Se indlæg
 Udskriv debat
Det sgu da mærkeligt herinde for tiden????
FCKdk
Visse mennesker har en vis evne til at svare,
så forsvarsløse mennesker som Dream
og JackD mm. ikke har anden mulighed end
at svare, så WM må i gartneriet efter utallige
mængder jordbær....
Jeg syntes oprigtigt det er synd, da der virkelig
er tale om kapaciteter ud i alsidig viden om
Thailand
, der gang på gang får stækket
deres vinger med en projektilregn af jordbær....
Hvis Vi kigger tilbage på tiden lige efter jul,
var der en af de høje herrer, der skrev,
at nu handlede det kun om Thailand, men
så sent som i dag lavede en fra administrationen
en tråd om blondiners intelligens, som
hvis ikke det var for et andet medlems indlægs
skyld, ikke handlede en tøddel om Thailand!!!!

Ta´ dog et kursus i humor og sarkasme, før
I kaster jer i blækhuset(også dig, WM) og ødelægger det
for andre forumdebbattører, jordbærrene vil
jo alligevel aldrig blive fordelt ligeligtWink

FCKdk

Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere....
Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before...
.

Webmaster
Prøv lige at se hvor i forumet den om blondinerne er postet. I øvrigt så var der faktisk en lille undertone i indlægget selvom jeg valgte at poste det under "sjove ting". Indlægget handler måske ikke direkte om Thailand, men indirekte om de forhold/kvinder som vi roder (herunder undertegnende) os ud i.

Den anden dag fik jeg på nakken over at poste thai-inspireret retter i forumet - vel og mærke det rette sted i forumet. Syntes ellers at de indlæg var ganske relevante, men næ nej hellere ikke det kunne jeg tillade mig at poste uden at skulle høre for det.

Angående de kapaciteter som ikke er blandt os længere. Ja, så må jeg indrømme at jeg også synes at det er ærgerligt at de ikke længere er med os set i det lys at de havde en utrolig viden at øse ud af. Men set i et andet lys, så formåede de ikke at opføre sig i henhold til reglementet. Og reglementet gælder for alle herinde, også for dem som ved lidt mere om Thailand end gennemsnittet.
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
Webmaster
I øvrigt ikke blondiners intelligens som den anden tråd handler om, men deres væremåde.
Med venlig hilsen

Webmaster

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

ubon lynge
Web skrev.: reglementet gælder for alle herinde, også for dem som ved lidt mere om Thailand end gennemsnittet..

Det gør det vel alle steder, men nogle steder tager man dem med som er dem der ligger op til balladen, Jeg kan godt forstå at en af de personer der skrives om, blev skide sur den anden dag, der var jo igen fjolser som bare skulle ind og spille smart.
Syntes det er skide træls man ikke kan skrive om noget her inde uden der altid er en eller anden som skal lave grin med indlæget eller spille dum og bare lukke lort ud.
Bla. web;s opskrifter jeg har været med siden 25/04-2005, og den gang var der også opskrifter på siden her, og jeg har selv brugt dem rigtig meget, så syntes det er godt når der kommer nyt til. Tak for det Web.
Ubon.

Pibe

Webmaster
ubon lynge skrev:
Web skrev.: reglementet gælder for alle herinde, også for dem som ved lidt mere om Thailand end gennemsnittet..

Det gør det vel alle steder, men nogle steder tager man dem med som er dem der ligger op til balladen, Jeg kan godt forstå at en af de personer der skrives om, blev skide sur den anden dag, der var jo igen fjolser som bare skulle ind og spille smart.
Syntes det er skide træls man ikke kan skrive om noget her inde uden der altid er en eller anden som skal lave grin med indlæget eller spille dum og bare lukke lort ud.

Fuldstændig enig om at det er træls med alle de intetsigende indlæg. Men igen, tip os i admin eller vent til vi selv opdagere det, inden man selv kaster sig ud i at svare igen og dermed får tingene til at eskalere.

Men for at tage sagen den anden dag med Dream, så bemærk venligst lige hvor hele balladen starter mellem Dream, Thai72 og Madiba. Jeps indlæg 27. At Dream så føler sig provokeret over at andre føler sig provokeret over hans indlæg beretter hverken den ene eller den anden til at smadre tråden fuldstændig.

Holdningen herfra er når man kan lægge op til ballade så kan man vel også tåle at få lidt igen. Og i dette tilfælde så er de andre medlemmer straks Frække og uforskammet da der kom svar på tiltalen.

Hvis ikke jeg vidste hvilken ballade der ville blive ud af det på hele siden, så var alle 3 der deltog vippet ud.
Med venlig hilsen

Webmaster

Webmaster
Omkring samtidigt med ovenstående ballade, så meldte et 4. medlem sig ud pga. Dream den anden dag tillod sig at skrive om sit hospitalsophold/maveproblem.

Jeps, det er efterhånden et rigtigt loppecirkus.
Med venlig hilsen

Webmaster

jesperfrb
Bare et spørgsmål:
Hvor er de voksne mennesker blevet af her på siden?
Dem der både har humor og viden nok til ikke at kaste med L... eller det der er værre!
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!!

Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage

sune
Bare et spørgsmål:
Hvor er de voksne mennesker blevet af her på siden?
Dem der både har humor og viden nok til ikke at kaste med L... eller det der er værre!

Kære Jesper. Stor respekt for dine velvalgte skrevne ord. Du siger det hele med få ord, men hvis dette skal være som så. Vil vi jo ikke blive mange tilbage på DTW, hehe jeg misforstod endnu engang.

Hånden på hjertet.

Du har da ret, men engang imellem kan det være svært at være venlig over for noget intetsigende pjat. Jeg ved mange siger. Lad dog være med at læse dette pjat, undskyld mig, men det er altså alt dette pjat der hver gang er skyld i forskellige udsmidninger. Jeg er af den overbevisning, at der er nogen der ikke har andet at lave end at finde fejl ved andre. Ud fra dette handler de så, med det håb at jordbær bliver til en hel tallerken.

Angående de kapaciteter som ikke er blandt os længere. Ja, så må jeg indrømme at jeg også synes at det er ærgerligt at de ikke længere er med os set i det lys at de havde en utrolig viden at øse ud af. Men set i et andet lys, så formåede de ikke at opføre sig i henhold til reglementet. Og reglementet gælder for alle herinde, også for dem som ved lidt mere om Thailand end gennemsnittet.

Kan kun give dig ret Webmaster, så fremtiden kan jo kun se lys ud for denne side.

Hvis ikke jeg vidste hvilken ballade der ville blive ud af det på hele siden, så var alle 3 der deltog vippet ud.'

Denne sætning mener jeg skulle være undgået, for den tjener ikke i mine øjne til noget positivt.

Omkring samtidigt med ovenstående ballade, så meldte et 4. medlem sig ud pga. Dream den anden dag tillod sig at skrive om sit hospitalsophold/maveproblem.

Jeg mener at disse 3 linier er under bæltestedet for denne så syge mand Dream. Jeg ved ikke hvad interesse jeg skulle have i dispositioner som disse.

Hvor er livet bare en herlig ting. Jeg er bare så klog, og alle andre er anderledes tænkende hehe, så jeg vil altid have ret.

Hehe gu vil jeg ej, men lad os dog som jesper siger komme tilbage til det egentlige. Pladsen på et forum som dette er for alle, også alle os hjerneskadede personer som hele tiden prøver at være KLÅGE ÅGE!!! der har siddet i RULLESTOL!!!, og som bruger den danske ordbog fra Frøken Jensens tid.

Webmaster
sune skrev:

Jeg mener at disse 3 linier er under bæltestedet for denne så syge mand Dream. Jeg ved ikke hvad interesse jeg skulle have i dispositioner som disse.

Dette var nu ikke ment som en kritik af Dream. Beklager hvis det blev forstået sådan.

Nej, jeg tog dette med for at vise hvor forskellige meningerne er herinde. Fra den ene side forsvares Dream, og på den anden side vælger et andet medlem at melde sig ud fordi Dream fik spalteplads.

Ved godt man ikke kan gøre alle tilfredse. Derfor jeg vil håbe at folk af og til lige klappede hesten lidt i stedet for at gøre tingene endnu værre ved at poste indlæg som kun får tingene til at eskalere.
Med venlig hilsen

Webmaster

sune
Jeg kan kun give dig fulstændig ret, og håbe at vi alle vil lære af dette, der er sket her. Tak for den positive irettesættelseFrown

BJ
Kim. Du styrer det sgu godt, jeg syntes nu at sitet er mere behagelig at skrive på nu, efter efter du satte hårdt mod hårdt, lige før Jul, efter de verbale slagsmål der var.Wink
MVH.BJ
THAILAND
A DREAM COME TRUE

ang dream,så har jeg svært ved at begræde hans afgang, og at der er nogen der kan savne ham, det viser jo blot vores forskelligehed.

Der er derfor nødt til at være nogle regler, ellers ville det jo være det rene anarki på denne side.

Se så lidt der skulle til at bringe ham op i det røde felt.

Jeg kan godt forstå at en af de personer der skrives om, blev skide sur den anden dag, der var jo igen fjolser som bare skulle ind og spille smart.

At jeg nu pludselig bliver beskyldt til at være et fjols - det siger vel ALT om gadens parlament ikke kan styre denne side.

sabai sabai
Madiba skrev:
ang dream,så har jeg svært ved at begræde hans afgang, og at der er nogen der kan savne ham, det viser jo blot vores forskelligehed.

Der er derfor nødt til at være nogle regler, ellers ville det jo være det rene anarki på denne side.

Se så lidt der skulle til at bringe ham op i det røde felt.

Jeg kan godt forstå at en af de personer der skrives om, blev skide sur den anden dag, der var jo igen fjolser som bare skulle ind og spille smart.

At jeg nu pludselig bliver beskyldt til at være et fjols - det siger vel ALT om gadens parlament ikke kan styre denne side.

Er du ikke lidt , meget sart ?
[img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.

Vil man ikke åbne sine øjne , må man jo åbne sin pung !

Big-Viking
Ja dette er en side angående Thailand og Thaiere osv.. Men der skal da være plads til andre indlæg også. Om man kunne lide Dream/Suk så skal der være plads til alle herinde. Han er da en Ok fyr i mine øjne det jeg kender til ham. Er da mange andre herinde der også burde have været smidt ud, hvis det Dream gjorde var nok til at blive det. I mine øjne er der en lille forskelbehandling herinde på denne ellers udmærkede side.

Jeg mener ikke, jeg har udtrykt mig omkring jeg er sart eller ej, jeg har blot udtrykt andres handlemåde og andres mening om mig.

Der kan man se, hvordan en anden kan læse mine ord. Ja endda læse noget der ikke står.

Så er det jo, man bedre kan forstå, at selv biblenens ord er årsag til mangt og meget.

FCKdk
BJ skrev:
Kim. Du styrer det sgu godt, jeg syntes nu at sitet er mere behagelig at skrive på nu, efter efter du satte hårdt mod hårdt, lige før Jul, efter de verbale slagsmål der var.Wink
MVH.BJ

Ja, Kim gør sgu et stort stykke arbejde....
Men næste spørgsål der melder sig må være:

Er det reglement ikke en anelse for stramt????

Jeg mener bare, at nettet har ord for at censurere mindre,
end i de trykte medier og Tv/Radio!!!!

Skal DTW absolut køres i kortere snor end man gør andre steder
i cyberspace????Wink

FCKdk

Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere....
Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before...
.

ved ikke hvorfor mange har ondt af afgangene , det med viden om thailand skal da tages med et grand salt , jo måske viden fra barer og andre lyssky steder , når man har fået en advarsel om at stoppe med at drikke og så fotsætter med 20 øl plus det løse og 80 smøger , ja så er det det så men ikke noget af have ondt af manbeder jo ligefremt om at det skal gå galt , bare min mening om dette.

sony
Helt ærligt så synes jeg ikke det er fair, i skriver om en der ikke kan forsvare sig.

Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!

Big-Viking
rigtigt... Er sgu for nemt at gemme sig bag en skærm og skrive (lort) om folk der ikke kan forsvare sig.. Måske det viser lidt om en selv når man gør det.Sad

big-viking det burde du have tænkt på, da du svinede en afdød person til på et andet forum.Angry

Spring til debat: