Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Nu er Tyskland jo sådan et lille land at, mand ikke behøver at præciser hvor i landen at mand vil handle vel ? der er mange gamle indlæ om det, prøv at søg lidt her på siden.
bruno skrev:
Nu er Tyskland jo sådan et lille land at, mand ikke behøver at præciser hvor i landen at mand vil handle vel ? der er mange gamle indlæ om det, prøv at søg lidt her på siden.
Du har ret
Det var generelt i Tyskland (nord, syd, øst, vest og midt), da jeg nogle gange kører igennem Tyskland..
Jeg ved ikke om situationen har ændret sig da det er 2-3 år gamle indlæg.
Jeg takker for svarerne Redigeret af hfb d. 14/09-2009 22:24
ptg skrev:
Der ligger en rigtig god/billig Asiatisk butik ca.30 km nord vest for Hannover, men kan ikke lige huske vej navn, men noget med strasse
Ikke for at gøre grin med dit bidrag, for det er sikkert værdsat, men "noget med strasse" "Strasse" betyder vej på tysk, så det ville det være det samme som at sige "Jamen, det ligger 30 km vest for københavn, på en vej der hedder noget med "vej"
Thailand - Et land med kontroverser, dejlige kvinder, skønt vejr, og et landt fyldt med bedrevidende udenlandske tosser...
[img]http://www.dansk-thai.dk/images/links/www.huahin-online.com.gif[/img] is not a valid Image.
http://www.huahin...
jasoe74 skrev:
Så er der jo også Isola i Flensburg - Det er ihvert fald billigt
Jeg har lige været forbi butikken her i går. Der er nemt at finde butikken.
Lidt discount agtigt ligesom vi kender fra andre butikker af den type.
De fleste af varerne er meget billig i forhold til danske Assia butikker, Men der var så også bl.a. rejer der er dyrere end i Danmark.
jasoe74 skrev:
Så er der jo også Isola i Flensburg - Det er ihvert fald billigt
Jeg har lige været forbi butikken her i går. Der er nemt at finde butikken.
Lidt discount agtigt ligesom vi kender fra andre butikker af den type.
De fleste af varerne er meget billig i forhold til danske Assia butikker, Men der var så også bl.a. rejer der er dyrere end i Danmark.