Se indlæg|
Alles Dagbog...
|
|
| atm |
Lagt på d. 23/12-2009 10:05
|
|
Begynder ![]() Antal indlæg: 6 |
Hejsa. Hvorfor ikke prøve at lave en dagbog- som er for alle- hvor vi hver især kan fortælle om hverdagen som feriegæst eller fastboende her ude. Ok. Nu prøver jeg så. Jeg synes at vi skal prøve at holde egentlig debat udenfor denne tråd, uden at jeg helt kan gennemskue hvordan det kan lade sig gøre :-D Godt, håber at alle vil give denne dagbogs tråd en chance. I dag har jeg fået fire mails fra DK, som alle handler om at ønske mig en god jul helt her ude i Asien. Jeg har til dem alle svaret, "I lige måde, og tilføjet at jeg reelt ikke fejrer jul, og det har jeg så ikke gjort i mange mange år, ja lige så længe som jeg har været her ude. Jeg har deltaget i adskillige juleaftner her ude, og den jeg husker bedst, var den jeg fejrede sammen med min næsten voksne søn, og folk fra cirka 10 andre lande på River View Guesthouse ved floden i Bangkok- Som den gang var Jysk Rejsebureau´s hovedkvarter. Maden var thai inspireret, og lækker. Og selve det spil/ samvær som udspillede sig mellem folk fra så mange forskellige lande, ja det var spændende. Og så var det jo også dejligt som far at se sin egen søn give den på fire forskellige sprog, ja det varen dejlig aften. Og nu til dagbogen. Internettet er langsomt her hvor jeg sidder lige nu, og har gjort de sidste par timer. Kommer til at tænke på om der endnu en gang er smuttet et kabel på den nærmeste havbund :-D Når jeg er færdig her, vil jeg tage på det lokale marked for at finde en flæskesteg, og hvis jeg kan, osse nogle små kartofler. Rødkål har jeg lavet, så det slipper jeg for. Og så vil jeg når jeg har klaret de praktiske indkøb, tage en tur på min cykel, jeg tester i denne tid nogle bakker her i nærheden, spændende hvor langt jeg er kommet. Dbh ATM Redigeret af atm d. 23/12-2009 10:07 |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.