Se indlæg|
au pair-person
|
|
| Waffen |
Lagt på d. 10/11-2009 11:16
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 95 |
Jeg er en ung fyr på 22 år, har en thai kærste på 21 år . Hun er på nu værerne tidspunkt i Danmark på et 3 månders visum. Tager hjem igen her den 28 november desvære . Men viil lige høre er der mulighed for at hun kan kommer til Danmark som au pair, måske ved mine forældre så hun har mulighed for at være her mere end 3 måndere ? Vil os lige spøre til anden gang men laver et visum tager det lige så lang til som første gang eller er den nemmere ? På forhånd tak ![]() |
|
|
|
| ghj |
Lagt på d. 10/11-2009 12:43
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 97 |
hej Waffen, hvis dine forælder har børn under 18 år kan hun godt blive au-pair, men hun skal bestå en sprog prøve enten på dansk eller engelsk på ambassen i bangkok, og den er svær, vi er ved at forsøge at få kones nice her op, men de ser også på om person har været i danmark før, og ved hvem, Hilsen Gert MAN SKAL IKKE GØRE DET SVÆRERER END DET ER......
![]() ![]() |
|
|
|
| Waffen |
Lagt på d. 10/11-2009 12:50
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 95 |
Min kærste snakker desvære ikke, eller meget lidt . Men hun er god til mundtlig engelsk, men ikke skriftlig. Hva går prøven ud på ? |
|
|
|
| Rasse48 |
Lagt på d. 10/11-2009 12:51
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 10 |
Du kan læse omkring regler for au-pair på følgende link: http://www.nyidan...d/au_pair/ Jeg kunne også godt tænke at vide om der var nogle der har erfaring med visa, anden gang. Min dejlige kæreste har nu været i 30 mdr i Thailand og kan søge igen, jeg har talt med ambassaden i Bangkok og de siger det burde kun tage 10 dage, men kan man stole på det, håber der er nogle der deler ud af lidt erfaring. |
|
|
|
| Jake |
Lagt på d. 10/11-2009 13:12
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 380 |
Hvis man ikke har over-stayed, gives visa ofte bona-fide efterfølgende, hvilket ofte går hurtigt.
Redigeret af Jake d. 10/11-2009 13:12 |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.