Se indlæg|
nonsunghomestay
|
|
| jpo |
Lagt på d. 07/12-2009 03:25
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 797 |
ja saa er der pyntet op til jul med juletrae og pynt, vi skal have andesteg og flaeskesteg. [url]www.nonsunghomestay.webs.com[/url] Spisested med vaarelser, Ban Nong Sung, vejen fra Udon mod Khon Kaen, hayway 2, ca 12-13 km fra Udon. svommepool.er aaben-Resevering af vaarelse-mail eller P.B- mig-eller ring-0856938985 [url]www.nonsunghomestay.webs.com[/url]vi henter i udon lufthavn. Vi har nu karoke og wireloose internet.
anbefale dyrlaage i omraadet- tell-042222467-0841173359- [mail]nong-toto@sanook.com[url] |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 07/12-2009 05:58
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
jpo skrev: ja saa er der pyntet op til jul med juletrae og pynt, vi skal have andesteg og flaeskesteg. [url]www.nonsunghomestay.webs.com[/url] Jamen så velbekomme da. |
|
|
|
|
Lagt på d. 07/12-2009 08:50
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Åh herre gud, juletræ og julepynt i et Buddhistisk land. Hvorfor helvede rejser I ikke hjem og fejrer nissernes vagtparade, sammen med allle de andre kommercielle gøglere? En juletræt Skeptiker der dog stadig holder meget af flæskesteg |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 07/12-2009 09:16
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
Skeptikeren skrev: Åh herre gud, juletræ og julepynt i et Buddhistisk land. Hvorfor helvede rejser I ikke hjem og fejrer nissernes vagtparade, sammen med allle de andre kommercielle gøglere? En juletræt Skeptiker der dog stadig holder meget af flæskesteg Kan kun være enig Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| Big-Viking |
Lagt på d. 07/12-2009 09:30
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 815 |
Citat: "Åh herre gud, juletræ og julepynt i et Buddhistisk land. " Så er det forbudt at holde jul i et Buddhistisk land.? Fordi man bor i et andet land så er der vel ikke noget i vejen for at holde gamle traditioner i hævd Bor jo også familier med børn, folk som er udsendt osv. |
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 07/12-2009 09:51
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2882 |
Selv og jeg har tre børn så holde vi ikke jul.![]() Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 07/12-2009 10:10
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
Jul er det ikke kun for at forretningerne kan tjene penge
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| thamarai |
Lagt på d. 07/12-2009 10:27
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 387 |
Der er vel intet galt i at holde fast i nogle af sine traditioner, selvom man er på ferie eller er udvandret til et andet land. Og jeg har i øvrigt aldrig oplevet en dansker eller anden udlænding, der lever som en rigtig Thai. I øvrigt er julen ikke forretning, men tradition, om end nogle tjener penge på julen - men alle tjener vel deres penge på en eller anden måde? De kommer i al fald et sted fra. /Andreas |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 07/12-2009 13:37
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 98 |
Jeg syntes bestemt godt man kan holde fast ved traditionerne, også selvom man bor i Thailand og det ved jeg der er flere der gør derude... Jeg er personligt Juletræt og ville hellere være i Thailand og få lidt af stressen på afstand, men vi kommer først derud senere på året,desværre ![]() Men bortset fra det holdt vi jul på Ko Samet i 2007 og det var skide hyggeligt, vi startede aften med lidt god mad, og gik så en tur på stranden hvor de sendte Lu Bum ( nok ikke stavet rigtigt) op og alle folk var på stranden,,vi sluttede aften eller nærmere natten af med lidt strand disko...Meget anderledes og hyggeligt.. Klaus |
|
|
|
| Dream |
Lagt på d. 07/12-2009 15:27
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 465 |
Skeptikeren skrev: Åh herre gud, juletræ og julepynt i et Buddhistisk land. Hvorfor helvede rejser I ikke hjem og fejrer nissernes vagtparade, sammen med allle de andre kommercielle gøglere? En juletræt Skeptiker der dog stadig holder meget af flæskesteg Aah herre gud, buddha figurere i et kristent land som DK, og Thaifester i forbindelse med TH traditioner, rejs dog til TH........... Skeptiker, det er en om'er ! Redigeret af Dream d. 07/12-2009 15:30 |
|
|
|
| mr tirak |
Lagt på d. 07/12-2009 17:00
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 345 |
Igen guldkorn fra Skeptikkeren. Efter min opfattelse er vi ingen ting hvis vi ikke ved hvem vi selv er, og at vide hvem vi selv er finder vi jo ud af ved at definere os selv. bla andet ved opretholdelse af tradisioner. Og jeg er abselut ikke enig i Dream under tekst “Din fortid behøver ikke definere din fremtid” for det er jo nettop vores fortid der gør os til dem vi er og nuét der danner vores fremtid. Skik følge eller land fly, ja vi skal tilpasse os vores nye leve sted, men det betyder da ikke at vi skal glemme hvem vi er eller hvor vi kommer fra. Jeg er selv asatro, hvilket betyder jeg ikke holder kristen jul, ja julen er lidt ældre end den berømte tømere svend fra palastina. jeg fejre midvinter ca D 19 december (nok om det) Men vi holder stor julefest D 25 i vores coffe shop sammen med lokale expats og Thai, det er en meget blandet fest (selvsagt en asatro i budda land med en masse ikke troende kristene) Vi skåler allesammen med mit drikkehorn i mjød og skråler hil budda !!! Thaierene har faktisk indført pakkeleg de sidste par år, det elsker de virklig Så spiser vi and og flæskesteg. Det er da jul. Og det mener jeg ikke der er noget galt i. Hil Julen- og dig skeptikkeren du er også velkommen Bare fordi din far hedder gud,- behoever du ikke gaa paa vandet her hvor jeg fisker
Du skal bare gifte dig med en Thai, så er der ingen døje. Blue Top Coffee Shop Nok det stoerste udvalg af impoteret kaffe i Thailand. Koh Pha Ngan. Et besoeg vaerd ogsaa selv om du ikke er kaffe freak |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 07/12-2009 21:44
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
Love is the answer, but while you are waiting fore it, sex raises some pretty good questions. Woody Allen Sagde Woody og blev gift med sin 30 et eller andet yngre steddatter. Han lever fantasien ud. PS. Jeg har svært ved at se, at han har nogle visdomsord at dele ud, Ase eller ej. Redigeret af rinpoche d. 07/12-2009 21:52 |
|
|
|
| jpo |
Lagt på d. 08/12-2009 02:08
|
|
tja det var mere hvis der kom nogle danskere forbi. og nej vi tjener sku ikke penge paa det, det er jo ikke saa langt tid siden vi aabnede, og vi har brugt mange penge paa stedet. vores barnebarn og 2 andre smaa boern kommer i julen, saa er der en der skriver, (gider ikke skrive navnet) rejs dog hjem, jeg maa sige det blev jeg lidt ked af at laese, alle der har vaeret hos os, var alle meget tilfredse. livet er for kort til at vaere negativ. vi proever bare at overleve og faa det bedste ud af livet. kommer der flere af de negative svar om det jeg skriver, stopper jeg paa DTW. saa er det sju spild af min tid. Spisested med vaarelser, Ban Nong Sung, vejen fra Udon mod Khon Kaen, hayway 2, ca 12-13 km fra Udon. svommepool.er aaben-Resevering af vaarelse-mail eller P.B- mig-eller ring-0856938985 [url]www.nonsunghomestay.webs.com[/url]vi henter i udon lufthavn. Vi har nu karoke og wireloose internet.
anbefale dyrlaage i omraadet- tell-042222467-0841173359- [mail]nong-toto@sanook.com[url] |
|
|
|
| Riverkwai |
Lagt på d. 08/12-2009 04:07
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 75 |
så kan du jo tage bj i hånden,så meld dig dog ud hvis du ik kan klare mosten,![]() |
|
|
|
| jpo |
Lagt på d. 08/12-2009 04:37
|
|
igen et negativt svar. det er ikke noget med at jeg ikke kan klare mosten. men naar jeg skriver at vi holder jul i thailand, og der saa er en der skriver saa rejs hjem til danmark. jeg er dansker og vil altid vaere det. Spisested med vaarelser, Ban Nong Sung, vejen fra Udon mod Khon Kaen, hayway 2, ca 12-13 km fra Udon. svommepool.er aaben-Resevering af vaarelse-mail eller P.B- mig-eller ring-0856938985 [url]www.nonsunghomestay.webs.com[/url]vi henter i udon lufthavn. Vi har nu karoke og wireloose internet.
|
|
|
| MrMichelin |
Lagt på d. 08/12-2009 12:38
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 52 |
jpo skrev: tja det var mere hvis der kom nogle danskere forbi. og nej vi tjener sku ikke penge paa det, det er jo ikke saa langt tid siden vi aabnede, og vi har brugt mange penge paa stedet. vores barnebarn og 2 andre smaa boern kommer i julen, saa er der en der skriver, (gider ikke skrive navnet) rejs dog hjem, jeg maa sige det blev jeg lidt ked af at laese, alle der har vaeret hos os, var alle meget tilfredse. livet er for kort til at vaere negativ. vi proever bare at overleve og faa det bedste ud af livet. kommer der flere af de negative svar om det jeg skriver, stopper jeg paa DTW. saa er det sju spild af min tid. Syntes det er suprnice sted i har der, og ku udemærket finde på at lure forbi ska til koknam næste gang der jo ik så langt go vind med buisness og hjem..
Michelin
|
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.