Se indlæg
 Udskriv debat
Hamburg lufthavn til og fra: Hvordan
Dalton
Jeg regner med at skulle til Phuket i februar og overvejer denne gang at flyve fra Hamburg

Er der nogen der har erfaring med hvordan man lettest kommer til og fra lufthavnen der.
Jeg regner med tog fra midtjylland, men er der mange skift? kører toget lige til terminalen? osv

Jeg har også set der er en busforbindelse men indtil april kun 3 dage i ugen og ankommer først i Hamburg ca kl 14

Er der nogle rejsesøgemaskiner f.eks tyske der er bedre end andre og kan anbefales.

Jeg har kigget lidt på expedia.de og kan komme afsted 7/2 til 1/3 for ca 4300 men med lang (12 timer ) ventetid i f.eks Hong Kong.
Nogen der har erfaring med at være i transit i så lang tid. Det er jo en god timeløn...hvis man sparer f.eks 3000.-
Hvordan med prisen fra CPH med THAI plejer den at falde i den perriode, når vi kommer tættere på?

Håber nogle vil dele ud af deres erfaringer

Dalton

ujarak
Du skal skifte tog på Hamburg Hovedbanegård - til S-tog , der kører direkte til lufthavn.
Husk ved rejse med Emirates er togrejse i Tyskland gratis. (biletpris Flensburg-Hamburg = 31 euro)

ujarak

print en rejseplan her

[url]bahn.de[/url]

lung

Du skal skifte tog på Hamburg Hovedbanegård - til S-tog , der kører direkte til lufthavn.
Husk ved rejse med Emirates er togrejse i Tyskland gratis. (biletpris Flensburg-Hamburg = 31 euro)

hvordan det ?? viser du så din flybillet eller hvad

lung

huratho
Hej
Hvorfor Hamburg, hvorfor ikke direkte CPH - BKK til DKK 4200.00
Prøv her www.QT-rejser.dk
Hilsen Hugo
i195.photobucket.com/albums/z109/huratho/Flagss_1-c.gif

At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let.

b_j3ns3n
jeg tog afsted med bussen inde fra kbh hovedbanegård.
bussen kørte ned gennem tyskland (over rødby) det foregik i stille tempo og vi blev sat af på busterminalen i hamburg, og snuppede en taxi til lufthavnen. (der findes også busser i jylland)
men da vi fløj fra hamburg skulle vi over dusseldorf (tror jeg nok) og det foregik i nogle meget små og temligt ubehaglige flyvere. også skulle vi vente yderligt 4-5 timer i dusseldorf, på at alle de små klamme flyvere, havde fløjet alle passagerene ind fra hele tyskland.

jeg glemmer aldrig stewardessen, i den lille flyver..
hun var vikar og vant til at flyve på de store sataner, der er lidt mindre vindfølsomme og meget mere stabile i landing og letning.. hun var meget SKRÆMT og synes bestemt ikke det var sjovt at flyve. (ja det gjorde jeg sku heller ikke, og jeg plejer at være skide ligeglad Sad )
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv

Lung Yao
Dalton skrev,
Jeg regner med at skulle til Phuket i februar og overvejer denne gang at flyve fra Hamburg
.......................................................................................................................................................

Hugo,

QT rejser :
Kampagne med Thai Airways :
København-Saigon...................

København-Bangkok t/r kr 4608

København-Sydney .........................

Fint, MEN desvære:

* Rejseperiode fra: 01 April til 17 Juni 2010
.
Redigeret af Lung Yao d. 05/11-2009 18:37
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

TG950
Dalton skrev:

Er der nogen der har erfaring med hvordan man lettest kommer til og fra lufthavnen der.
Jeg regner med tog fra midtjylland, men er der mange skift? kører toget lige til terminalen? osv

Jeg har også set der er en busforbindelse men indtil april kun 3 dage i ugen og ankommer først i Hamburg ca kl 14

Er der nogle rejsesøgemaskiner f.eks tyske der er bedre end andre og kan anbefales.

Jeg har kigget lidt på expedia.de og kan komme afsted 7/2 til 1/3 for ca 4300 men med lang (12 timer ) ventetid i f.eks Hong Kong.
Nogen der har erfaring med at være i transit i så lang tid. Det er jo en god timeløn...hvis man sparer f.eks 3000.-
Hvordan med prisen fra CPH med THAI plejer den at falde i den perriode, når vi kommer tættere på?

Håber nogle vil dele ud af deres erfaringer

Dalton

hvis du har tænkt dig at flyve med emirates, så er busen en dårlig ide, ankomst lufthavn 14.00 fly afgang 15.20
emirates er ellers et godt alternativ til Thai air, så hvis du har mulighed for selv at køre så kan jeg anbefale langtids parkering rimeligt billigt, 2 uger og derover gives der 10 € i rabat
http://www.ham.ai...icket.html

ujarak
Lung
Du sætter flueben i: ønsker Rail & Fly på bestillingssiden(Emirates hjemmeside) , skal så udfylde hvilken tysk station du ønsker billet fra.Billet printes ligesom E-ticket.

ujarak

ujarak

mange tak

lung

ingolf
huratho skrev:
Hej
Hvorfor Hamburg, hvorfor ikke direkte CPH - BKK til DKK 4200.00
Prøv her www.QT-rejser.dk
Hilsen Hugo

Hugo--var det en fejlläsning fra din side, eller har du et tip--skal også bruge en billet januar/februar.

Ingolf

total
hej Ingolf - som det fremgår længere oppe på siden, så gæder tilbuddet først fra foråret.
JEG SKAL OGSÅ BRUGE EN BILLET JANUAR/FEBRUAR - så hvis jeg eller du findet et godt tilbud bør vi underrette hinanden.
Jegskriver den her istedet for en PB så vi evt kan få tips fra anen side. Hilsen TOTAL

viggovax
det er besst med emiraterne med mellemlanding i dubai viggovax sattahipWink

laodenmark
Hej Ang rejse via Hamborg:

har selv rejst der en del gange og parkeret Bil på 'Holliday parking' P8 P 9 45 € første uge derefter 10 € pr uge mener jeg det er. Men der kan hentes en 10€ rabat via lufthavnens egne hjemmeside.
Men en anden god fidus er hvis man kører i egen bil, Og den alligevel står for at skulle serviceres. Er at sætte den til service dernede. og afhente bilen ved hjemkomst. Severcepricerne dernede er lang under dk pris ( toyota sparede jeg, ca 40-50 %) vw har Adhentnings service (pris 25 €) bilen afleveres ved 'valet parking' og så skal man bare oplyse afhentningsdato. I overmorgen prøver jeg så hos honda dernede med service ( samt gratis parkering imens jeg tager 3 uger til Thailand) Så forventer jeg mindst sparer benzinen derned + parkeringsgebyr.
Så må jeg accepterere at vente 3 timer på vej ned og 9 timer hjem efter have fløjet A-380( i en udemærket lufthavn)
Men man kan jo ikke få alt for 4500 kr her i højsæsonen.

( så nu er mine sidste 7 ture derned i år oppe på 25000 kr /incl 1 bonus rejes)
Rigtige Golfere har lavet 'Hole in One'

christian-s
Kender den ikke, men faldt over denne hjemmeside (så en TV reklame):

http://rejserfrat...

Rejst i Thailand mange gange, 2005-2012 thai gift

Spring til debat: