Se indlæg
 Udskriv debat
Afgang i morgen; torsdag 29 april
jc
Det er da OK, at hn er bekymret. Det er vi alle et eller andet sted. Jeg har absolut ingen økonomiske interesser i Thailand og jeg ville ikke tøve et sekund, hvis jeg skulle afsted i dag. Jeg ville dog nok vælge et strandområde fremtfor Bangkok, men skulle jeg til Bangkok er det jo blot at undgå de områder hvor demonstrationerne foregår.
Boet i Bangkok 1980-1983.

Asda
Enig. Afsted og nyd ferien.

Brug fornuften og hold jer væk fra forsamlinger / demonstrationer med røde, gule eller hvilken farve de nu har lige netop den dag Smile
Smile

moon
Smile Nyd dog ferien på phuket eller resten af Thailand
Det er kun hn der har i sinde at skræmme alle de stakkels turister væk måske så han selv kan komme til jeg har da ikke læst magen til sludder længe væk fra Bangkok er alt roligt og normalt i chaing mai er der mange røde faner men roligt ingen optøjer så kom i bare til dejligt vejr og sol Grin
Mvh Moon
Redigeret af moon d. 29/04-2010 11:51
Violin

Kent27
moon skrev:
Det er kun hn der har i sinde at skræmme alle de stakkels turister væk måske så han selv kan komme til jeg har da ikke læst magen til sludder længe væk fra Bangkok er alt roligt og normalt i chaing mai er der mange røde faner men roligt ingen optøjer så kom i bare til dejligt vejr og sol Grin
Mvh Moon

Nu er det ikke HN, der "skræmmer". Det er udenrigsministeriets anbefaling. Udover de kontakter UM må formodes at have, så har en lang række Thailands-eksperter været ude at sige, at Thailand befinder sig på randen af borgerkrig. Det KAN eksplodere - og så bliver det ikke begrænset til et område i Bangkok.
Muligt der er roligt og normalt, hvor du befinder dig, men du kan ikke garantere at det vil forblive roligt.

Uanset hvad, så vil det være hjernedødt ikke at lytte til udenrigsministeriets advarsler og i stedet lytte til en anonym person på et internetforum.

mattidk
DK udenrigsministeriet er ikke så slemt ift. andre lande fx. England, Spanien har totalt forbud at tage til Thailand Sad

PL
Enig med hn...

Jeg ville tænke mig om en ekstra gang ved evtl. afrejse til Thailand.

Det hele kan eksplodere i anarki og barbari nårsomhelst...

Tænk på hvor mange "mellemregninger" der så skal gøres op?

Thai'er er hævngerrige som ind i h.... - og jeg kan garantere for at der er et opsparet had uden lige!

Har i tænkt på hvornår det er Farang der står for tur?

Hvornår bryder hadet til os ud i lys lue?

For det er der, det vil jeg garantere, men vi ser det ikke så tit, fordi Thai'er er opdraget til IKKE at vise nogle følelser overhovedet.

Payanak har lige oprettet en tråd der handler om risikoen for borgerkrig, læs den, den er go'.

PL

PS: Synes så foriøvrigt at det er ganske usmageligt at d'herrer Locturian og TukTuk SÅ åbenlyst fremturer med hver deres helt tydelige bizness promovering IGEN! Hold mund knægte, og glem forretningen for en gangs skyld, ikke?
Redigeret af PL d. 29/04-2010 17:51

Spaceman
Tager selv til Thailand på Tirsdag. 600km fra Bangkok, hvis jeg skulle til Bangkok havde jeg nok overvejet det et par gange men nu er eneste bekymring jeg har, at UM ændrer deres rejsevejledning så min rejseforiskring ikke dækker.
Skal kun opholde mig 3-4 timer i Swampy så det går nok Smile

fckguld
Locturian skrev:
Det er korrekt - Men Bangkok er en by med 10 millioner mennesker. Byen er ENORM. Da der i Danmark var ballade med ungdomshuset vidste folk da også godt at de skulle holde sig væk fra det område - Det kaldes sund fornuft.

Fordi man fra lufthavnen i Bangkok tager et fly videre til en anden del af landet, eller fordi man tager en taxa til et andet sted i landet, eller selv hvis man tager på hotel i Bangkok væk fra balladen, ja, så ser jeg fortsat ingen problemer i det. Jeg bor normalt selv i Sukhumvit området når jeg er i Bangkok, og det eneste jeg oplevede af "ballade" der var en spærret vej da jeg kørte hjemad.

Det er en "krig" mellem de røde og de gule. Det er nu ikke fordi nogen af de 2 sider har i sinde at kaste sig over udlændinge... Så med mindre man bliver fanget i krydsilden, så er chancerne for at komme i uføre UHYRE lille.

Man kan også sige at man skal holde sig væk fra København. Der bliver skudt udskyldige mennesker næsten hver dag efterhånden. Se, DET ville jeg sq da være bange for. Er mere tryg i Bangkok end jeg er i København i aftentimerne... Og det mener jeg vitterligt...
ganske rigtigt at sammenligne med ungdomshuset- balladen er på 1 km2 - en masse betalte sindsyge kriminelle og stofmisbrugere og en del fredelige rødskjorter - kommer lige fra bkk
DU FÅR HVAD DU GIVER Cool GRIB LIVETWink I MORGEN ER DET MÅSKE FORBI

moon
Smile JA JA men UM har ikke anbefalet ikke at tage til THailand
Um har anbefalet man holder sig langt væk fra Demonstrationer og større folkemængder Der er stadigt roligt på Phuket og Chaing mai Jeg på peger bare der er masser af rolige steder med masser af sol udenfor Bangkok Hvorfor være SORTSEER det er da ikke første og heller ikke sidste gang der er balade her Men den kan man selv holde sig fra Nyd solen og varmen Grin
MVH MOON
Violin

Locturian
PL skrev:
Enig med hn...

Jeg ville tænke mig om en ekstra gang ved evtl. afrejse til Thailand.

Det hele kan eksplodere i anarki og barbari nårsomhelst...

Tænk på hvor mange "mellemregninger" der så skal gøres op?

Thai'er er hævngerrige som ind i h.... - og jeg kan garantere for at der er et opsparet had uden lige!

Har i tænkt på hvornår det er Farang der står for tur?

Hvornår bryder hadet til os ud i lys lue?

For det er der, det vil jeg garantere, men vi ser det ikke så tit, fordi Thai'er er opdraget til IKKE at vise nogle følelser overhovedet.

Payanak har lige oprettet en tråd der handler om risikoen for borgerkrig, læs den, den er go'.

PL

PS: Synes så foriøvrigt at det er ganske usmageligt at d'herrer Locturian og TukTuk SÅ åbenlyst fremturer med hver deres helt tydelige bizness promovering IGEN! Hold mund knægte, og glem forretningen for en gangs skyld, ikke?

lol, hvad fanden snakker du om? Smile Ok - TukTuk driver et rejse/turist bereau, men derfor har han lov at udtale sig personligt alligevel - Det kunne ikke tænkes at han udtalte sig på egne vegne, ud fra egen viden, fordi der måske ligefrem er hold i det?

Og jeg tjener ikke noget som helst på turisterne i Thailand. Du kender ikke min arbejdssitation, så hold lige dine dumme postulater for dig selv. Men det er da rart at se at dig og din kammersjuk HN endnu engang går efter manden, og ikke bolden - Thumbs up PL!

Og mht. til det jeg skriver, ja, så ville jeg da også være nervøs hvis jeg var dig. Med den attitude du fremviser overfor dine medmennesker forstår jeg da godt at du er nervøs over nogle hævnaktioner. Kom ind i kampen PL og hold dig til fakta istedet for spekulationer og dumme postulater. At der hos nogle Thaiere ligger et vist had overfor udlændinge kan vi hurtigt blive enige om, men at der skulle komme et deciceret korstog mod os, tjae, det er langt ude... Det er ikke første gang der er massiv ballade i Thailand. Jeg tror at 1992 var langt værre end nu, og der mindes jeg ikke at udændinge blev gjort til fjenden...
Thailand - Et land med kontroverser, dejlige kvinder, skønt vejr, og et landt fyldt med bedrevidende udenlandske tosser...

[img]http://www.dansk-thai.dk/images/links/www.huahin-online.com.gif[/img] is not a valid Image.
http://www.huahin...

http://www.huahin-online.com
Locturian
Kent27 skrev:
moon skrev:
Mvh Moon

Nu er det ikke HN, der "skræmmer". Det er udenrigsministeriets anbefaling. Udover de kontakter UM må formodes at have, så har en lang række Thailands-eksperter været ude at sige, at Thailand befinder sig på randen af borgerkrig. Det KAN eksplodere - og så bliver det ikke begrænset til et område i Bangkok.
Muligt der er roligt og normalt, hvor du befinder dig, men du kan ikke garantere at det vil forblive roligt.

Uanset hvad, så vil det være hjernedødt ikke at lytte til udenrigsministeriets advarsler og i stedet lytte til en anonym person på et internetforum.

Selvfølgelig skal man lytte til UM's anvisninger, men man behøver ikke ligge sin hjerne på hylden og udelukkede lytte efter nogle råd udskikket af en regering der SKAL gå med livrem og seler. Hvorvidt de har "thailand eksperter" i Thailand ved jeg nu ikke. Skulle de "eksperter" have mere viden end os der sidder her? Jeg tror somænd at UM tager en føling på sitationen i Thailand og generelt vælger af følge de større landes anvisninger.

Jeg tror aldrig jeg har hørt om en borgerkrig i Thailand der strækker sig ud over Bangkok og evt. Chiang Mai - Har du link til dette? Hvis ja, så vil jeg meget gerne læse om det Smile

Situationen i Bangkok er spændt, ja, men lige nu ligger den mellem en gruppe røde og så regeringen og Bangkoks befolkning. Antallet af røde er stadig MEGET MEGET lille sammenlignet med landets befolkning, og den eneste grund til at de røde ikke er blevet overrendt lige nu er simpelthen grundet politik. Så snart at regeringen får et VETO fra befolkningen til at smide de røde på porten, ja, så sker der ting og sager. Men Abhisit har forståeligt nok ventet passivt da han ikke har ville være skurk. Han har ladet stå til og ladet de røde kaste den første sten. Lige nu er de ved at bruge alternative metoder for at få dem ud såsom at afskære dem forsyninger - dermed håber regeringen på at de røde bliver så trætte og udsultne at de simpelthen tager hjem.

Borgerkrig i Thailand? Jeg tvivler. Et opgør mellem den gruppe røde der er i Bangkok og den civile befolkning i Bangkok? Muligvis... Lets see what happens... Jeg tager under alle omstændigheder til Bangkok i dag...
Thailand - Et land med kontroverser, dejlige kvinder, skønt vejr, og et landt fyldt med bedrevidende udenlandske tosser...

[img]http://www.dansk-thai.dk/images/links/www.huahin-online.com.gif[/img] is not a valid Image.
http://www.huahin...

http://www.huahin-online.com
PL
Godt, så er vi alle mere rolige nu eksperten har udtalt sig!

Hævnaktioner? Hvad fabler du om mand?

Jeg har sgu' ikke noget udestående med nogensomhelst.

Lidt anderledes med dig, ikke?

Hvorfor forsvandt den her tråd egentlig?

"Oprettet af PL d. 04-04-2010 18:16#76
Locturian skrev:
Locturian eller Søren - Du kan kalde mig begge Wink

Det er nemt at kaste med sten efter folk, og når man bygger for store penge er der nogen gange folk der føler sig trådt på. Vedr. den flotte tekst du satte ind, så er det korrekt at der har været nogle kontroverser omkring netop den sag. Hvis du gad at læse lidt mere om det, ville du vide at George intet havde med det at gøre, men at det var en engelsk mand ved navn Darren Oxley og hans kone der stod bag. De havde solgt huset til manden. De havde lejet en lejemorder til at slå manden ihjel. Konen tog skylden, hun kom i fængsel, men kom sjovt nok ud på kaution (det er vel Thailand). George modtog efterfølgende et officielt brev fra politiet der rensede ham for enhver indblanding. Det er fakta, slå det op.

Jeg er ikke klar over hvorfor du simpelthen eeeeelsker at kaste med mudder istedet for at bidrage med noget positivt eller stille spørgsmål.

Men ja, artiklen på side 4 viser billeder af dem der sidder på avisen. Det viser også et billede af XXXXXXXXXXX, George Mestrokonolis og undertegnede (hvor jeg dog hader dem for det billede forresten).

Er der mere der generer dig i dag Sabai Sabai/JackD ? Eller er du bare jalous over at du ikke har råd til lidt paradis i Thailand der strækker sig ud over lidt SangSom på den lokale bar? Kom ind i kampen og bidrag med noget positivt istedet for forhastede konklusioner og mudderkasteri.. Det klær dig ikke.

Nemt at blive "renset" når man har policen ansat på avisen, ikke?!

PL

XXXXXXXXX = Navn redigeret væk af Admin efter opfordring."

Hvad blev du bange for siden den er pist væk?

Hævnaktioner fra "miljøet" i Hua Hin?

PL
Redigeret af PL d. 30/04-2010 07:12

Asda
Jeg tror godt i kan stoppe "mudderkastningen". "Fuglen" er fløjet. Wink
Smile

PL
Flyv, fugl! Flyv over Furesøens vove!
Nu kommer natten så sort,
alt ligger sol bag de dæmrende skove,
dagen den lister sig bort.
Skynd dig nu hjem til din fjedrede mage,
til de gulnæbede små,
men når i morgen du kommer tilbage,
sig mig så alt, hvad du så!

Flyv, fugl! Flyv over Furesøens bølge,
stræk dine vinger nu vel!
Ser du to elskende, dem skal du følge,
dybt skal du spejde deres sjæl.
Er jeg en sanger, så bør jeg jo vide
kærligheds smigrende lyst,
alt, hvad et hjerte kan rumme og lide,
burde jo tolke min røst.

Flyv, fugl! Flyv over Furesøens rislen,
kærlighed kalder dig hjem.
Sæt dig nu kønt mellem løvbuskens hvislen,
syng så din kærlighed frem!
Kunne, som du, jeg i æteren svømme,
véd jeg nok, hvor gik min flugt.
Jeg kan i lunden kun sukke og drømme,
det er min kærligheds frugt.

Flyv, fugl! Flyv over Furesøens vande,
langt, langt bort i det blå!
Ensomt i skoven ved fjerneste strande
ser du min favre at gå.
Gulbrune lokker de flagre i vinden,
let er hun, rank som et aks,
øjet er sort, og roser har kinden,
ak, du kan kende hende straks!

Flyv, fugl! Flyv over Furesøens brusen,
dybt drager natten sit suk!
Træerne hviske med ængstelig susen,
hilse godnat med et buk!
Har du ej lyttet til mangefold smerte,
selv hos den fjedrede flok?
Sig et godnat til mit bævende hjerte,
sig det, du véd det jo nok!

Jeg vil hjæææm til Moar Danmark, Waaah!

Rolll
Redigeret af PL d. 30/04-2010 08:24

moon
Guitar GAB GAB Den sang var lang Dead
Violin

moon
Sleeping goodNå så vågnede jeg igen efter min døs Nu er denne tråd vel også løbet helt ud de 4 der startede den er vel enten rejst igår kl 14 eller blevet hjemme Kick you
Violin

moon
Sleeping goodNå så vågnede jeg igen efter min døs Nu er denne tråd vel også løbet helt ud de 4 der startede den er vel enten rejst igår kl 14 eller blevet hjemme Kick you
Violin

moon
Violin

kvindemin
sov du bare videre, men hold nallerne vaek fra tastaturet, ellers overhaler du bare PL i fleste indlaeg Sleeping
jeg er ikke perfekt, men faktisk så tæt på, at det skræmmer mig!!
------------------------------------------------------------
you dont pay to fuck them, you pay them to leave

moon
Hello.... Nallerne kan jeg sku ikke holde væk og så vidt jeg kan se er der langt op til pl 460 citater og dine 580 indlæg se bare med mine skallede 53 det er da ikke noget Bla bla bla
Forsat god aften
Mvh Moon
Violin

Spring til debat: