Se indlæg|
Huse til sald
|
|
| KhanomBeach |
Lagt på d. 28/10-2009 18:27
|
|
Begynder ![]() Antal indlæg: 15 |
Jeg synes da ikke huse er dyre i Thailand!!??? Har selv boet her i 12 år..... og aldrig har jeg oplevet så billige huse! Især med tanke på de danske priser!! ![]() |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 28/10-2009 18:49
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
Yep, og da slet ikke hos: [url]www.udonrealestate.com[/url] |
|
|
|
| lols |
Lagt på d. 28/10-2009 19:09
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 454 |
Sammenligner man huspriserne med købekraften og lønninger for thaierne, er huse i thailand så dyrere eller billigere end i DK? |
|
|
|
| hfb |
Lagt på d. 29/10-2009 07:36
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 544 |
Så snart der er et dansk "invester"firma ind over det, skal de jo selvfølgelig også tjene penge på det. Det kan jo nok også ses på prisen i forhold til andre huse i Thailand ![]() |
|
|
|
| KhanomBeach |
Lagt på d. 29/10-2009 09:00
|
|
rinpoche> Ja, oppe nordpå er der også billige huse, men jeg foretrækker at bo ved vandet nede sydpå! lols> Tjah....der er jo både rige og fattige thailændere såvel som danskere....men med en gennemsnitlig månedsløn for en thai arbejder på ca. 1.000 kr. så siger det nok sig selv at husene i Danmark er billigere set i forhold til købekraften. Men for os "rige danskere" er priserne på Thai huse da rigtigt fordelagtige!! |
|
|
|
| KhanomBeach |
Lagt på d. 29/10-2009 09:12
|
|
hfb skrev: Så snart der er et dansk "invester"firma ind over det, skal de jo selvfølgelig også tjene penge på det. Det kan jo nok også ses på prisen i forhold til andre huse i Thailand ![]() Folk skal jo leve
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.