Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Hey måske lidt sent, men det er jo først nu jeg skal afsted..Nogle der har adressen på Q-bar og måske HOlLYWOOD..Har været i Bangkok før men ikke rigtig fundet ligende.
På forhånd tak
Adrenalin skrev:
Hey måske lidt sent, men det er jo først nu jeg skal afsted..Nogle der har adressen på Q-bar og måske HOlLYWOOD..Har været i Bangkok før men ikke rigtig fundet ligende.
På forhånd tak
Q-bar se #11
hollywood :
http://www.hollyw...ngkok.com/
( Ratchada Rd Soi 8. )
To get to Rachada Sois 6 & 8 by public transport take the MRT (underground) to Thailand Cultural Centre and use Exit 2. Soi 6 is a 30-second walk from the exit. This area is not served by the BTS Skytrain.
Adrenalin skrev:
På forhånd tak
Q-Bar
34 Sukhumvit Soi 11
Bangkok, Thailand
[url]www.qbarbangkok.com[/url]
Nogle andre muligheder, som jeg ikke helt kan se er nævnt endnu, er Spicy Club og The Tunnel.
Kan dog ikke lige huske de adresser.
Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.
Hollywood ligger på Ratchada.
QBar og Bed Supper, der klart er snob, er også luder pick-up. Det samme er Spice Club, der har skiftet navn, på Ambassador.
Stort set alle discos i Bangkok, som har åbent efter 01.00 eller er dyre farang-steder, er luder pick-up.
Thaierne tager til Ratchada eller RCA - eller fx Tawan.
/Andreas