Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Da vi skal til Thailand på ferie med en baby vil jeg lige høre om der er nogen her ind der ved om man kan købe autostole i Thailand for man ser ikke at Thaier bruge dem og hvad ca prisen er og hvordan ser det ud med barnevogne er de til at købe der ned. For hvis de ting er er så dyrer der ned så vil vi købe det og så kan Familie får det når vi tage hjem igen da kone har en søster er venter barn.
Har altid siden junior blev født i Bangkok for 3½ år siden haft ham i babystol, og har lige for nylig købt en ny. De fås i prislejet fra ca. 4000 baht og opefter. Kvaliteten ser ud til at være nogenlunde som i Dk. Vi har købt vores i Central store Bangna, men alle de store deparment stores har autostole til børn af en rimelig kvalitet.
Da vi skal til Thailand på ferie med en baby vil jeg lige høre om der er nogen her ind der ved om man kan købe autostole i Thailand for man ser ikke at Thaier bruge dem og hvad ca prisen er og hvordan ser det ud med barnevogne er de til at købe der ned. For hvis de ting er er så dyrer der ned så vil vi købe det og så kan Familie får det når vi tage hjem igen da kone har en søster er venter barn.
Hilsen Bjarne.
Du skal ikke forvente, at søsteren vil benytte den, selv om hun siger pænt tak. Thaiere kan ikke se meningen med at spænde et vrælende barn fast...
Du skal ikke forvente, at søsteren vil benytte den, selv om hun siger pænt tak. Thaiere kan ikke se meningen med at spænde et vrælende barn fast...
Nej, heller ikke efter mine erfaringer.
Der er vel også en grund til at de kører rundt med op til 4-5 børn på en motorcykel, alle undtaget føreren uden styrthjelm.