Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
|
Tillid
|
|
|
Lagt på d. 29/10-2009 04:47
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
KhanomBeach skrev: Western Union er også nemt. Og det er blevet noget billigere nu. Det tager 5 minutter fra du har sendt dem fra Danmark før kæresten kan hente pengene på posthuset i stort set alle området af Thailand. men rigtigt dyrt!! kan ikke huske priserne da jeg kun har gjort det en gang. så hed den netbank derefter! |
|
|
|
| helgegedser |
Lagt på d. 29/10-2009 06:39
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 79 |
Jeg må le når jeg læser at Jens Ole synes at 4 bankdage er meget langsomt. Netbank reklamerer med at en alm. overførsel tager 3 bankdage. Og det passer, ihvertfald i min bank. MVH |
|
|
|
| KhanomBeach |
Lagt på d. 29/10-2009 08:18
|
|
Begynder ![]() Antal indlæg: 15 |
Lung Yao >"Når krybet er tømt, er den tom"....he he...hvem er det kryb du taler om? Er det manden som er et kryb, fordi han kun sender penge nok til 1 måneds forbrug? ![]() |
|
|
|
| KhanomBeach |
Lagt på d. 29/10-2009 08:24
|
|
Begynder ![]() Antal indlæg: 15 |
Ezal skrev: men rigtigt dyrt!! kan ikke huske priserne da jeg kun har gjort det en gang. så hed den netbank derefter! Ja, det er ikke HELT billigt...Prisen kommer an på beløbet du sender. Men så er deres vekslekurser temmelig meget bedre end bankernes! Så her sparer du penge. Sidst jeg sendte penge til Danmark fra Thailand via Western Union (1 måned siden) var forsendelsesgebyret på ca. 150 kr. Men det gik lige op med den kurs jeg fik i forhold til hvis jeg overførte via bank. Så for mig var det faktisk gratis! |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 29/10-2009 11:07
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3992 |
KhanomBeach skrev: Lung Yao >"Når krybet er tømt, er den tom"....he he...hvem er det kryb du taler om? Er det manden som er et kryb, fordi han kun sender penge nok til 1 måneds forbrug? ![]() My bad. Der skulle selvfølgeligt have stået "Krybben" eller "Truget". ![]() Men sådan kan det gå nogle gange når man har ikke modtaget dansk undervisning og ej eller er Kristen Men det har du ret i at han kunne være "krybet", hvis han var for svag til at kunne sige : NOK er NOK.
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
| Saendaeng |
Lagt på d. 29/10-2009 12:04
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1277 |
Jeg har i 7 år haft fælles bank konto med min hustru. Firmaet i DK sætter penge på en dansk konto til mig. Så når jeg kan se en god kurs, så sender jeg en flok afsted. Giver 170 DKK for en ekspress ved Jyske bank og den er i vores thaibank 1-2 timer efter. Og jeg har sendt op til 75000 DKK ad gangen uden problemer.
Michael B Kristensen
|
|
|
|
Side 2 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.