Se indlæg|
Fra Pattaya til Chaing mai ?
|
|
| pdalgaard |
Lagt på d. 31/12-2009 11:12
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 26 |
Hey onsdag går turen til thailand 4 uger ![]() ![]() Jeg mangler nogler tips til hvordan man kommer fra Pattaya til Chaing Mai ? Og den anden vej fra Chaing Mai til Hua Hin ? Håber at i har nogle tips ![]() Mvh Peter |
|
|
|
| sank |
Lagt på d. 31/12-2009 11:29
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1131 |
Ja jeg vil i Dag tage Fly Air Asia er billig ? har prøvet Bus 14 tim. man er noget træt når man når frem og det samme med toget ca.12 tim. Men fra Pattaya vil jeg tage Bell travel. du bliver afhentet og kørt til Lufthavn 200 bath. Husker ikke Fly pris Men god Fornøjelse. |
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 31/12-2009 11:33
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1899 |
enig. du er der "kun" en måned, så er 2-3 dage for lang tid i tog og bus.. fly er det hurtigeste. Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

4 uger 
Ja jeg vil i Dag tage Fly Air Asia er billig ? har prøvet Bus 14 tim. man er noget træt når man når frem og det samme med toget ca.12 tim. Men fra Pattaya vil jeg tage Bell travel. du bliver afhentet og kørt til Lufthavn 200 bath. Husker ikke Fly pris