Se indlæg|
Studie visum / Arbejde
|
|
| Jonas Overgaard |
Lagt på d. 30/11-2009 09:03
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 4 |
Hej alle Dansker Jeg er en ung fyr der bor hernede i Thailand, jeg har netop fået 1 års studie visum, da jeg studer Thai hernede, nu er jeg så blevet tilbudt et arbejde hernede ved siden af. Så nu kommer det store spørsmål, må jeg gerne arbejde på et studie visum, og er der nogen begrænsning på hvor meget man må tjene. Det er nemlig fordi virksomheden har ikke flere arbejdstilladelser at give ud, så jeg kan kun få lov til at arbejde, hvis jeg må med mit studie visum. Håber på nogen gode råd. |
|
|
|
| claus31130 |
Lagt på d. 30/11-2009 10:19
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 966 |
den er vel nem at svare på ud fra de oplysninger du giver her.... NEJ....du må ikke arbejde på et studie visa (E) |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 30/11-2009 10:22
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3992 |
Jeg tror ikke at du må, for som du selv skriver er et: STUDIE visum(formålet/grundlaget var Studier og ikke arbejde). Det samme regler gælder for TURIST visum. Du får et visum på grundlag af: studie-familie besøg-ferie, og den får du med den klausul at du IKKE MÅ tage lønnet arbejde i Thailand. . Redigeret af Lung Yao d. 30/11-2009 10:22 Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
| Locturian |
Lagt på d. 30/11-2009 14:28
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1383 |
Som de andre siger - Nej, det må du ikke. Meget simpelt, og den er 100% sikker.
|
|
|
|
| Jonas Overgaard |
Lagt på d. 22/12-2009 13:33
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 4 |
Tak for alle svar. Lukkes. GOD JUL |
|
|
|
| thamarai |
Lagt på d. 23/12-2009 06:44
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 387 |
Blot som en lille kurisorium, hvis andre læser denne tråd, så må man hverken tage lønnet eller ulønnet arbejde uden at have både et Visa B og en arbejdstilladelse, og sidstnævnte udstedes ikke uden et Visa B. Hvis man vil arbejde (lønnet eller ulønnet) med et Visa ED, så skal det konverteres til et Visa B, hvorpå man skal søge en arbejdstilladelse, som udstedes såfremt man og virksomheden opfylder visse betingelser. |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.