Se indlæg
 Udskriv debat
Ring til Thailand for 9 øre med Lebara
FedeFinn
Ja det er på den afgift de tjener kassen, og er nok også blevet presset af callme, der har fri om fredagen og 35 øre priser.
Det er lettere at holde sig på lastens brede landevej end på dydens smalle sti.

styrt3
Jackie Christensen skrev:
Hvis man tilmelder sig SKYPE landepakke til Thailand fastnet & mobil 12 måneder 360 K
kan man ringe alt det i løster .se ders pogram på jers cp . ganske billigt årligt Smile

helt sikkert ! og så ka man bruge det i alle lande Smile godt for os der ikke lige opholder os i DK Smile
http://www.yeha.dk/

hfb
Hvis opkaldsafgiften havde været på 0 kr. ville jeg skifte.

Men vi bibeholder det gode gamle voip-discount samt vores M1 mobil Cool

sony
Ja ok smag og behag, men jeg vil i hvert fald fraråde de der m1, de bundefanger en så det gør noget. Det er godt nok en skod firma, og jeg vil altid fraråde nogle at få et nummer der.
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!

hfb
sony skrev:
Ja ok smag og behag, men jeg vil i hvert fald fraråde de der m1, de bundefanger en så det gør noget. Det er godt nok en skod firma, og jeg vil altid fraråde nogle at få et nummer der.

Det farlige ved dem er, hvis du ikke framelder dig alt muligt "skrammel" lige efter du har købt et nyt nummer bliver du, som du selv siger bundefanget.

Ellers synes jeg rigtigt godt om dem / deres priser....... Wink

sony
hfb skrev:
sony skrev:

Det farlige ved dem er, hvis du ikke framelder dig alt muligt "skrammel" lige efter du har købt et nyt nummer bliver du, som du selv siger bundefanget.

Ellers synes jeg rigtigt godt om dem / deres priser....... Wink

Det havde jeg også gjort, men kom til og betale alligevel, de sagde de ikke havde hørt fra mig, men det havde de. Selvfølgelig vil jeg da ikke betale for deres sms når jeg ikke bruger det ret meget.
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!

Big-Viking
I mine ører lyder det næsten for godt til at være sandt.

Det samme tænkte jeg Smile det er godt nok noget af en nedsættelse....nogen her der har erfaring med samtalekvalitet hos Lebara ??(jeg tænker selvfølgelig på når man ringer til Thailand)

Big-Viking skrev:
I mine ører lyder det næsten for godt til at være sandt.

Redigeret af d. 17/12-2009 13:34

SteenJ
Falang Bar, jeg har lige nu ringet til Th. og kvalitet er som du sidder hjemme i stuen og snakker med sidemanden. Der er dog nogle gange der er problemer med at komme igennem og det koster så opkaldsafg. Men generelt ingen problemer.
mvh. SJ

HD
Hi.
Jeg skal til Thailand først i janurar, med min søn og svigerdatter Thai.
Jeg rejser hver år til Thailand og vil også bo noget af tiden for mig selv.
Jeg ønsker at købe en Thailands taletidskort med optanking, da jeg for det meste skal ringe lokal.
Hvad køber man og hvad er billist ?

MVH Henning
Redigeret af HD d. 17/12-2009 13:44

SteenJ
Der plejer og være nogle ledetråde her på siden om det, prøv og find dem, men 12call er en god og billig taletidsmulighed.
mvh. Sj

Conrad
Hej,

De forskellige mobilselskaber har flere takster, alt efter hvad du har mest brug for. Prisen er vel fra ½ baht pr. minut og op.

Selv bruger jeg DTAC og har en ordning, så kortet ikke løber ud hvis der puttes penge på inden for et år. Det har den fordel at jeg nu har haft det samme nummer i mange år.

På mange kort skal der hældes penge i noget tiere, for at nummeret ikke skal løbe ud.

Venlig hilsen

Conrad

HD
Jeg siger tak for info fra Sten & Conrad,
så har jeg noget at bygge videre på Tak
MVH Henning

MyrupLebara
SteenJ skrev:
Hej Myrup, det var da en god nyhed. Jeg bruger kun Lebara både privat og arbejde, men det svinger med priser. Hvad med og fortælle, at der er forskel når man har autm. optank eller køber et skrabekort med rabat.....................Eller bliver prisen til thailand den samme?
mvh.

Hej Steen,

Uanset om du tanker på nettet eller med skrabekort er prisen til udland den samme fra 1. januar, hvor der ikke længere er kampagne på skrabekort.

