Se indlæg|
Advarsel mod at besøge Bangkok
|
|
| vandango |
Lagt på d. 19/02-2010 22:57
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
http://www.rejsel...ge-bangkok [img]http://www.rejseliv.dk/sites/default/files/imagecache/img590x340///billeder/FSR_193.jpg[/img] is not a valid Image. Redigeret af vandango d. 19/02-2010 22:59 |
|
|
|
| hanspeter |
Lagt på d. 19/02-2010 23:10
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 359 |
Det er da godt at der bliver advaret, men jeg tager nu hjem til Bangkok alligevel. :-) Men hvem blev skudt ned?, var det ikke i 70-80 erne, af militæret.? som blev stoppet af kongen som nu er halvdød. Det skabte det system der er nu, |
|
|
|
|
Lagt på d. 19/02-2010 23:44
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Hans Peter Synes ikke du skal skrive dårlige bemærkningen om den Thailandske konge. Det var i 1993, der blev skudt en hel del i Bangkok, hvor Kongen kaldte generalerne til ro og orden igen! |
|
|
|
| SteenJ |
Lagt på d. 20/02-2010 05:20
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 743 |
Hans P:"Det er da godt at der bliver advaret, men jeg tager nu hjem til Bangkok alligevel. :-) Men hvem blev skudt ned?, var det ikke i 70-80 erne, af militæret.? som blev stoppet af kongen som nu er halvdød. Det skabte det system der er nu," TYDELIGT at HP ikke har været meget i TH med den udtagelse...... Redigeret af SteenJ d. 20/02-2010 05:22 |
|
|
|
| prasat |
Lagt på d. 20/02-2010 07:03
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 660 |
det var i 92 og ikke 93 at mange blev skudt ned. prasat |
|
|
|
| hanspeter |
Lagt på d. 20/02-2010 07:54
|
SteenJ du har da også altid svar på rede hånd :-) Ja jeg kunne ikke lige huske fakta, og skulle så ikke have skrevet noget om årstal, men jeg skrev da trods alt spørgsmålstegn, sådan nogen her=????? Og hvad kan vi så lære af det? At man godt kan skrive noget forkert, hvis man skriver at man ikke er sikker og samtidig kke er skråsikker, Kunne nogen herinde lære af det? ![]() Havde iøvrigt fået for mange G/T :-) Hvor meget jeg har været Thailand gider jeg ikke at svare dig på, gæt du bare fra nu af og til det keder dig. PS, prøver du at køre tråden af sporet med personangreb? Den handler jo ikke om mig, men om rejsevejledninger. Redigeret af hanspeter d. 20/02-2010 08:11 |
|
|
|
| bangkoknielsen |
Lagt på d. 20/02-2010 10:37
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 435 |
HansPeter - Jeg har meget svært ved at se, at dit indlæg nr. 2 har noget som helst med rejsevejledning at gøre - men, derimod en åbenbar tilkendegivelse af, at du overhovedet ikke aner et dyt om Thailand! - Prøv lige sætte dig ind i historien før du skriver "HJEM til Bangkok"..! Iøvrigt kan jeg meddele, at demonstrationerne, på nuværende tidspunkt, forløber uden problemer, men politiet og militæret er i højeste beredskab. Man afventer stadig tilkomst af demonstranter fra det nordlige, men antallet af Thaksin-tilhængere ser ud til at blive mindre end forventet - til gengæld oplyser TV3, at mange "professionelle ballademagere" er til stede, så der er al mulig grund til at holde sig væk fra demonstraternes områder - også selv om, at man tror at dansken er alle overlegen... |
|
|
|
| sune |
Lagt på d. 20/02-2010 10:52
|
Hehe Jeg husker endnu sidste gang de røde ønskede at gøre holdt i vores million landsby on highway 1, Vores politi og militæret havde sammen med byens borgere taget opstilling langs hele ruten gennem provinsen. Da de røde kom til BigC som er midt i byen, så ville de stoppe, men der stod byens borgere med alle vennerne fra politiet og militæret med de røde flag og sagde god tur. Denne gang har de røde sagt, hvis højesteret går imod Taksin, så vil de denne gang demonstrere også i million landsbyen… hehe.. det bliver sjovt når kineserne, politiet, militæret og alle andre endnu engang vil ønske dem en god tur, videre til Bangkok. Det bliver nok en fuser som sidst i vores by. Jeg troede virkelig jeg kunne tjene penge på, at den røde brigade ville lave gadekampe i landsbyen…. Jeg fik en gratis Singha af min gamle ven fra militæret, for god opførelse. Det bliver vel bare en fuser som de andre gange, med store udgifter til ham Taksin til følge. Resultaterne vil ikke kunne ses udover de der modtager deres dagløn, for at følge med!!!!! Den gik sgu ikke i de dejlige LO dage med Thomas Nielsen. Der blev der slået til Søren, og kæmpet for rettighederne. Men vi er jo danske og de er Thailændere med et anderledes syn på klassekamp…. Eller hvad skal man mene. Mit problem er egentligt dette, at de prøver og prøver og de kommer ikke videre. De tænker kun på maden i dag, og de 500 baht de får til familien, så de også får bordets glæder denne dag. Redigeret af sune d. 20/02-2010 10:54 |
|
|
|
| Brasmus |
Lagt på d. 20/02-2010 11:32
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 131 |
bangkoknielsen skrev: HansPeter - Jeg har meget svært ved at se, at dit indlæg nr. 2 har noget som helst med rejsevejledning at gøre - men, derimod en åbenbar tilkendegivelse af, at du overhovedet ikke aner et dyt om Thailand! - Prøv lige sætte dig ind i historien før du skriver "HJEM til Bangkok"..! Iøvrigt kan jeg meddele, at demonstrationerne, på nuværende tidspunkt, forløber uden problemer, men politiet og militæret er i højeste beredskab. Man afventer stadig tilkomst af demonstranter fra det nordlige, men antallet af Thaksin-tilhængere ser ud til at blive mindre end forventet - til gengæld oplyser TV3, at mange "professionelle ballademagere" er til stede, så der er al mulig grund til at holde sig væk fra demonstraternes områder - også selv om, at man tror at dansken er alle overlegen... Helt ening med dig i den første del af dit indlæg bangkoknielsen. Dernæst kommer du med et godt informativt indlæg om situationen i Bangkok netop nu. Dejligt at være lidt orienteret, da min bedre halvdel begiver sig til Bangkok på familiebesøg i næste uge. Måske man kunne lokke dig til at komme med flere informationer her på DTW om situationen i den kommende tid? |
|
|
|
| SteenJ |
Lagt på d. 20/02-2010 13:17
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 743 |
HP: Undskyld, forøvrigt haqr jeg ikke altid svar på rede hånd..har kun to stjerner mht, "Øvet", men føler jeg at skal skrive, gøør jeg det. Der er tilsydenladene andre efter mig der har lignende synspunkt. "ingen sure miner-----mening har man da lov og ha, nogle gange skal man holde dem for sig selv" Hisen Steen |
|
|
|
| TG950 |
Lagt på d. 20/02-2010 15:04
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1670 |
ja, scenerne fra 1992 skal man ikke glemme
Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først. både store & små stavefejl kan forekomme ![]() livet forståes forlæns, leves baglæns. Brug ikke dagen på at se dig tilbage, Du skal alligevel ikke den vej..... Lev med de beslutninger du tager, også selv om andre ikke acceptere det Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel.. |
|
|
|
| Nirvana |
Lagt på d. 20/02-2010 19:41
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 615 |
Jeg håber at det er overståede til april da jeg lande i Bangkok lufthaven
Come As You Are
|
|
|
|
|
Lagt på d. 20/02-2010 23:25
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
lad dog være med at tage sorgerne på forskud , antallet at tilhængere falder tilsyneladende hver dag . kassen er nok ved at være tom ![]() |
|
|
|
| Big-Viking |
Lagt på d. 21/02-2010 00:17
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 815 |
Nu har jeg ikke lige tid til at tage ud til Thailand. Men ville ikke være mere nervøs at være i BKK end Århus. Sker sgu intet... Min mening.. |
|
|
|
| TG950 |
Lagt på d. 21/02-2010 14:09
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1670 |
Big-Viking skrev: Nu har jeg ikke lige tid til at tage ud til Thailand. Men ville ikke være mere nervøs at være i BKK end Århus. Sker sgu intet... Min mening.. Århus er jo osse smilets by. men ellers rigtigt nok, ville ikke være bange for at opholde mig i bkk. Redigeret af TG950 d. 21/02-2010 14:10 Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først. både store & små stavefejl kan forekomme ![]() livet forståes forlæns, leves baglæns. Brug ikke dagen på at se dig tilbage, Du skal alligevel ikke den vej..... Lev med de beslutninger du tager, også selv om andre ikke acceptere det Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel.. |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.