Se indlæg|
DTW
|
|
| Charansanitwon |
Lagt på d. 16/12-2009 22:22
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 56 |
Hi . Som forholdsvis ny synes jeg DTW er en god hjemmeside som vi alle kan have meget glæde af der er langt til Thailand og det er dejligt at kunne få lidt informationer mv. herigennem. MVh. Charansitwon. Så det er ganske enkelt... |
|
|
|
| fckguld |
Lagt på d. 17/12-2009 07:04
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 962 |
Charansanitwon skrev: Hørt- har selv haft rigig meget glæde af siden, blandt andet da jeg skulle giftes og søge familiesammenføring, alt i alt en fantastisk side. god dag
Hi . Som forholdsvis ny synes jeg DTW er en god hjemmeside som vi alle kan have meget glæde af der er langt til Thailand og det er dejligt at kunne få lidt informationer mv. herigennem. MVh. Charansitwon. Så det er ganske enkelt... DU FÅR HVAD DU GIVER
GRIB LIVET I MORGEN ER DET MÅSKE FORBI |
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 17/12-2009 07:42
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2882 |
Det var også på tiden af man gjort noget inden at man fuldstændig fik ødelagt DTW.![]() Et stor tak til Admin. ![]() |
|
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 17/12-2009 08:37
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2357 |
Men noget af underholdningsværdien forsvinder! Men der skulle ryddes op efter alle de personangreb!
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
|
| Dream |
Lagt på d. 17/12-2009 10:04
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 465 |
Ryddes op ? Hva' er der dog sket...........![]() |
|
|
|
| blume |
Lagt på d. 17/12-2009 10:07
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 169 |
Suk Ja smilet er stivnet på grund af sne ![]() Julehilsen fra Fyn blume |
|
|
|
| karstenf |
Lagt på d. 17/12-2009 10:18
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 130 |
Den strammer line her på DTW? Som udgangspunkt er jeg enig. Der er en svær balancegang, ja vi er mange der har Thailand som et omdrejningspunkt i livet. For at en forening eller et sted som DTW skal være et sted som man gerne vil være en del af, så kræver det og så plads til at hygge sig. Vi dansker har det med at bruge ironi og små drillerier. Dette er sommetider lidt svært at gøre på skrift, til tider umulig. Naturligvis skal man ikke mobbe andre, heller ikke på DTW. Til tider har vi noget som vi gerne vi have hjælp til eller dele med andre. Det kan man som hovedregel her på DTW. Der er startet flere tråde som er ment ”alvorligt”, som er kørt udover kanten og det er skidt. Kunne man ikke have et område, hvor det var ok, med lidt sideløbende fældes hygge ude over det som strengt har noget med vores forhold til Thailand og så holde sig til det i dette område. Ja jeg her set områder som ”Diverse andet” med underområder som ”sjove ting”. Øv nu sider jeg og formulere mig forsigtig for at der ikke er nogen der skal falde over mig. Ja vi behøver den lidt strammer line, desværre! Med venlig hilsen og et ønske om at alle får en fredelig jul. Karsten |
|
|
|
| BJ |
Lagt på d. 17/12-2009 10:19
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1067 |
Thaikurt1 skrev: Det var også på tiden af man gjort noget inden at man fuldstændig fik ødelagt DTW. ![]() Et stor tak til Admin. ![]() 100% Enig med, dig godt der kom et indgreb, og ønsker at DTW vil komme tilbage til sit oprindelige formål. At udveksle erfaringer og rejsetips der omhandler Thailand. ![]() MVH.BJ THAILAND
A DREAM COME TRUE |
|
|
|
| kylling |
Lagt på d. 17/12-2009 10:30
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 789 |
Det er da nemt at undgå person fnidder fnadder,jeg kommentere kun på indlæg om Thailand |
|
|
|
|
Lagt på d. 17/12-2009 11:19
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Nok den rigtige løsning men også langt mindre sjov![]() |
|
|
|
| hfb |
Lagt på d. 17/12-2009 11:57
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 544 |
Charansanitwon skrev: Hi . Som forholdsvis ny synes jeg DTW er en god hjemmeside som vi alle kan have meget glæde af der er langt til Thailand og det er dejligt at kunne få lidt informationer mv. herigennem. MVh. Charansitwon. Så det er ganske enkelt... Helt enig. Jeg har også fået mange brugbare informationer. Det eneste negative er den personforfølgelse og mudderkastning frem og tilbage. ![]() Jeg håber det er slut nu ![]() |
|
|
|
| Big-Viking |
Lagt på d. 17/12-2009 12:58
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 815 |
Falang Bar skrev: Nok den rigtige løsning men også langt mindre sjov ![]() Rigtige eller ej. Så var det ikke den eneste løsning i mine øjne. Men igen så går det jo altid ud over andre end fjolserne det laver lortet.. |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.