Prisen til Danmark når du tanker på nettet er billigst, hvis man er tilmeldt automatisk optankning, hvor prisen så er 19 øre per minut til Danmark og 10 øre per sms. Hvis man tanker på nettet uden at være tilmeldt automatisk optankning er prisen til Danmark 29 øre per minut og 20 øre for en sms. I begge tilfælde er der en opkaldsafgift på 49 øre. Der er ingen ekstra omkostninger ved at være tilmeldt automatisk optankning.

Imellem Lebara kunder koster det 0 øre per minut plus en opkaldsafgift på 49 øre.

Prisen til Thailand er uafhængig af hvordan der tankes op 9 øre plus opkalds afgift på 49 øre.

venlig hilsen

Myrup

hfb
Fidusen forsvinder bare med en opkaldsafgift på 49 øre. 49 øre lyder måske ikke af meget, men typisk er en del af ens opkald kort eller ligefrem forgæves.

Derfor vil vi blive ved med at bruge voip-discount eller alternativt Skype til Thailand Smile 0 øre i opkaldsafgift.....

MyrupLebara
hfb skrev:
Fidusen forsvinder bare med en opkaldsafgift på 49 øre. 49 øre lyder måske ikke af meget, men typisk er en del af ens opkald kort eller ligefrem forgæves.

Derfor vil vi blive ved med at bruge voip-discount eller alternativt Skype til Thailand Smile 0 øre i opkaldsafgift.....

Hej hfb, hvad der er billigst og bedst afhænger formentligt af forbrugsmønster, jeg synes det er et godt produkt vi har, hvor du har det hele på mobilen, og nogle bruger jo flere forskellige teknologier (selv bruger jeg både skype, fastnet og mobil afhængigt af situationen), i alle tilfælde er det nemt at prøve vores produkt af med tilbudet om en gratis startpakke her op til Jul.

venlig hilsen

Myrup

MadsEJ
Jeg har haft MEGET store problemer med at kalde op, med mit lebara nummer, til Thailand..
Skal ofte kalde op både 2, 3 og 4 gange, før den gider at gå igennem.. Og derefter kan forbindelsen være pænt ringe.. + at linjen ofte lukker mens man snakker, så man skal til at ringe op igen..
Det bliver altså dyrt i længden..
Men forstår sku ikke helt det der Voip discount..
Sådan som jeg forstår det, så kan man kun bruge det i det hus man bor i, da det går over internettet ? eller er det mig der er helt galt på den ? :S
For det lyder jo til at være det optimale at ha..
Savner Thailand og min kæreste utroligt meget!

SteenJ
Til Mads, ja jeg har også problemer med opkald engang imellem, men det er blevet MEGET bedre efter jeg har haft brokket mig gevaldig til LB, om de så har foretaget sig noget konstruktivt, det.........?
mvh.
Steen

AL 48
Hvor er det dog typisk. Her kommer Lebara med en yderst relevant oplysning til os der ringer jævnligt til Thailand,--og hvad sker så!
Hønsegården går i gang med alt muligt om spam/reklamer og alskens fnidder/fnadder, så det oprindelige budskab går i baggrunden. Jeg holder med webmaster, det ligner en børnehave. MVH AL48Sad

hfb
AL 48 skrev:
Hvor er det dog typisk. Her kommer Lebara med en yderst relevant oplysning til os der ringer jævnligt til Thailand,--og hvad sker så!
Hønsegården går i gang med alt muligt om spam/reklamer og alskens fnidder/fnadder, så det oprindelige budskab går i baggrunden. Jeg holder med webmaster, det ligner en børnehave. MVH AL48Sad

Jeg er ikke helt enig med dig Smile

Du mener ikke det er reklame det Lebara kommer med? Men det er ikke ok man siger sin mening om hvad man selv vil bruge og hvorfor man ikke vil skifte telefonselskab?
Det jeg forsøger at fremhæve er, man skal ikke være blind for den opkaldsafgift der gemmer sig mellem linjerne, Det er ikke ligefrem den telefonselskaberne reklamere med Wink

Jeg har ikke økonomiske interesser i voip-discount eller Skype eller for den skyld andre selskaber Wink

Jeg synes det er godt at der er nogen der vil stå frem og sige deres ærlige mening om deres erfaring med at ringe til Thailand.

Om Lebara er godt eller skidt kan jeg ikke udtale mig om da jeg aldrig selv personligt har brugt dem.
Men jeg synes det er godt at minutprisen nu er faldet til kun 9 øre til Thailand. Jeg håber de andre telefonselskaber vil gå den samme vej og vi vil få meget mere konkurrence på det område.
Redigeret af hfb d. 18/12-2009 06:26

Spring til debat: