ikke meget mere end det du får i uge lommepenge, så den må du da hurtigt kunne starte op.

Men en tak skal Primat1980 da have, for at havde lavet en tråd om et urealistisk projekt, som vi andre kan grine af, hvilket er ved at værre en god vane herinde, hver gang der er en forlænget helligdags weekend.

Asda
Primat1980 skrev:
....... mens en håndfuld garvede brugere af thai-dansk.dk repitativt og selvbekræftende ytrer sig om ting, de intet ved om. Der vil komme en dag, hvor jeg og andre opdaterer tråden - og da vil I føle jer små. Jeres smålighed skulle I have ladet blive hjemme i Danmark. Trådens umiddelbart lavest begavede, Asda, kan dermed tilføje samme til listen over grunde til at starte virksomhed i Thailand fremfor Danmark. .......

Tak for det. Smile

Men du skjuler jo åbenbart noget siden du bliver hidsig og forsøger at nedgøre alle.

Jeg mener folk har ret til at være kritiske især når jeg der er så lavtbegavet læser dine indlæg, jeg kunne jo nemt blive snødt af din gode formuleringevne.

PS Har du ikke stavet repitativt forkert Wink eller er det et fremmedord der ikke står i min ordbog....... Bla bla bla

PPS Undskyld Danmark. Det er min skyld at alle virksomheder flygter til Thailand Big eyes
Smile

Frank
Primat. Det navn passer vel egentligt fint.

Asda
Glem venligst mit PS i sidste indlæg. Jeg har kigget i den udvidet ordbog for lavt begavede personer Wink
Smile

Frank
Nu bliver jeg nysgerrig. Hvad betyder repitativ egentlig?Smile

Fido
Frank skrev:

Mon ikke du får svaret når primaten vender tilbage for at straffe de formastelige ....

"Der vil komme en dag, hvor jeg og andre opdaterer tråden - og da vil I føle jer små."

rol LOL LOL Rolll

Asda
Frank skrev:

Jeg tror at primaten1980 mener repetitive som er et engelsk ord der betyder: gentagende... Bla bla bla
Men det ved jeg jo selvfølgelig, ikke da jeg er noget primitiv eller dum eller hvad han nu kaldte mig sidste gang Wink
Smile

TG950
bliver mere & mere overbevist om at det atter er et forsøg fra vores kære AJ ( Anders Jensen > Golden Heart ) på
at slå sig løs på DTW igen Rolll
Redigeret af TG950 d. 13/05-2010 19:25
Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først.

Bvdrrr både store & små stavefejl kan forekomme BVDr

livet forståes forlæns, leves baglæns.

Brug ikke dagen på at se dig tilbage,
Du skal alligevel ikke den vej.....
Lev med de beslutninger du tager,
også selv om andre ikke acceptere det

Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel..

Lundberg
IGEN og IGEN og IGEN bliver der bedt om dokumentation og hvad giver han os ???VARM LUFT og INTET absolut INTET konkret. Der bliver snakket udenom konstant.
lad mig se ....svar bare på et enkelt spørgsmål

Hvorfor skal man arbejde i Thailand med danske kunder til danske lønninger når arbejdskraften er lige så let at få her hjemme ????
Kan du svare på det eller bliver det endnu en gang varm luft ???

Fido
Asda skrev:
Frank skrev:

Jeg tror at primaten1980 mener repetitive som er et engelsk ord der betyder: gentagende... Bla bla bla
Men det ved jeg jo selvfølgelig, ikke da jeg er noget primitiv eller dum eller hvad han nu kaldte mig sidste gang Wink

En søgning hos Dansk Sprognævn giver følgende resultat:

Søgeresultat

Du har søgt efter: repitativ
Mente du: recitativ| repetitiv| meditativ|

Hehe-guy

Asda
Fido skrev:
Asda skrev:
Frank skrev:

En søgning hos Dansk Sprognævn giver følgende resultat:

Søgeresultat

Du har søgt efter: repitativ
Mente du: recitativ| repetitiv| meditativ|

Hehe-guy

Tak Fido.
Han mener åbenbart repetitiv som er det samme som repetitive på engelsk der betyder: gentagende Smile

Så blev vi klogere. Smile
Smile

Primat1980
Fido skrev:

Hvad i alverden har det med sagen at gøre? Er du vant til at få et klap på kinden af din mor når du har lært et nyt udsagnsord ? Ja, du må meget undskylde men jeg tror de fleste brugere her er voksne mennesker, måske skulle du hellere smutte over på [url]arto.dk[/url]?

Nu du nævner Dansk Sprognævn, så kunne vi jo høre hvad de mener om dit hjemmelavede ord "livsforudsætninger".
Prøv at gå ind på deres hjemmeside [url]www.sproget.dk[/url] og indtast ordet i søgefeltet, herefter trykker du på "Start søgning".

Lad endelig vide hvordan det går Grin

Til Fido. Det går fint! Hvad mener du med et klap på kinden af min mor? Jeg er 30 år - og gammel nok til at klappe dig - og din mor - et par på kinden! Til sagen - "Livsforudsætning" er et sammensat navneord. Lidt ligesom "møgdyr". Du kan eventuelt prøve at finde ordet "møgunge" eller "møgluder"! Brug dit eget link, din ynkelige køter!

Der er tusindvis af eksempler på ord, der ikke fremgår af Dansk Retskrivningsordbog. At de ikke er listet her, betyder ikke at de ikke indgår i det danske sprog som godkendte ord. Du fortsætter bare, Einstein...

Til Bjarne. Jeg ved at det var urimeligt, men Asda opførte sig urimeligt dumt og med dumt blev dumt desværre bekæmpet denne gang. Med respekt for din mening føler jeg dog, at jeg klarer den med stave- og sprogbrug ganske fint.

Til Frank. Der fik du rigtig nok skovlen under mig, hva'?!

Til PL m.fl.. Nu står det klart for mig; I vil bare ikke lære nye ord, Uanset hvad!

Til Bkk. Tillykke med jeres gode vaner. Hvad mener du med, at jeg skal forklare om lønforhold, produkt og firmanavn. Du skriver det endda i bydeform. Ligesom "kravl!". Hvad bilder du dig ind, dit fjols?! Du spilder min tid! Lad mig alligevel henvise til et udsnit fra dit eget glimrende citat af undertegnede: "Alle øvrige forhold i forbindelse med ansættelser forbliver i dialogen mellem jobsøgende og arbejdsgiver". Dette betyder ganske enkelt, at det ikke rager dig! Forstår du det?! Du og din ynkelige rotterede har for længst diskvalificeret jer for at modtage mere info. Hvad havde du dog regnet med, din maddike?

At forvente en sober tone ved konstant at angribe mig og mit jobopslag uden nogen som helst form for belæg er dumt. At forsøge at bortfeje mine kommentarer med min potentielt kortere levealder, er dumt og barnligt. Sjovt, som gamle tudser griber til den slags fedtede gloser, når de mister herredømmet i samtaler, de selv har givet slip på med deres dumme og fordomsfulde retorik. At I alle er kommet på dybt vand, kan I kun bebrejde jer selv. Jeg vil vædde på, at I normalt er "the shit" - som vi unge siger - herinde, men det bliver oftest ubehageligt, når man taler, før man tænker.

Jeg er glad for at have reddet jeres helligdag og bragt jer sammen Jeg håber ikke jeres tilværelse køler helt af, når jeg smutter. I kan holde jer varme med hinandens kropsvarme. Og nu har jeg næsten været for god af mig.

Og til Asda, det sølle skvat. Repitativ er norsk. Min fejl...

/Daniel

Frank
Primat.

Du har stadig ikke svaret på nogen spørgsmål. Smile

Webmaster
Tror denne tråd efterhånden er kørt for langt ud. Beklager at vi i Admin ikke har set det før nu.

Tråden låses derfor, og såfremt man ønsker flere informationer omkring jobmulighederne så er man velkommen til at kontakte Primat1980 via en PB.

- Admin -
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
Spring til debat: